eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwierklaniecDostawa - Samochodu Strzelce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-16

Świerklaniec: Dostawa - Samochodu Strzelce.
Numer ogłoszenia: 394570 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych , ul. Ostrożnica 7, 42-622 Świerklaniec, woj. śląskie, tel. 032 2844884,85 0668393300, faks 032 2844881.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/zts_swierklaniec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa - Samochodu Strzelce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu półciężarowego. Miejsce dostawy - wskazane przez zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3.3. Przedmiot zamówienia musi być: - fabrycznie nowy, rok produkcji 2009. 3.4. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z dostawą leży po stronie Wykonawcy przedmiotu zamówienia - dostawcy. 3.5. Należy udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na samochód. 3.6. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 3 do SIWZ. 3.7. Podane w opisach nazwy własne (np. ABS itp.) nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223 poz. 1655 tekst jednolity), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 3.8. Zamawiany sprzęt powinien spełniać wymagane prawem normy i posiadać wymagane atesty lub świadectwa homologacyjne. Ponadto dostawca powinien zapewnić przynajmniej trzyletni serwis gwarancyjny. 3.9. Celem identyfikacji proponowanego pojazdu wykonawca w swej ofercie ma jednoznacznie wskazać markę, model, wersję pojazdu z opisem wyposażania jaki proponuje lub markę, model, wersję ze wskazaniem konkretnej oferty handlowej wykonawcy, z której będzie można jednoznacznie odczytać, iż proponowany pojazd spełnia wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Parametry samochodu: 1. Dane ogólne: 1.1 Lekki samochód ciężarowy 1.2 Kolor biały 2. Silnik 2.1 Olej napędowy 2.2 Pojemność Minimum 2190 cm3 2.3 Moc minimum 74 kW 3. Wyposażenie 3.1 Nadwozie ilość drzwi 2 3.2 Podwozie - zawieszanie z przodu: niezależne typu McPherson, wahacze dolne trójkątne, amortyzatory teleskopowe,; z tyłu: resory wzdłużne piórowe wzmocnione, amortyzator teleskopowe 3.3 Układ ABS i EBD 3.4 Bezwładnościowe 3-punktowe pasy bezpieczeństwa przy fotelach w kabinie 3.5 Regulacja ustawień wysokości świateł przednich z miejsca kierowcy 3.6 Czujnik wody w paliwie 3.7 Prędkościomierz, elektroniczny obrotomierz, wskaźnik poziomu oleju silnikowego 3.8 Immobiliser 3.9 Centralny zamek z pilotem 3.10 Elektrycznie sterowane szyby przednie boczne 3.11 Belka tylna z koszem na koło zapasowe + światła tylne zespolone 3.12 Korek wlewu paliwa zamykany na klucz 3.13 Kierownica z regulacją wysokości 3.14 Fotel kierowcy z regulacją wysokości oraz podłokietnikiem i regulacją podparcia odcinka lędźwiowego 3.15 Dwumiejscowe siedzenie pasażerów z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa 3.16 Zagłówki z regulacją wysokości przy fotelach w kabinie 3.17 Poduszka powietrzna kierowcy + napinacze pasów 3.18 Wspomaganie kierownicy 3.19 Komputer pokładowy 3.20 Zapalniczka oraz podświetlane gniazdo 12 V i popielniczka 3.21 Panele drzwiowe w kabinie z elektrycznie sterowanymi szybami 3.22 Koła 15 cali - letnie 3.23 Przystosowanie do montażu radia wraz z okablowaniem, anteną i głośnikami 3.24 Dwuramienne lusterka boczne z kierunkowskazem o szerszym rozstawie 3.25 Gaśnica 3.26 Trójkąt ostrzegawczy 3.27 Instrukcja obsługi w języku polskim 3.28 Układ hamulcowy - dwuobwodowy; przednie i tylne hamulce tarczowe 3.29 Układ przeniesienia napędu - skrzynia biegów 5 + wsteczny. 3.30 Skrzynia ładunkowa całoaluminiowa długość min 3740mm do max 4000mm 3.31 Dopuszczalna ładowność min 1300kg (dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3,5 tony) 4 GWARANCJA ( wymagania minimalne) : 24 miesięcy na silnik i podzespoły bez limitu kilometrów; 24 miesięcy na lakier 60 miesięcy na (perforację blachy).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 7.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 7.2. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców w prowadzonym postępowaniu: 7.2.1 Złożyć ofertę zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. 7.2.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 7.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) w pkt. 7.1. ppkt. 7.1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7.4. Dokument, o którym mowa w pkt. 7.3 ppkt.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 7.3., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 7.4. 7.6. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informację wymienione w punkcie 7.1. dla każdego partnera konsorcjum, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami, d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. (nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 7.7. Oferta nie podpisana przez uprawnioną osobę oraz oferta złożone przez podmioty podlegające wykluczeniu zostanie odrzucona jako oferta nieważna..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/zts_swierklaniec/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych w Świerklańcu,42 - 622 Świerklaniec ul. Ostrożnica 7, pokój 6.(Dział Techniczny)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 09:00, miejsce: PGL LP Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych w Świerklańcu,42 - 622 Świerklaniec ul. Ostrożnica 7, pokój 12.(SEKRETARIAT).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.