Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-03
Opole: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Numer ogłoszenia: 395124 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego z podziałem na 13 zadań: Zadanie nr 1 Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 2 Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu komputerowego dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 3 Dostawa, instalacja i uruchomienie 3szt. notebooków dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 4 Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 5 Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 6 Dostawa i uruchomienie notebooka, monitora i urządzenia wielofunkcyjnego dla kanclerza Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 7 Dostawa i uruchomienie wideoprojektora dla Biura ds. Badań Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 8 Dostawa 10 mikrofonów dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 9 Dostawa i uruchomienie netbooka dla Katedry Biotechnologii Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 10 Dostawa i uruchomienie 2 szt. Combo VHS + DVD dla Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 11 Dostawa elementów komputerowych dla Instytutu Fizyki Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 12 Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Studium Języków Obcych Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 13 Dostawa i uruchomienie notebooka dla Katedry Technologii Uniwersytetu Opolskiego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 38.65.21.20-7, 30.12.13.00-6, 48.82.00.00-2, 33.19.51.00-4, 32.58.20.00-6, 30.23.41.00-9, 32.35.12.00-0, 32.34.10.00-5, 30.12.14.10-0, 30.23.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
opisów tj.: dane techniczne proponowanego sprzętu (specyfikacje techniczne producenta). Wymagane opisy dostarcza wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego w załącznikach od A - Ł (zgodnie z art. 30 ust. 5. ustawy Pzp).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 ) 2. wypełnione specyfikacje techniczne (wg dołączonych wzorów -zał. nr A-Ł) 3. opisy o których mowa w pkt. 6.5.1 (jeżeli dotyczy) 4. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy) 5. oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu (zał. nr 4 do SIWZ) 6. oświadczenie o spełnieniu warunków technicznych i jakościowych dotyczących przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Opolski,
Dział Zamówień Publicznych,
Pl. Kopernika 11A, pok.2
45-040 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, pok.2 45-040 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5 dotyczy projektu pn.: Wypracowanie metod zmniejszania emigracji zarobkowej i wspierania powrotu migrantów na polski rynek pracy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, nr umowy o dofinansowanie projektu POKL.06.01.01-16-055/09-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu komputerowego dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu komputerowego dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie 3szt. notebooków dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie 3szt. notebooków dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa i uruchomienie notebooka, monitora i urządzenia wielofunkcyjnego dla kanclerza Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie notebooka, monitora i urządzenia wielofunkcyjnego dla kanclerza Uniwersytetu Opolskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 33.19.51.00-4, 30.12.14.10-0, 30.12.13.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa i uruchomienie wideoprojektora dla Biura ds. Badań Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie wideoprojektora dla Biura ds. Badań Uniwersytetu Opolskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa 10 mikrofonów dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 mikrofonów dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Opolskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa i uruchomienie netbooka dla Katedry Biotechnologii Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie netbooka dla Katedry Biotechnologii Uniwersytetu Opolskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa i uruchomienie 2 szt. Combo VHS + DVD dla Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie 2 szt. Combo VHS + DVD dla Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Opolskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa elementów komputerowych dla Instytutu Fizyki Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elementów komputerowych dla Instytutu Fizyki Uniwersytetu Opolskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Studium Języków Obcych Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki dla Studium Języków Obcych Uniwersytetu Opolskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa i uruchomienie notebooka dla Katedry Technologii Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie notebooka dla Katedry Technologii Uniwersytetu Opolskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa i montaż platformy LMS w zakresie wyposażenia platformy w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie i funkcjonowanie BCU w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu".
- Dostawa i instalacja oprogramowania
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy naukowych, sprzętu dydaktycznego i komputerowego w celu realizacji projektu pn. Edukacja równych szans w Gminie Miejskiej Wągrowiec
- Dostawa serwerów, macierzy dyskowych i półek dyskowych do macierzy.
- "Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany"
- "Radosny świat przedszkolaka w Gminie Krzanowice" zakup i dostawa sprzętu elektronicznego
- Zakup serwerów NAS z wyposażeniem w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i akcesoriów dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.