eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinNabór personelu do obsługi projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-16

Lubin: Nabór personelu do obsługi projektu
Numer ogłoszenia: 395436 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin , ul. Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8403100, faks (076) 8403140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nabór personelu do obsługi projektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nabór personelu do obsługi projektu. Zakres zamówienia obejmuje 4 zadania i dotyczy naboru personelu do Zespołu Projektowego dla projektu pn.: RÓWNE SZANSE EDUKACYJNE UCZNIÓW WIEJSKIEJ GMINY LUBIN, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w przetargu: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługę tego samego rodzaju Zamawiający uzna: - w przypadku kierownika projektu (ZADANIE A): pełnienie funkcji koordynatora projektu w projekcie współfinansowanym z EFS, - w przypadku specjalisty ds. administracji (ZADANIE B): udział w tworzeniu lub realizacji projektu z udziałem środków UE lub innych środków zewnętrznych, - w przypadku specjalisty ds. rozliczeń finansowych (ZADANIE C): udział w tworzeniu lub realizacji projektu z udziałem środków UE lub innych środków zewnętrznych, - w przypadku specjalisty ds. promocji (ZADANIE D): udział w tworzeniu lub realizacji projektu z udziałem środków UE lub innych środków zewnętrznych; posiadają: - w przypadku kierownika projektu (ZADANIE A): ukończone kursy, szkolenia lub studia z zakresu funkcjonowania środków UE, - w przypadku specjalisty ds. administracji (ZADANIE B): ukończone kursy, szkolenia lub studia z zakresu funkcjonowania środków UE, - w przypadku specjalisty ds. rozliczeń finansowych (ZADANIE C): ukończone kursy, szkolenia lub studia z zakresu funkcjonowania środków UE, znajomość zasad funkcjonowania PO KL, - w przypadku specjalisty ds. promocji (ZADANIE D): ukończone kursy, szkolenia lub studia z zakresu funkcjonowania środków UE; posiadają wykształcenie wyższe (dotyczy wszystkich zadań).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków, Wykonawca dołączy do oferty: oświadczenie złożone zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; oświadczenie złożone zgodnie z treścią art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem nazwy projektu, pełnionej funkcji, czasu trwania zadania. Za usługę tego samego rodzaju Zamawiający uzna: - w przypadku kierownika projektu (ZADANIE A): pełnienie funkcji koordynatora projektu w projekcie współfinansowanym z EFS, - w przypadku specjalisty ds. administracji (ZADANIE B): udział w tworzeniu lub realizacji projektu z udziałem środków UE lub innych środków zewnętrznych, - w przypadku specjalisty ds. rozliczeń finansowych (ZADANIE C): udział w tworzeniu lub realizacji projektu z udziałem środków UE lub innych środków zewnętrznych, - w przypadku specjalisty ds. promocji (ZADANIE D): udział w tworzeniu lub realizacji projektu z udziałem środków UE lub innych środków zewnętrznych; informację na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6a, pok. nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6, pok. nr 3 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt RÓWNE SZANSE EDUKACYJNE UCZNIÓW WIEJSKIEJ GMINY LUBIN realizowaney w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE A - Kierownik projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE A - Kierownik projektu wykonywać będzie czynności w zakresie prowadzenia przedmiotowego projektu, w tym w szczególności: 1.sprawowania nadzoru nad działaniami podejmowanymi w ramach realizacji projektu; 2.utrzymywania stałego kontaktu z Instytucją wdrażającą oraz wykonawcami; 3.koordynowania działaniami projektowymi wg harmonogramu i budżetu, m. in. zarządzanie projektem pod względem merytorycznym i finansowym; nadzór nad przebiegiem rekrutacji; nadzór nad kadrą merytoryczną; 4.realizacja projektu zgodnie z wnioskiem oraz szczególnymi wytycznymi EFS; 5.przestrzegania obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji projektu, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych dokumentów dotyczących projektu; 6.bieżącego monitorowania postępów w realizacji projektu oraz jego ewaluacji; 7.realizacji innych obowiązków wynikających z podziału działań pomiędzy zespołem zarządzającym projektem; 8.zarządzania Zespołem Projektowym; 9.opracowania i wdrożenia niezbędnych procedur do realizacji projektu; 10.weryfikacji zgodności realizowanych zadań z projektem; 11.prowadzenia sprawozdawczości finansowej i merytorycznej projektu; 12.dokonywania innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Kierownika Projektu; 13.wykonywania innych zadań powierzonych przez Wójta w zakresie realizacji Projektu. Kierownik projektu będzie wykonywał powierzone mu czynności w ciągu 80 godzin miesięcznie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE B - Specjalista ds. administracji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE B - Specjalista ds. administracji wykonywać będzie czynności w zakresie obsługi administracyjnej przedmiotowego projektu, w tym w szczególności: 1.prowadzenia bieżącej korespondencji związanej z projektem; 2.prowadzenie Biura projektu; 3.sporządzanie umów cywilno-prawnych z personelem zarządzającym projektem, psychologami, logopedami, sporządzanie umów cywilno-prawnych z nauczycielami oraz innych umów zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu; 4.nadzoru nad harmonogramem projektu; 5.zbieranie zamówień na materiały dla poszczególnych szkół; 6.zbieranie zamówień i zakup materiałów biurowych do biura projektu dla sprawnej i terminowej realizacji zadań poszczególnych pracowników Biura; 7.zbierania i przygotowywania informacji na podstrony WWW projektu; 8.utrzymywania kontaktów z koordynatorami szkolnymi i wykonawcami usług, o których mowa w pkt. 3; 9.współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. finansowych w badaniu rynku - zamówienia publiczne w zakresie zakupu sprzętu, materiałów dydaktycznych itp.; 10.wykonywanie zadań powierzonych przez kierownika projektu. Specjalista ds. administracji będzie wykonywał powierzone mu czynności w ciągu 80 godzin miesięcznie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE C - Specjalista ds. rozliczeń finansowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE C - Specjalista ds. rozliczeń finansowych wykonywać będzie czynności w zakresie rozliczeń finansowych przedmiotowego projektu,w tym w szczególności: 1.kontroli kwalifikowalności i wydatkowania środków z budżetu projektu; 2.opisywania faktur i prowadzenie ich rejestru; 3.przygotowywania dokumentów do wniosku o płatność; 4.sporządzania wniosków o płatność; 5.sporządzania dokumentacji sprawozdawczej wraz z zestawieniem dokumentów potwierdzających poniesione wydatki; 6.zapewnienia płynności finansowej projektu; 7.monitorowania i diagnozowania sytuacji finansowej projektu i raportowania w tym zakresie do kierownika projektu; 8.monitoringu zgodności wydatków z budżetem; 9.przygotowywania okresowych raportów finansowych na potrzeby projektu; 10.analizowania danych przekazywanych przez pozostałych członków zespołu zarządzającego; 11.wstępnego dekretowania dokumentów oraz zapewnienia ich prawidłowości pod względem formalnym i rachunkowym; 12.odpowiedzialności za kontakty z audytorem oraz działem rozliczeń, a także z zespołem kontrolującym projekt; 13.współpracy z księgową w przygotowywaniu sprawozdań finansowych projektu; 14.przygotowywania list płac; 15.wykonywania zadań powierzonych przez Kierownika projektu. Specjalista ds. rozliczeń finansowych będzie wykonywał powierzone mu czynności w ciągu 80 godzin miesięcznie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE D - Specjalista ds. promocji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE D - Specjalista ds. promocji wykonywać będzie czynności w zakresie promocji przedmiotowego projektu, w tym w szczególności: 1.podejmowania działań związanych z promocją projektu; 2.utrzymywania kontaktów z wykonawcami w zakresie wykonania ulotek, plakatów, tablic itp.; 3.dbałości o prawidłowe oznakowanie sal i materiałów dydaktycznych itp.; 4.przygotowania konferencji podsumowującej i spotkań organizacyjnych; 5.nadzoru nad utworzeniem i utrzymaniem podstrony WWW projektu. 6.kontaktu ze szkołami w zakresie działań promocyjnych i informacyjnych, 7.sporządzania sprawozdań z realizacji projektu we współpracy z Kierownikiem projektu w zakresie realizacji działań promocyjno-logistycznych, 8.przygotowywania dokumentacji do sprawozdań finansowych w zakresie promocji, 9.ścisłej współpracy ze szkolnymi koordynatorami, podwykonawcą ds. monitoringu i ewaluacji oraz innymi pracownikami Biura projektu w zakresie organizacji i promocji zadań realizowanych w ramach projektu; 10.wykonywanie zadań powierzonych przez Kierownika projektu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.