Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-16
Kutno: Dostawa oleju opałowego
Numer ogłoszenia: 394980 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomości Miejskich , ul. Oporowska 5, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 252 81 00, faks 024 252 81 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.znm.kutno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie nieruchomościami miejskimi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości szacunkowej 37.000,00 litrów o właściwościach zgodnych z normą PN-C-96024:2001 d0 kotłowni lokalnych zlokalizowanych w budynkach przy ul. Kochanowskiego 34a oraz ul. Sienkiewicza 6 w Kutnie, zarządzanych przez zamawiającego, tj. Zarząd Nieruchomości Miejskich w Kutnie. Zapotrzebowanie ilościowe podane wyżej na olej opałowy, stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wiążące dla zamawiającego. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w miarę potrzeby, każdorazowo na wniosek zamawiającego, określający ilość oleju opałowego. Jednorazowo zamawiana (dostawa cząstkowa) ilość oleju opałowego wynosić będzie od 5000 litrów do 5500 litrów. Rozliczenie każdorazowego tankowania odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiste zatankowanego oleju (według wskazania przepływomierza). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport oleju opałowego środkami transportu do tego przystosowanymi, tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz z drukarką, pompą ssąco - tłoczącą oraz wąż gumowy o długości minimum 30 metrów. Dostarczane ilości oleju opałowego będą fakturowane w temperaturze referencyjnej 150C, zgodnie z ustawą z dnia 23 stycznia 2004r. O podatku akcyzowym Dz. U. z 2004r. Nr 29, poz. 257 z późn. zm. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych uzależnionych od warunków pogodowych i zapotrzebowania na ciepło. Olej dostarczany będzie transportem wykonawcy i na jego koszt do miejsca wskazanego przez zamawiającego. Olej opałowy dostarczany będzie w dni robocze w godz. 8.00 - 14.00 do kotłowni w Kutnie przy ul. Kochanowskiego 34A i ul. Sienkiewicza 6. Dostawa sukcesywna w ciągu trwania umowy, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od przekazania zapotrzebowania (każdorazowego zamówienia)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń, jakich żąda od wykonawców, stosując formułę spełnia - nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. Konsorcjum, spółka cywilna) muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2 ogłoszenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty jakie musza złożyć wykonawcy w niniejszym postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony druk Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do siwz wraz z załączonymi drukami sporządzonymi przez zamawiającego. Zamawiający żąda złożenia wraz z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 1 do siwz): 1)Formularz cenowy - (Załącznik Nr 2 do siwz), musi być wypełniony według wzoru załączonego przez zamawiającego, 2)Podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do siwz); w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składają wszyscy uczestnicy podmiotu poprzez złożenie przez każdego z wykonawców oddzielnie na odrębnych formularzach oświadczenia podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania takiego wykonawcy. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4) Dokumenty posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem publicznym, potwierdzone przez dołączenie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). Wykonawcy zagraniczni: 3. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 1), 2), 3) ogłoszenia zobowiązany jest załączyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 3 ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Postanowienia pkt 5 ogłoszenia stosuje się odpowiednio. 5. Dokument, o którym mowa w pkt 3 lit a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 3 lit b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej lub w przypadku złożenia dokumentów zawierających błędy, zamawiający wezwie wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z uczestników oferty wspólnej musi złożyć oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2) oraz pkt 2 ppkt 1), 2), 3) ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znm.kutno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ wykonawcy mogą uzyskać osobiście w pokoju nr 8 w Zarządzie Nieruchomości Miejskich w Kutnie ul. Oporowska 5 - nieodpłatnie lub za zaliczeniem pocztowym po przesłaniu zgłoszenia o przesłanie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Nieruchomości Miejskich, 99-300 Kutno, ul. Oporowska 5, pok. Nr 10 (II piętro, sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- MATERIAŁY OPATRUNKOWE
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej
- Remont drogi powiatowej nr 2144E gr. m. Kutno - Imielno - Kołomia - Morzyce
- Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej o klatkę schodową zewnętrzną z szybem windowym
- Całodobowe pogotowie awaryjne oraz konserwacja wewnętrznych instalacji wod.- kan., c.o., c.w.u. oraz kanalizacji deszczowej w zasobach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Kutnie.
- "Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Sieciechów gmina Kutno"
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy paliw dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego w Minikowie
- Dostawa oleju opałowego.
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych w gminie Wierzbica
- "Zakup i dostawa oleju opałowego dla Gminy Pątnów w latach 2024 - 2026"
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy i Miasta Lwówek Śląski
- Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Gminy Nowy Dwór.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.