Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-27
Lublin: Zakup znaków drogowych z dostawą na Bazy Materiałowe w GDDKiA-O/LU-Rejon Zamość
Numer ogłoszenia: 39525 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup znaków drogowych z dostawą na Bazy Materiałowe w GDDKiA-O/LU-Rejon Zamość.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą znaków drogowych :- ostrzegawczych,- 75 szt, nakazu-zakazu-69 szt., typu-D-30 szt,, tabliczki do znaków-30 szt, tablice-30 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.20 - Znaki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.22.00 - Znaki drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 7.1. Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7.2. Warunki szczegółowe. Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione zgodnie z formularzami załączonymi do niniejszego Rozdziału. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 7.2.1. Doświadczenie Wykonawca musi udowodnić, że w okresie ostatnich 3 lat, liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert, wykonał przynajmniej 1 usługę o podobnym zakresie oraz o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie np. referencje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt.7.2.1. Ocena spełnienia warunkó odbywać się będzie na podstawie złożonych dokumentó zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW: 8.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 7.1. niniejszej Instrukcji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty, oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza Załącznik nr 1. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego i oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub odroczenie - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt. 7.2. niniejszej Instrukcji Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 8.2.1 Informację o wykonanych zamówieniach na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 2: Doświadczenie Wykonawcy, z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych dostaw. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie np. referencje. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Dz. U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006r. Dokumenty, o których mowa wyżej winny być przetłumaczone na język polski zgodnie z art. 9 Ustawy - Prawo zamówień publicznych 8.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych dokumenty wymienione w pkt. 8.1., za wyjątkiem oświadczenia wymienionego w pkt. 8.1.1., które może być złożone w imieniu wszystkich jedynie przez lidera konsorcjum - pełnomocnika, winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 8.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA-O/LU-Rejon Zamość ul.Szczebrzeska 69 22-400 Zamość.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Lublin - Rejon Zamość ul.Szczebrzeska 69 22-400 Zamość pokój Nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Znaki drogowe i tablice leśne
- Dostawa oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego w roku 2025 - 8 zakresów (RDW) - II dostawa
- Dostawa i montaż tablic informacyjnych dotyczących Strefy Czystego Transportu na terenie miasta Krakowa
- Budowa placu manewrowego, zjazdu z działki oraz przebudowa chodnika w ciągu ul. Rynek w Skwierzynie
- Przebudowa ul. Słoneczników w Kozach
- Budowa kanalizacji deszczowej na odcinku dróg w ciągu ul. Topolowej i ul. Młyńskiej w miejscowości Kozy
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





