Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-16
Warszawa: dostawa produktów spożywczych i przemysłowych w formie paczek świątecznych dla dzieci oraz produktów przemysłowych dostarczonych w opakowaniach hurtowych, z przeznaczeniem dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 395662 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy , ul. Gen. J. Bema 91, 01-233 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 571 50 24, faks 022 571 50 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów spożywczych i przemysłowych w formie paczek świątecznych dla dzieci oraz produktów przemysłowych dostarczonych w opakowaniach hurtowych, z przeznaczeniem dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych i przemysłowych w formie paczek świątecznych dla dzieci oraz produktów przemysłowych dostarczonych w opakowaniach hurtowych, z przeznaczeniem dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy. Ilości, rodzaje, forma opakowania: 1 rodzaj A - 1.001 paczek z artykułami spożywczymi - zapakowane w torbę foliową lub materiałową, 2 rodzaj B - 741 paczek z artykułami przemysłowymi dla dzieci ze szkół podstawowych - zapakowane w torbę foliową lub materiałową, 3 rodzaj C - 260 paczek z artykułami przemysłowymi dla dzieci ze szkół gimnazjalnych - zapakowane w torbę foliową lub materiałową, 4 rodzaj D - 2743 żarówki energooszczędne w dwóch rodzajach - dostarczone w opakowaniach hurtowych. Wykonawca zobowiązany będzie: 1.zapakować wymienione w grupie A, B i C produkty w torbę foliową lub materiałową odpowiedniej wielkości, z mocnymi uchwytami, z kolorowym nadrukiem, 2.dostarczyć paczki oraz żarówki w opakowaniach hurtowych własnym transportem w dniach 20 i 21 grudnia 2009r. w godzinach popołudniowych, 3.paczki muszą być zapakowane w kartony lub inne opakowanie zbiorcze, aby można było je ustawiać, bez uszkodzenia zawartości, jedne na drugich oraz wyraźnego oznaczenia na każdym zbiorczym opakowaniu informacji o ilości zawartych w nim paczek, 4.rozładować i wnieść paczki do pomieszczeń w siedzibie Ośrodka przy ul. Gen J. Bema 91 w Warszawie, 5.zapewnić w dniach 21 i 22 grudnia (poniedziałek i wtorek), w godzinach wydawania paczek tj. od 8:00 do 16:00, 2 pracowników do rozpakowywania i przenoszenia paczek z miejsca ich składowania do miejsca ich wydawania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 33.71.17.10 - Szczoteczki do zębów 33.71.17.20 - Pasta do zębów 33.71.15.20 - Żele do kąpieli 39.51.41.00 - Ręczniki 18.92.90.00 - Kosmetyczki 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium w tym postepowaniu nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu przesłanek wskazanych w art. 24 Prawa zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, tj.: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował przynajmniej jedno zamówienie na dostawę min. 300 paczek spożywczych lub spożywczo - przemysłowych. 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 1)Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach, określonych w Rozdziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. 2)Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki wynikające z art. 22 ust. 1, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. V. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2 oświadczenie wymienione w ust 1 składane jest przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowana ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy, 3 dokumenty wymienione w ust 2 składa każdy z Wykonawców oddzielnie, muszą one potwierdzać spełnienie warunków szczegółowych oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających wspólnie ofertę, 4 dokumenty wymienione w ust. 3 mogą być złożone razem lub oddzielnie przez każdego z Wykonawców, muuszą one potwierdzać spełnienie warunków szczegółowych łącznie przez Wykonawców składających wspólnie ofertę. VI. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 składa dokument zgodnie z przepisami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. Nr 87 poz. 605) i (zm: Dz.U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155 )..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-wola.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola
Miasta Stołecznego Warszawy
Ul. Gen. J. Bema 91
01-233 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy Ul. Gen. J. Bema 91 01-233 Warszawa sekretariat, pokój 11, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: termin otwarcia ofert: 25/11/2009r. o godz. 11:30 w sali konferencyjnej OPS.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II półroczu 2025r.
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - PIECZYWO"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - MIĘSO, WĘDLINY i DRÓB"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina "
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.