eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojkowice › Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-30

Wojkowice: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach
Numer ogłoszenia: 395496 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335542 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066, faks 32 7695073.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z pełnieniem funkcji Inżyniera Projektu nad prawidłową realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzorowanie robót budowlanych, które zostaną objęte Umową na roboty budowlane zawartą przez Zamawiającego z wybranym w odrębnie przeprowadzonym postępowaniu wykonawcą robót budowlanych. Dokumentacja projektowa na realizację robót budowlanych stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), Kodeksowi Cywilnemu i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). 3. Ogólne obowiązki Inżyniera Projektu Nadzór nad realizacją robót budowlanych wszystkich etapów budowy ( 7 etapów) w zakresie zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach. 1) Etap 1 - plac z fontanną w południowo- wschodnim narożniku parku, oraz prowadzące na plac schody terenowe. Zakres robót obejmuje: - budowę fontanny (część architektoniczno-konstrukcyjną, technologię fontanny) oraz części instalacyjne w zakresie przyłączy: energetycznego, wodociągowego i kanalizacyjnego, - budowę nawierzchni placu przy fontannie z fragmentami ścieżek przy placu, oraz odwodnieniem, - przebudowę schodów terenowych i muru oporowego od strony południowo - wschodniej, Istniejące murki oporowe z naturalnego kamienia, od strony wschodniej i południowej przebudowywanych schodów zostaną poddane renowacji i obłożone płytami granitowymi. 2) Etap 2 - aleja centralna wraz z placem przy amfiteatrze. Zakres robót obejmuje: - wykonanie zagospodarowania terenu wraz rozmieszczeniem ławek i koszy na śmieci, - wykonanie nowego ukształtowania terenu, wynikającego z konieczności dostosowania spadków podłużnych alei do wymagań przepisów, - budowę schodów terenowych i muru oporowego, ograniczającego od południa plac przy amfiteatrze, - budowę nawierzchni utwardzonych, w tym konturowej mapy Polski w skali 1:50 000, wykonanej z różnokolorowego bruku na placu przy amfiteatrze. 3) Etap 3 - aleja wzdłuż ulicy Plaka wraz z małą architekturą i parking w północno - wschodnim narożniku parku. Zakres robót obejmuje: - budowę alei z rozdziałem na ścieżkę rowerową i pieszą, - budowę wysepek przeznaczonych do wypoczynku, - przebudowę parkingu w północno - wschodnim narożniku parku. 4) Etap 4 - aleja wzdłuż ulicy Sobieskiego wraz parkingiem przy budynku Urzędu Miasta. Zakres robót obejmuje: - przebudowę alei wzdłuż ulicy Sobieskiego, - przebudowę parkingu, 5) Etap 5 - plac zabaw oraz prowadzące do niego dojścia. Zakres robót obejmuje: - budowę placu obejmującą piaskownicę, bezpieczne nawierzchnie pod dobrane urządzenia zabawowe, montaż tych urządzeń, oraz osłon drzew, ławek i koszy na śmieci. - przebudowę schodów terenowych i dojścia od strony południowo - wschodniej, 6) Etap 6 - ścieżki rowerowe oraz te ścieżki piesze (podlegające renowacji i nowoprojektowane), które nie zostały ujęte w innych etapach. Zakres robót obejmuje: - wykonanie zagospodarowanie terenu wraz rozmieszczeniem ławek i koszy na śmieci, - wykonanie nowego ukształtowania terenu, wynikającego z konieczności dostosowania spadków podłużnych ścieżek pieszych do wymagań przepisów, - budowę schodów terenowych, - budowę nawierzchni utwardzonych. 7) Etap nr 7 - ścieżka zdrowia, place dydaktyczne połączone ścieżkami oraz kącik szachowy w północnym, północno- wschodnim i zachodnim obszarze parku. Zakres robót obejmuje: - budowę trasy oraz nawierzchni ścieżki zdrowia z placykami na których zlokalizowane będą urządzenia sportowe na wschodnim obszarze parku, - budowę placyków dydaktycznych i łączących je ścieżek na zachodnim obszarze parku, - budowę placu z nawierzchnią i lokalizacją kącika szachowego na północnym obszarze z łącznikiem /ścieżką/północnym i południowym wychodzącym z placu. 4. Podstawowe obowiązki Inżyniera Projektu w okresie realizacji robót budowlanych i po ich zakończeniu obejmują: 1)Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i zastosowanych materiałów, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie. 3) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 4) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych. 5) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego robót. 6) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 7) Kontrolowanie rozliczeń robót budowlanych. 8) Przygotowanie danych do rozliczenia rzeczowego i finansowego zadania inwestycyjnego ze wszystkimi instytucjami współfinansującymi. 9) Rozliczenie finansowe i rzeczowe kontraktu. 10) Zarządzanie realizacją Projektu do czasu wystawienia protokołu ostatecznego odbioru i przekazania końcowego robót. 11) Przekazanie inwestycji do eksploatacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 12) Kontynuowanie obowiązków Inżyniera Projektu w okresie gwarancji w zakresie zarządzania gwarancją, w szczególności praw Zamawiającego i obowiązków Wykonawcy robót z niej wynikających. 13) Uczestnictwo w kontrolach gwarancyjnych wraz z Zamawiającym, po wykonaniu robót budowlanych, w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę tych robót. 14)Funkcja Inżyniera Projektu będzie pełniona zgodnie z umową oraz zasadami obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Priorytet VI Zrównoważony rozwój miast, Działanie 6.2 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 6.2.2. Rewitalizacja - małe miasta..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASC Janusz Bartosz, ul. Świerczewskiego 40, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123877,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46740,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30135,00 / Oferta z najwyższą ceną: 221400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.