eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzyn › REMONT GŁÓWNY 20 PODNOŚNIKÓW LEKKICH FIGUR BOJOWYCH TYPU PPL-2(PFB-2a) Z MODERNIZACJĄ DO NOWSZEJ WERSJI PPL-2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-17

Wędrzyn: REMONT GŁÓWNY 20 PODNOŚNIKÓW LEKKICH FIGUR BOJOWYCH TYPU PPL-2(PFB-2a) Z MODERNIZACJĄ DO NOWSZEJ WERSJI PPL-2
Numer ogłoszenia: 39475 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT GŁÓWNY 20 PODNOŚNIKÓW LEKKICH FIGUR BOJOWYCH TYPU PPL-2(PFB-2a) Z MODERNIZACJĄ DO NOWSZEJ WERSJI PPL-2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont główny 20 podnośników lekkich figur bojowych typu PPL-2 (PFB-2a) z modernizacją do nowszej wersji PPL-2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: I. Zakres prac wykonywanych podczas remontu i modernizacji podnośnika: - demontaż wszystkich podzespołów urządzenia, - rozkonserwowanie i mycie zdemontowanych podzespołów urządzenia, - przegląd i weryfikacja wszystkich podzespołów na zgodność z dokumentacją remontową urządzenia, - naprawa uszkodzonych elementów podzespołów i elementów urządzenia, - wykonanie nowych elementów urządzenia nie nadających się do remontu, - wykonanie i wymiana przewodów połączeniowych, - wykonanie osłon, zetownika, półki wewnętrznej, wspornika czujnika, kątownika i osłony zewnętrznej, - remont obudowy podnośnika z dowierceniem nowych otworów i dospawaniem nowych elementów, - remont silników SW-24 lub LM-24 z podnośników: a) defekacja silnika, b) demontaż silnika na podzespoły i części, c) czyszczenie i mycie części, d) oczyszczenie kadłuba silnika i pokryw, e) odnowa powłoki cynkowej lub naniesienie nowej powłoki lakierniczej korpusu i pokryw silnika oraz części złącznych, f) wykonanie nowych cewek biegunowych do stojana i montaż do stojana, g) impregnacja ukształtowanych uzwojeń stojana, h) montaż uzwojeń stojana z biegunami do korpusu silnika i) demontaż łożysk i uszkodzonych uzwojeń z pakietu wirnika, j) nawinięcie nowego uzwojenia wirnika, k) impregnacja uzwojeń wirnika, l) montaż łożyska i legalizacja powierzchni zewnętrznej komutatora, m) montaż szczotkotrzymacza, n) odizolowanie szczotkotrzymacza od pokrywy silnika, o) wymiana uszkodzonych sprężynek szczotki, p) montaż szczotkotrzymacza do pokrywy silnika, q) wymiana szczotek, r) wykonanie i montaż przewodów do szczotkotrzymaczy, s) montaż silnika, t) sprawdzenie silnika na przebicie, u) sprawdzenie i docieranie silnika, v) oczyszczenie po docieraniu, - remont reduktorów z podnośników: a) demontaż pokrywy i usunięcie smaru z wnętrza reduktora, b) defekacja reduktora, c) demontaż reduktora, d) czyszczenie i mycie części, e) oczyszczenie korpusu reduktora i pokryw, f) odnowa powłoki lakierniczej korpusu reduktora, g) odnowienie powłoki pokryw reduktora oraz części złącznych, h) defekacja kół zębatych, łożysk i pozostałych elementów reduktora na zgodność z dokumentacją remontową reduktora, i) wykonanie nowych kół zębatych i wałka reduktora, j) wykonanie uszczelek reduktora, k) montaż reduktora z użyciem nowych uszczelnień, l) sprawdzenie poprawności współpracy kół zębatych, m) wypełnienie reduktora smarem, n) montaż końcowy reduktora, - remont sprzęgieł do podnośników - wykonanie wkładek sprzęgła, zabieraków, - wykonanie nowych sprzęgieł do podnośników, - wykonanie bloków sterowniczych do podnośnika zapewniających współpracę ze wszystkimi urządzeniami stanowiącymi techniczne wyposażenie obiektów szkoleniowych, - odnowienie powłok lakierniczych, - wymiana uszczelnień na nowe,montaż zgodny z dokumentacją konstrukcyjną na nowy podnośnik, obejmującą: a) montaż tabliczek opisowych do skrzyni, b) montaż zacisków laboratoryjnych do skrzyni, c) montaż sprzęgła do reduktora, d) montaż sprzęgła do silnika, e) montaż mechanizmu podnoszenia, f) montaż uchwytu tarczy, g) montaż wiązki do płyt przedniej tylnej i bocznej, h) montaż mechanizmu podnoszenia do skrzyni podnośnika, i) montaż uchwytu tarczy, osi, sprężyn, i zaczepów sprężyn, j) montaż skrzynki sterowniczej, k) sprawdzenie poprawności montażu i remontu, l) montaż i plombowanie podnośnika. II. Po przeprowadzonym remoncie z modernizacją podnośniki muszą spełniać następujące wymagania: 1. Wymagania taktyczno - techniczne i jakościowe określone w aktualnie obowiązującej dokumentacji technicznej na podnośnik lekkich figur bojowych typu PPL-2A. 2. Wymagania funkcjonalne i niezawodną współpracę z: Pulpitami przewodowymi typu: - pulpitem sterowniczo - sygnalizacyjnym WPS-2M, - pulpitem sterowniczo - sygnalizacyjnym AGAT-M - SZMARAGD/M, Pulpitami bezprzewodowymi typu: WSB-02, WSB-03, WSB-04, po podłączeniu przystawki zewnętrznej, Współpraca z czujnikami trafień WCI-01, WCB-02 oraz tarczą kontaktową, Współpraca ze świetlnymi imitatorami ognia, urządzeniami do podświetlania figur bojowych, promiennikami podczerwieni i figurami termalnymi, Współpraca z podnośnikami typu PPC-81 i PPL-2A oraz ich odmianami realizując sterowanie grupowe, Sygnalizuje trafienie pociskiem w figurę bojową. 3. Przeprowadzenie badań zdawczo - odbiorczych na podnośnik lekkich figur bojowych typu PPL-2A wersja WSB, obejmujące w swym zakresie: a) oględziny zewnętrzne, b) sprawdzenie obwodów podnośnika: - badanie parametrów wejściowych i wyjściowych podnośnika, - badanie układu napędowego i wykonawczego podnośnika, - badanie odporności na zmianę polaryzacji zasilania, c) sprawdzenie pracy podnośnika przy obciążeniu max. Momentem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.74.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji podnośników .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia - art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 Pzp (wg wzoru zawartego w zał. nr 2, 3 do SIWZ); 2) złożą kserokopię aktualnego odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 tj., że nie zachodzi w stosunku do nich przesłanka wykluczenia określona w tym artykule. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego; 3) złożą kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) złożą kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wiedza i doświadczenie. Posiadania wiedzy i doświadczenia - w szczególności należytego wykonania usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno z podaniem ich rodzaju i wartości, daty miejsca wykonania odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw o podobnym charakterze i dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5701 69-211 Wędrzyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701 69-211 Wędrzyn Kancelaria Jawna bud. nr 33, pok. 211.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.