Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-16
Sanok: DOSTAWA PIERWSZEGO WYPOSAŻENIE DO SZKOŁY W MIEJSCOWOŚCI FALEJÓWKA
Numer ogłoszenia: 395208 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanok , ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656551, faks 013 4656553.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sanok.com.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PIERWSZEGO WYPOSAŻENIE DO SZKOŁY W MIEJSCOWOŚCI FALEJÓWKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA PIERWSZEGO WYPOSAŻENIE DO SZKOŁY W MIEJSCOWOŚCI FALEJÓWKA ZGODNIE Z WYKAZEM WYPOSAŻENIA . ZAKRES DOSTAWY OBEJMUJE M.IN. WYPOSAŻENIE W POMOCE NAUKOWE PRACOWNI: HUMANISTYCZNEJ, JĘZYKA POLSKIEGO, HISTORYCZNEJ, JĘZYKA ANGIELSKIEGO, MATEMATYCZNEJ, NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO, KLASY 0 I PRZYRODNICZEJ; DOSTAWĘ KSIĄŻEK DO BIBLIOTEKI SZKOLNEJ(CZYTELNI), DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA SALI GIMNASTYCZNEJ, DOSTAWĘ SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 30.21.30.00 - Komputery osobiste 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 37.30.00.00 - Instrumenty muzyczne i ich części 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie wymaganych w SIWZ oświadczeń i dokumentów. Złożenie tych dokumentów, zgodnie z wymaganiami SIWZ, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dwóch dostaw, zbliżonych co do zakresu i wartości niniejszemu zamówieniu- wykazać 2 dostawy o wartości min. 60 tyś. zł brutto. II. W przypadku gdy oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej . Zamiast dokumentów określonych w pkt I ppkt1i2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej jak w terminach określonych w pkt II..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.sanok.com.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok; IV piętro, pok. 401.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok, II piętro, pok. Nr 201(sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa pojazdów typu UTV wraz z wyposażeniem dodatkowym
- Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Sanoku
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz opiniowanie zmian ww. decyzji na terenie gminy Sanok
- Dostawa odzieży ochronnej dla zespołów wyjazdowych Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sanoczek
- Zakup sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Sanoku.
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do digitalizacji na potrzeby realizacji przez Małopolski Instytut Kultury w Krakowie projektu "Wirtualne Muzea Małopolski 2030. Fenomenalna Małopolska"
- "Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby kształcenia zawodowego w ramach projektu "Kształć się w ZSBT" (...)
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Tarnowie.
- Zakup i dostawa sprzętu K-O oraz artykułów RTV dla Jednostek / Instytucji Wojskowych i 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli dla Gm Czernica. Projekt Rozwój edukacji przedszkolnej w gm Czernica, Długołęka, Oleśnica, Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania p.n.: Modernizacja infrastruktury informatycznej w celu utrzymania cyberbezpieczeństwa stacji końcowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.