Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Polkowice: Wymiana zieleni trwałej
Numer ogłoszenia: 39463 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana zieleni trwałej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie dotyczy karczowania drzew rosnących na terenach będących własnością Gminy Polkowice lub będących w zarządzie Gminy Polkowice oraz zastępowania ich nowymi nasadzeniami. Prace będą zlecane i wykonywane na podstawie decyzji wydawanych przez Starostę Polkowickiego oraz wniosków mieszkańców, dotyczących usuwania drzew owocowych. Zadanie obejmuje: a) ścinanie drzew wraz z frezowaniem pniaków: odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i części pnia - kłody oraz opuszczenie ich na linach; przewrócenie reszty pnia przy użyciu liny; pocięcie pni i grubych konarów na odcinki dogodne do transportu (ok. 1-1,2 m długości, w nielicznych przypadkach wystąpi konieczność przewiezienia pnia w całości) oraz przewiezienie na odległość do 15 km i wyładowanie na miejsce wskazane przez inspektora nadzoru; rozdrobnienie drobniejszych konarów, gałęzi i pędów za pomocą rębaka wraz z wywiezieniem zrębków na odległość do 5 km na miejsce magazynowania wskazane przez inspektora nadzoru (w przypadku egzemplarzy chorych wywiezienie drobnych gałęzi i pędów na składowisko odpadów wraz z kosztem składowania lub na miejsce wskazane przez inspektor nadzoru); sfrezowanie pniaka na głębokość ok. 20 cm poniżej poziomu gruntu (w przypadku topól zastosowanie herbicydu systemicznego uniemożliwiającego rozwój odrostów korzeniowych); b) ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni: odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i części pnia - kłody oraz opuszczenie ich na linach; przewrócenie reszty pnia przy użyciu liny; pocięcie pni i grubych konarów na odcinki dogodne do transportu (ok. 1-1,2 m długości, w nielicznych przypadkach wystąpi konieczność przewiezienia pnia w całości) oraz przewiezienie na odległość do 15 km i wyładowanie na miejsce wskazane przez inspektora nadzoru; rozdrobnienie drobniejszych konarów, gałęzi i pędów za pomocą rębaka wraz z wywiezieniem zrębków na odległość do 5 km na miejsce magazynowania wskazane przez inspektora nadzoru (w przypadku egzemplarzy chorych wywiezienie drobnych gałęzi i pędów na składowisko odpadów wraz z kosztem składowania lub na miejsce wskazane przez inspektor nadzoru); odkopanie korzeni wraz z pniakiem; obcięcie i wydobycie korzeni i pniaka z dołu; zasypanie dołu piaskiem i ziemią urodzajną o warstwie 20 cm; ubicie i wyrównanie zasypanego dołu (ubicie każdej warstwy); załadowanie ręczne karpiny na przyczepy; przewiezienie i wyładowanie na składowisko odpadów na odległość do 15 km (wraz z kosztem składowania), c) ścinanie drzew: odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i części pnia oraz opuszczenie ich na linach; ścięcie pnia piłą mechaniczną; pocięcie pnia na odcinki dogodne do transportu (ok. 1-1,2 m długości, w nielicznych przypadkach wystąpi konieczność przewiezienia pnia w całości); wywiezienie drewna, pochodzącego z kłody na odległość do 15 km (przekazanie drewna we wskazane przez inspektora nadzoru miejsce); rozdrobnienie drobniejszych konarów, gałęzi i pędów za pomocą rębaka wraz z wywiezieniem zrębków na odległość do 5 km na miejsce magazynowania wskazane przez inspektora nadzoru (w przypadku egzemplarzy chorych, zainfekowanych wywiezienie gałęzi i pędów na składowisko odpadów wraz z kosztem składowania lub na miejsce wskazane przez inspektor nadzoru), d) ręczne karczowanie pni: odkopanie korzeni wraz z pniakiem; obcięcie i wydobycie korzeni i pniaka z dołu; zasypanie dołu piaskiem i ziemią urodzajną o warstwie 20 cm; ubicie i wyrównanie zasypanego dołu (ubicie każdej warstwy); załadowanie ręczne karpiny na przyczepy; przewiezienie i wyładowanie na składowisko odpadów na odległość do 15 km (wraz z kosztem składowania), e) mechaniczne karczowanie pni: odrąbanie grubych korzeni; wydobycie korzeni i pniaka spycharką; odsunięcie karpiny na odległość do 10 m; zasypanie dołu piaskiem i ziemią urodzajną o warstwie 20 cm; ubicie i wyrównanie zasypanego dołu (ubicie każdej warstwy); załadowanie ręczne karpiny na przyczepę; przewiezienie i wyładowanie na składowisko odpadów na odległość do 15 km (wraz z kosztem składowania). f) zastępowanie usuniętych drzew nowymi nasadzeniami: wykopanie dołu o średnicy 50 cm i głębokości 50 cm; umieszczenie (posadzenie) drzewa (gatunek wskazany przez Inspektora) w dole z całkowitą zaprawą ziemią urodzajną; opalikowanie trzema impregnowanymi, okrągłymi palikami o średnicy 4-5 cm (paliki mają być umocowane do drzewa sznurem parcianym w sposób zarówno estetyczny jak i nie uszkadzający pnia); uformowanie misy; podlanie drzewa po posadzeniu min. 20 l wody; ściółkowanie zrębkami gleby wokół pnia na powierzchni o średnicy 1,5 m (warstwa min. 5 cm); Do ceny jednostkowej nie wlicza się jedynie kosztów zakupu drzewa, które będą rozliczane na podstawie faktur zakupu po wcześniejszej konsultacji wysokości tej ceny z inspektorem nadzoru. g) roczną pielęgnację nasadzonych drzew: zgodnie z KNR 2-21 tablica 0701 01. W przypadku, gdy drzewo nie zachowa żywotności należy zasadzić nowe, przy czym okres pielęgnacji liczony jest od dnia posadzenia drzewa. Uwaga: Wycinka drzew odbywać się będzie przy zastosowaniu metody alpinistycznej. Dopuszcza się zastosowanie podnośnika jedynie w około 10% przypadków, kiedy to jego użycie nie będzie groziło zniszczeniem terenów zielonych (trawników, krzewów, chodników itp.) Realizacja zadania odbywać się będzie na podstawie protokołów typowania robót spisywanych przez inspektora nadzoru w obecności kierownika robót, w których każdorazowo odnotowany zostanie zakres robót oraz termin wykonania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji. 3. Spełnią poniższe warunki: - wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednej usługi w zakresie wycinek drzew rosnących na terenach miejskich lub terenach zieleni i w parkach wykonanych metodą alpinistyczną (łącznie minimum 30 szt. drzew) z określeniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje, protokoły odbioru itp.); - dysponują lub będą dysponowali minimum dwoma osobami z przeszkoleniem alpinistycznym; - dysponują lub będą dysponowali rębakiem i frezarką; - posiadają i przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 zł wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy. W przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu i wymogów specyfikacji: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy. W przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu; e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednej usługi w zakresie wycinek drzew rosnących na terenach miejskich lub terenach zieleni i w parkach wykonanych metodą alpinistyczną (łącznie minimum 30 szt. drzew) z określeniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje, protokoły odbioru itp.); f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, zawierający co najmniej dwie osoby z przeszkoleniem alpinistycznym wraz z dokumentami potwierdzającymi odbycie takiego szkolenia, g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 12.2.f) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje (tytuł prawny do używania np. własność, dzierżawa, najem, leasing, użyczenie itp.) lub będzie dysponował wykonawca: rębaka i frezarki; i) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 12.2. h) Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Uwaga: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. 2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, lub którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b, muszą być złożone przez każdy podmiot. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 100.000 zł. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie. 8. Umowa konsorcyjna musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Wyżykowskiego w Polkowicach od stycznia do grudnia 2026roku"
- Oznakowanie pionowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Polkowice
- "Sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach"
- Wykonanie kompletnej dokum. projektowej wraz z wykonan. robót budowl. dla zad. pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach Powiatu Polkowickiego - ZS w Polkowicach"
- "Wykonanie projektu modernizacji węzła cieplnego i sieci sanitarnych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wycinka, pielęgnacja i nasadzenia drzew w obrębie pasów drogowych"
- świadczenie usług ogrodniczych - zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów na terenach nieruchomości pozostających w zarządzie Zamawiającego
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Utrzymanie drzewostanu w pasie drogowym w ramach zadania pn. Bieżące utrzymanie pasa drogowego
- "Wycinka drzew na potrzeby realizacji inwestycji drogowej pod budowę drogi S10 w Nadleśnictwie Drawno"
- Modernizacja Rynku w Raszkowie w celu redukcji efektu miejskiej wyspy ciepła
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





