Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-16
Ciechanów: WYKONANIE ADAPTACJI POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH PRZY UL. KOPERNIKA 7 W CIECHOWIE
Numer ogłoszenia: 395642 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych , ul. Kopernika 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 672 53 75, faks 23 672 53 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst-ciechanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ADAPTACJI POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH PRZY UL. KOPERNIKA 7 W CIECHOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji pomieszczeń biurowych w budynku Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Kopernika 7 w Ciechanowie na potrzeby biurowe i badanie osób niepełnosprawych Powiatowego Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności. Zakres robót obejmuje w szczególności: Roboty rozbiórkowe: - rozbiórka ścianek działowych z cegły, - zerwanie istniejącej wykładziny posadzkowej, - wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych, - demontaż progów drewnianych i listew przyściennych - rozkucie ścian w celu poszerzenia otworów drzwiowych, - przebicie otworu w ścianie z cegieł w pokoju lekarskim dla wykonania podejścia do umywalki, - demontaż baterii umywalkowej, ustępu, pisuaru, umywalki, - wywiezienie gruzu z rozbiórek wraz z utylizacją, Roboty budowlane: - wykucie gniazd dla belek nadproży na drzwiami, - obsadzenie nowych belek stalowych, - uzupełnienie posadzek cementowych po skuciu płytek ceramicznych - wiatrołap, łazienka i korytarz - po poszerzeniu otworów drzwiowych, - uzupełnienie tynków wewnętrznych w łazience i po poszerzeniu otworów drzwiowych, - obsadzenie kratek wentylacyjnych, - położenie płytek ceramicznych w łazience i fartucha przy umywalce w pokoju lekarskim, - malowanie ścian, sufitów i ościeży farbami emulsyjnymi, - malowanie rur c.o., grzejników i parapetów farbami olejnymi, - wykonanie posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych w wiatrołapie i w korytarzu, - ułożenie wykładziny dywanowej tekstylnej w pomieszczeniu lekarskim, - obsadzenie ościeżnic i skrzydeł drewnianych wewnętrznych, - obsadzenie drzwi stalowych wraz z ościeżnicami w wiatrołapie, - montaż werticali w oknach, - montaż uchwytów w łazience dla osób niepełnosprawnych, Roboty sanitarne: - wykonanie podejść dopływowych do baterii, - montaż rur instalacji wodociągowej, - montaż baterii umywalkowych i czyszczaków kanalizacyjnych z PCV, - montaż umywalki pojedynczej porcelanowej w pokoju lekarza, - montaż ustępu typu kompakt i pisuaru, - montaż termy elektrycznej o poj. 150 dcm3 w pokoju lakarza, Roboty zewnętrzne: - wykonanie podjazdów dla osób niepełnosprawnych przy wejściu do budynku i przy furtce wejściowej na teren nieruchomości..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004r. Nr 19 poz. 177 z póź. zm.) . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia- na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt. 7 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ; 2) kosztorysy ofertowe; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, o zapoznaniu się z treścią SIWZ i jej załącznikami - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o korzystaniu z podwykonawców sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, 5) wypełnione i podpisane oświadczenie nr 1, zał. nr 5; 6) podpisany wzór umowy, zał. nr 4; 7) podpisany i wypełniony zał. nr 6 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 10) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 11) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 12) wykaz osób które będą wykonywać zamówienie (kierownik robót) wraz z wymaganymi uprawnieniami i dokumentem stwierdzającym ich przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów; 13) wykazu (zał. nr 6 ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto; a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego w pkt 7 SIWZ: - ppkt 8, 9, 11 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - ppkt 10 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7 ppkt 8, 9, 10, 11 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.70
- 2 - trmin realizacji zamówienia - 0.30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zst-ciechanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Technicznych
ul. Kopernika 7
06-400 Ciechanów
sekretariat Dyrektora (pok. 21).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Technicznych ul. Kopernika 7 06-400 Ciechanów sekretariat Dyrektora (pok. 21).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Zakup samochodu 9 osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych i poruszających się na wózkach inwalidzkich dla Gminy Miejskiej Ciechanów
- Zakup i dostawa mebli do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie z podziałem na zadania.
- Zakup sprzętu medycznego
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Państwowej Akademii Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie."
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zamawianego przez starostę "Pracownik ds. księgowości i rachunkowości z certyfikatem EDCL BASE"
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wraz z rozbudową placu zabaw przy Żłobku Gminnym w Postolicach w ramach programu "Aktywne Place Zabaw 2025"
- Remont pomieszczeń Centrum Sztuki Współczesnej "Kronika" w ramach projektu "Remont i poprawa stanu technicznego budynku Bytomskiego Centrum Kultury oraz zakup wyposażenia
- Budowa dwóch magazynów OC w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie drzwi i szyldu w budynku Scena Baraku przy ul. Jaworzyńskiej 1 w Warszawie
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE
- Prace remontowe pomieszczeń wraz z aranżacją pomieszczeń budynku "Dom Dziecka Nasz Dom im. Maryny Falskiej" przy Alei Zjednoczenia 34 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.