Ogłoszenie z dnia 2011-03-09
Tarnobrzeg: Dostawa koszulek bawełnianych z krótkim rękawem PSP
Numer ogłoszenia: 39454 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnobrzegu, ul. Targowa 3, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8233507, faks 015 8233507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koszulek bawełnianych z krótkim rękawem PSP.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnobrzegu, ul. Targowa 3, 39-400 Tarnobrzeg koszulki typu T-Shirt z krótkim rękawem wykonanej z dzianiny bawełnianej w kolorze czarnym dla strażaków, w przodzie koszulki po lewej stronie na wysokości piersi kieszeń z emblematem PSP, na plecach napis straż, emblematy i napisy wykonane metodą haftu komputerowego. Charakterystyka koszulki zimowej w kolorze czarnym: 1. Gramatura koszulki minimum 190 g/m2 2. Bawełna czesankowa z pełnych wyczesków - 100% bawełna. 3. Przędza uszlachetniona. 4. Splot dzianiny zasadniczej dwuprawy podwójny interlokowy. 5. Koszulka wykończona pod szyją ściągaczem. Tabela rozmiarów. Koszulka M -14szt.; L - 40szt.;XL - 46szt.;XXL -18szt. RAZEM -118szt. Dostawa wyżej wymienionych koszulek zimowych musi spełniać wymagania: 1. Polskich norm powołanych w załączniku do Rozporządzenia MSW i A z dnia 27.04.2010 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia (Dz. U. z 2010 r. nr 85, poz. 553 ). 2. Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej ( Dz. U. z 2005 r. nr 259, poz. 2173 ). 3. Rozporządzenia MSW i A z dnia 30.11.2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej ( Dz. U. z 2006 r. nr 4, poz. 25 ). 4. Zarządzenia nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorów oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SUBOR Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak, ul. Towarowa 40, 28-200 STASZÓW, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2832,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2332,15
Oferta z najniższą ceną: 2332,15 / Oferta z najwyższą ceną: 2994,84
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawę koszulek można zaliczyć do dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Modernizacja dwóch kompleksów sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Wyspiańskiego 10 i ul. Kochanowskiego 1 w Tarnobrzegu".
- Modernizacja i wyposażenie sali operacyjnej w formule "wybuduj i wyposaż" wraz z adaptacją przenoszonych pomieszczeń oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.
- "Bieżące utrzymanie, konserwacja i przeglądy sygnalizacji świetlnych na terenie Miasta Tarnobrzega"
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży dla edukatorów w ramach Kampanii Kolejowe ABC III (2)
- Dostawa sortów mundurowych, odzieży służbowej i BHP dla pracowników Świętokrzyskiego Parku Narodowego w 2025 roku
- 29/2025 Dostawa odzieży i obuwia roboczego w 5 pakietach, na okres 12 miesięcy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- (16A) Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego, rękawic roboczych i ochronnych, ochron indywidualnych
- Najem i serwis odzieży roboczej przez okres 3 lat
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Pracowników Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. (...) - postępowanie powtórzone
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.