eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZakup wraz z dostawą słupków prowadzących.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Lublin: Zakup wraz z dostawą słupków prowadzących.
Numer ogłoszenia: 39481 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą słupków prowadzących..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawa 1000szt słupków prowadzących U-1a po 150 szt. U-a i b, znak kilometrowy U-7 3 cyfrowy- 3520 szt, znak hektometrowy U-8 - szt.2600, znak z numerem drogi U-1f- 360 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.82.45.00 - Pachołki Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.50 - Pachołki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe. Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione zgodnie z formularzami załączonymi do niniejszego Rozdziału. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: Doświadczenie Wykonawca musi udowodnić, że w okresie ostatnich 3 lat, liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedną dostawę o podobnym zakresie oraz o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienie to zostało wykonane należycie np. referencje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunki. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych niniejszej Instrukcji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty, oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego i oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub odroczenie - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w niniejszej Instrukcji Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1.Informację o wykonanych zamówieniach; .Doświadczenie Wykonawcy, z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych dostaw. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie np. referencje. . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Dz. U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006r. Dokumenty, o których mowa wyżej winny być przetłumaczone na język polski zgodnie z art. 9 Ustawy - Prawo zamówień publicznych W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione . winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców, b) dokumenty wymienione winny być złożone przez każdego Wykonawcę, c) dokumenty wymienione winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Lublin Adres do korespondencji: GDDKiA-O/LU -Rejon w Zamościu ul.Szczebrzeska 69 22-400 Zamość.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Generaln Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Lublin- Rejon Zamość ul.Szczebrzeska 69 22-400 Zamość pokój Nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.