eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychProwadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg położonych na terenie powiatu wałbrzyskiego w trybie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-17

Wałbrzych: Prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg położonych na terenie powiatu wałbrzyskiego w trybie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym
Numer ogłoszenia: 39575 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wałbrzyski, Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu , Al. Wyzwolenia 20-24, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8460674, faks 074 8460674.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg położonych na terenie powiatu wałbrzyskiego w trybie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: świadczenie usług pod nazwą Prowadzenie parkingu strzeżonego usuniętych pojazdów z dróg położonych na terenie powiatu wałbrzyskiego przechowywanych w trybie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz wydanego na jego podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. Nr 143, poz. 846) polegające na przechowywaniu (parkowaniu) pojazdu usuniętego z drogi na parkingu strzeżonym wyznaczonym obejmująca m.in.: - przyjęcie pojazdu i zgłoszenie tego faktu Zamawiającemu, - zabezpieczenia pojazdów przed uszkodzeniem, dewastacją i kradzieżą, - zabezpieczenia uszkodzonych pojazdów tak, by ich stan nie ulegał pogorszeniu poprzez parkowanie, - posiadania odpowiedniej ilości miejsc, która pozwoli na swobodne przechowywanie powierzonej liczby pojazdów usuniętych, - udzielania pomocy rzeczoznawcom przy wykonywaniu oględzin, - wydania pojazdu właścicielowi po okazaniu przez niego dowodu uiszczenia opłaty za usunięcie i przechowywanie pojazdu, a w przypadku, gdy usunięcie pojazdu nastąpiło w trybie art. 130a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym - dodatkowym wymaganym dokumentem jest zezwolenie wystawione przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, - prowadzenia ewidencji pojazdów przechowywanych na parkingu strzeżonym. Decyzje o usunięciu pojazdu z drogi i skierowaniu na wyznaczony parking podejmują uprawnione organy, określone przepisami art. 130a ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz powołanego Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie usuwania pojazdów: policjant, strażnik gminny (miejski) osoba kierująca akcją ratowniczą oraz pracownik uprawnionego podmiotu. Każdorazowo Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie Zamawiającego o usunięciu pojazdu na parking w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym podając: a) dane pojazdu (rodzaj, marka, model oraz jeśli posiada numer rejestracyjny lub VIN); b) dane właściciela pojazdu lub osoby kierującej pojazdem w chwili zatrzymania (imię i nazwisko oraz jeśli jest znany adres zamieszkania); c) datę i godzinę usunięcia oraz numer dyspozycji usunięcia pojazdu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mienie (pojazd i wyposażenie).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zamówienie uzupełniające zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje parkingiem spełniającym poniższe kryteria: - parking strzeżony całodobowo, - nawierzchnia parkingu: asfalt, beton, kostka brukowa, tłuczeń, żużel, - ogrodzenie parkingu trwałe z zamykaną bramą wjazdową, z oznaczeniem Parking strzeżony, - parking położony na terenie powiatu wałbrzyskiego, - oświetlenie parkingu lampami umożliwiającymi w nocy skuteczną obserwację znajdujących się na parkingu pojazdów i terenu bezpośrednio przylegającego do ogrodzenia, - liczba miejsc dla pojazdów przyjętych i przechowywanych na parkingu co najmniej: do 3,5 t dmc - 80 szt. od 3,5 t - do 7,5 t dmc - 8 szt. od 7,5 t do 16 t dmc - 2 szt. pow. 16 t dmc - 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany wzór oferty wraz z formularzem cenowym 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu Al. Wyzwolenia 24, 58-300 Wałbrzych, pok. 215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu Al. Wyzwolenia 24, 58-300 Wałbrzych, pok. 16 (kancelaria ogólna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.