Ogłoszenie z dnia 2016-02-23
Rudy: Przebudowa i nadbudowa budynku gospodarczego położonego w Rudach przy ul. Rogera 1 - roboty dodatkowe 1
Numer ogłoszenia: 39502 - 2016; data zamieszczenia: 23.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudy Raciborskie, ul. Rogera 1, 47-430 Rudy, woj. śląskie, tel. 032 4103029, faks 032 4103281.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i nadbudowa budynku gospodarczego położonego w Rudach przy ul. Rogera 1 - roboty dodatkowe 1.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty dodatkowe do zamówienia podstawowego Przebudowa i nadbudowa budynku gospodarczego położonego w Rudach przy ul. Rogera 1 Zakres robót: - Renowacja schodów drewnianych oraz wykonanie balustrady stalowej z poziomu parteru na poddasze - Dostawa i montaż grzejników elektrycznych - 3 komplety - Wykonanie remontu ściany zewnętrznej od strony kościoła wraz z malowaniem - Domurowanie filarków przy bramach garażowych oraz inne roboty pomocnicze.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROGRESS Piotr Junka, ul. Centralna 142, 44-323 Połomia, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8089,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6002,97
Oferta z najniższą ceną: 6002,97 / Oferta z najwyższą ceną: 6002,97
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: W trakcie wykonywania remontu budynku gospodarczego stwierdzono konieczność wykonania kilku robót dodatkowych, które nie były ujęte w przedmiarze i tym samym kosztorysie ofertowym na podstawie którego realizowane jest zamówienie. Nie wykonanie tych robót uniemożliwiłoby właściwą realizację zamówienia podstawowego. Roboty te są istotne ze względu na integralność i funkcjonalność całości inwestycji. Wykonanie tych prac jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego, a oddzielenie zamówień wiązałoby się z poniesieniem niewspółmiernie wysokich kosztów. Uzasadnienie prawne Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki (...) w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia jeżeli: a) z przyczyn technicznych (...) oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego Udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami, ponieważ zostały spełnione wszystkie przesłanki określone w art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy sołeckiej w Górkach Dużych w ramach projektu "Nasze świetlice sołeckie" na 2025 r.
- Budowa podkarpackiego centrum ratownictwa i koordynacji transgranicznych działań ratowniczych w zakresie zwalczania zagrożeń dla środowiska
- Remont podpiwniczeń po zalaniu w przychodni PR2 przy ul. Patriotów 170
- Remont siedziby Prokuratury Rejonowej w Skarżysku - Kamiennej
- Remont budynku przy ul. Polskiej 33A w Warszawie
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU W PŁAWNEJ - ETAP I WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO I STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.