Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-07
Łódź: Usługa wywozu i utylizacji niesegregowanych odpadów komunalnych dla Aresztu Śledczego w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 3943 - 2008; data zamieszczenia: 07.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, woj. łódzkie, tel. (42) 675 00 00, fax (42) 675 03 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu i utylizacji niesegregowanych odpadów komunalnych dla Aresztu Śledczego w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu i utylizacji niesegregowanych odpadów komunalnych dla Aresztu Śledczego w Łodzi, kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV - 90121000-1 . Ilość wytwarzanych odpadów w okresie 2 lat wynosi około 2800 m3 .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.00.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z późn. zm.; wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 w/w ustawy; nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: formularz ofertowy oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem załączonego wzoru aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, lok.: 110, lub otrzymać na pisemny wniosek za pośrednictwem Poczty Polskiej lub ze strony www.sw.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Areszt Śledczy w Łodzi ul. Smutna 21 91-729 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.02.2008.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa zasilaczy i oscyloskopu dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki w podziale na zadania.
- Twórcza przestrzeń - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w Łodzi
- W-5 ZP/9/2025 Remont sal dydaktycznych wraz z dostawą mebli i wyposażeniem na Wydziale Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
- MZŻ.262.15.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Modernizacja Sali gimnastycznej XXXI Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, ul. Konspiracyjnego Wojska Polskiego 5B
- Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników WFOŚiGW w Łodzi na okres 24 miesięcy.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Wądroże Wielkie na lata 2025/2026
- REALIZACJA OBOWIĄZKU GM. W ZAKR. GOSP. ODPADAMI KOM. - ZAGOSPODAROWANIE (ZBIERANIE LUB PRZETWARZANIE) ODPADÓW ODEBRANYCH OD WŁ. NIER. ZAMIESZK. NA TER. GM. MYSZKÓW: ODPADY BUDOWLANE I ROZBIÓRKOWE
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski oraz z PSZOK w Skopaniu i zimnego popiołu z wyznaczonych miejsc na terenie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski.
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wytwarzanych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Repki"
- Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych należących do Gminy Szubin w 2026 r.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.