eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-03

Opole: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Numer ogłoszenia: 395124 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego z podziałem na 13 zadań: Zadanie nr 1 Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 2 Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu komputerowego dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 3 Dostawa, instalacja i uruchomienie 3szt. notebooków dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 4 Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 5 Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 6 Dostawa i uruchomienie notebooka, monitora i urządzenia wielofunkcyjnego dla kanclerza Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 7 Dostawa i uruchomienie wideoprojektora dla Biura ds. Badań Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 8 Dostawa 10 mikrofonów dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 9 Dostawa i uruchomienie netbooka dla Katedry Biotechnologii Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 10 Dostawa i uruchomienie 2 szt. Combo VHS + DVD dla Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 11 Dostawa elementów komputerowych dla Instytutu Fizyki Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 12 Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Studium Języków Obcych Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 13 Dostawa i uruchomienie notebooka dla Katedry Technologii Uniwersytetu Opolskiego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 38.65.21.20-7, 30.12.13.00-6, 48.82.00.00-2, 33.19.51.00-4, 32.58.20.00-6, 30.23.41.00-9, 32.35.12.00-0, 32.34.10.00-5, 30.12.14.10-0, 30.23.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    opisów tj.: dane techniczne proponowanego sprzętu (specyfikacje techniczne producenta). Wymagane opisy dostarcza wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego w załącznikach od A - Ł (zgodnie z art. 30 ust. 5. ustawy Pzp).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 ) 2. wypełnione specyfikacje techniczne (wg dołączonych wzorów -zał. nr A-Ł) 3. opisy o których mowa w pkt. 6.5.1 (jeżeli dotyczy) 4. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy) 5. oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu (zał. nr 4 do SIWZ) 6. oświadczenie o spełnieniu warunków technicznych i jakościowych dotyczących przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, pok.2 45-040 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, pok.2 45-040 Opole.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5 dotyczy projektu pn.: Wypracowanie metod zmniejszania emigracji zarobkowej i wspierania powrotu migrantów na polski rynek pracy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, nr umowy o dofinansowanie projektu POKL.06.01.01-16-055/09-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu komputerowego dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu komputerowego dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie 3szt. notebooków dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie 3szt. notebooków dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa i uruchomienie notebooka, monitora i urządzenia wielofunkcyjnego dla kanclerza Uniwersytetu Opolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie notebooka, monitora i urządzenia wielofunkcyjnego dla kanclerza Uniwersytetu Opolskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 33.19.51.00-4, 30.12.14.10-0, 30.12.13.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa i uruchomienie wideoprojektora dla Biura ds. Badań Uniwersytetu Opolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie wideoprojektora dla Biura ds. Badań Uniwersytetu Opolskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa 10 mikrofonów dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Opolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 mikrofonów dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Opolskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa i uruchomienie netbooka dla Katedry Biotechnologii Uniwersytetu Opolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie netbooka dla Katedry Biotechnologii Uniwersytetu Opolskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa i uruchomienie 2 szt. Combo VHS + DVD dla Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Opolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie 2 szt. Combo VHS + DVD dla Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Opolskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa elementów komputerowych dla Instytutu Fizyki Uniwersytetu Opolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elementów komputerowych dla Instytutu Fizyki Uniwersytetu Opolskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Studium Języków Obcych Uniwersytetu Opolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Studium Języków Obcych Uniwersytetu Opolskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa i uruchomienie notebooka dla Katedry Technologii Uniwersytetu Opolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie notebooka dla Katedry Technologii Uniwersytetu Opolskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.