eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnikWybór kadry zarządzającej projektem pn.Na szlaku własnej przyszłości.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-12

Chmielnik: Wybór kadry zarządzającej projektem pn.Na szlaku własnej przyszłości.
Numer ogłoszenia: 395240 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348676 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik, Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3543273, faks 41 3543273.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry zarządzającej projektem pn.Na szlaku własnej przyszłości..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry zarządzającej w ramach projektu pn. Na szlaku własnej przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z możliwością zawarcia umowy na każdą część przedmiotu zamówienia osobno. Zamówienie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w częściach: a) Część I - Kierownik Projektu b) Część II - Asystent ds. Organizacyjnych w Chmielniku c) Część III - Asystent ds. Organizacyjnych w Piotrkowicach d) Część IV - Asystent ds. Sprawozdawczości a) Część I: Kierownik Projektu, którego zadaniem będą: 1.Realizacja projektu według dokumentów programowych i wytycznych dla PO KL. 2.Zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich etapach realizacji projektu. 3. Nadzór na prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z zaplanowanym budżetem i harmonogramem. 4. Kierowanie wykonaniem projektu zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym, przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 5. Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników projektu. 6. Dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych 7. Nadzór nad wydatkami - zatwierdzanie płatności pod względem merytorycznym. 8. Nadzór nad personelem projektu - w tym dobór specjalistów i nauczycieli do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych. 9. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją projektu. 10. Nadzór nad ewaluacją i ciągłą promocją projektu. 11. Podejmowanie decyzji związanych z modyfikacją projektu. 12. Współpraca z księgowością i zarządcą projektu. 13. Koordynacja rozliczeń finansowych, terminowe sporządzanie i przekazywanie do IP wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami. 14. Współpraca z IP. 15. Kontakt bieżący z uczestnikami projektu. 16. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji strategicznych. 17. Sporządzenie wniosku o płatność końcową i ostateczne rozliczenie projektu. 18. Nadzór nad realizowanymi zakupami dostaw i usług w zakresie zgodności z Prawem zamówień publicznych. Forma uczestnictwa w projekcie: umowa cywilnoprawna - 32 h/m-c b) Część II: Asystent ds. Organizacyjnych w Chmielniku, którego zadaniem będą: 1. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem zajęć zgodnie z harmonogramem zajęć i organizacją zapewnienia sal lekcyjnych w budynku gimnazjum w Chmielniku. 2. Nadzór nad odwozami uczniów po zajęciach. 3. Nadzór nad dyżurami kadry przy odwozach. 4. Nadzór nad organizacją prowiantu dla uczestników projektu. 5. Organizacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem organizowanych wyjazdów. 6. Przygotowanie certyfikatów końcowych. 7. Rozwiązywanie problemów organizacyjnych. 8. Współpraca z kierownikiem projektu, informowanie o wszelkich problemach wynikających z organizacji projektu. 9. Współpraca z nauczycielami w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników. 10. Wsparcie personelu projektu w zakresie promocji projektu w sposób zgodny z wytycznymi w tym zakresie. 11. Przygotowywanie i opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji projektu, w tym kart pracy personelu. Forma uczestnictwa w projekcie: umowa cywilnoprawna - 22 h/m-c c ) Część III: Asystent ds. Organizacyjnych w Piotrkowicach, którego zadania będą wykonywane we ścisłej współpracy z Asystentem ds. Organizacyjnych w Chmielniku. Jego zadaniem będą: 1. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem zajęć zgodnie z harmonogramem zajęć i organizacją sal lekcyjnych w budynku gimnazjum w Piotrkowicach. 2. Nadzór nad odwozami uczniów po zajęciach. 3. Nadzór nad dyżurami kadry przy odwozach. 4. Nadzór nad organizacją prowiantu dla uczestników projektu. 5. Organizacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem organizowanych wyjazdów. 6. Przygotowanie certyfikatów końcowych. 7. Rozwiązywanie problemów organizacyjnych. 8. Współpraca z kierownikiem projektu, informowanie o wszelkich problemach wynikających z organizacji projektu. 9. Współpraca z nauczycielami w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników. 10. Wsparcie personelu projektu w zakresie promocji projektu w sposób zgodny z wytycznymi w tym zakresie. 11. Przygotowywanie i opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji projektu, w tym kart pracy personelu. Forma uczestnictwa w projekcie: umowa cywilnoprawna - 22 h/m-c d) Część IV: Asystent ds. Sprawozdawczości, którego zadaniem będą: 1. Zbieranie i opracowywanie danych na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości dotyczącej realizacji projektu. 2. Kontrola poprawności prowadzonej dokumentacji (listy obecności, potwierdzenia odbioru, dzienniki zajęć itp.). 3. Przedstawianie Kierownikowi projektu na bieżąco sprawozdań o stanie realizacji zadań i o wynikłych nieprawidłowościach. 4. Sporządzanie kwartalnych raportów z monitoringu i ewaluacji. 5. Przygotowywanie części merytorycznej wniosków o płatność. 6. Katalogowanie beneficjentów i prowadzenie sprawozdawczości PEFS. 7. Monitorowanie wskaźników projektu . 8. Uczestnictwo w zakupach i ewidencjonowanie wydatków. 9. Przygotowywanie materiałów do publikacji. 10. Archiwizowanie dokumentacji. 11. Współpraca z zespołem zarządzającym projektu przy realizacji zadań ujętych we wniosku aplikacyjnym w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji. Forma uczestnictwa w projekcie: umowa cywilnoprawna - 22 h/m-c. Zadania o których mowa powyżej będą świadczone nieprzerwanie przez cały okres projektu. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy usługach zarządzania; 2) świadczenia usług w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, 3) poszanowania praw pracowniczych, 4) stosowania się do reguł i standardów obowiązujących u Zamawiającego, 5) przestrzegania norm dotyczących ochrony danych osobowych i informacji niejawnych, 6) udzielania odpowiedzi i wyjaśnień na wezwanie Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kierownik projektu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Justyna Zamojska, ul. 13 Stycznia 25, 26-020 Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54120,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Asystent ds Organizacyjnych w Chmielniku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Radwańska, ul. Słoneczna 3, 26-020 Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Asystent ds Organizacyjnych w Piotrkowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Przeździk, Śladków Mały 115, 26-020 Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21063,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21063,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21063,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Asystent ds Sprawozdawczości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Danuta Stanek, Aleja Zwycięstwa 12, 26-020 Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.