eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówRemonty nawierzchni bitumicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-24

Sulechów: Remonty nawierzchni bitumicznych
Numer ogłoszenia: 39396 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni bitumicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Sulechów, w tym: a) remonty cząstkowe nawierzchni z cięciem piłą - ok. 1500 m2, b) remonty cząstkowe nawierzchni bez cięcia piłą - ok. 2100 m2, c) remonty cząstkowe nawierzchni masą na zimno - ok. 30 m2, d) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową grysowo-żwirową - ok. 24 t, e) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna), grubość po zagęszczeniu 4 cm, masa grysowa - ok. 800 m2. Przy szacowaniu ceny jednostkowej remontów opisanych w ppkt. a)-c) należy przyjąć średnią orientacyjną grubości ubytku w jezdni 4 cm. 2. Miejsce wykonania usługi każdorazowo wskaże Zamawiający. 3. Podane przez Zamawiającego ilości są założone wstępnie. Faktyczna ilość usług do wykonania uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i oferowanej ceny jednostkowej brutto. 4. Wszystkie roboty muszą być wykonane z materiałów własnych Wykonawcy. 5. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 6. Zamówienie może być realizowane do wysokości środków finansowych przeznaczonych w budże-cie Gminy Sulechów na rok 2009 na realizację zadania. 7. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy - do 31.12.2009 r. 8. Terminy realizacji poszczególnych remontów: a) remonty ubytków istniejących w dniu podpisania umowy - w ciągu 2 tygodni od daty podpisania umowy, chyba że uniemożliwiają to warunki atmosferyczne, b) remonty cząstkowe masą na zimno - do 3 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, c) remonty wynikające z bieżących potrzeb - do 7 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, d) remonty polegające na wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową grysowo-żwirową i ułożeniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna), grubość po zagęszczeniu 4 cm, masa grysowa - do 14 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem będzie wypłacone na podstawie faktur częściowych wystawianych przez Wykonawcę, nie częściej niż raz w miesiącu, w miarę wykonywania i odbioru robót. 1.3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 3 lat co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykonywaniem nowych nawierzchni z mas bitumicznych lub remontowaniem istniejących już nawierzchni bitumicznych. 1.4. Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnym podstawowym sprzętem umożliwiającym wykonanie robót, minimum: - walec - 1 szt., - zagęszczarka - 1 szt., - piła do cięcia asfaltu - 1 szt., - rozkładarka mas bitumicznych o min szerokości 6 m - 1 szt. 2. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktu-alny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.1.2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym orga-nem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospo-darczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma sie-dzibę lub miejsce zamieszkania. 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia do oferty muszą być dołączone: a) wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających), b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.1.4) lit. b), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 1.2. Inne dokumenty: 1) Formularz oferty. 2) Dane Wykonawcy. 3) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo repre-zentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 1.1.1) i 1.1.2)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - cena jednostkowa brutto - remont cząstkowy bez cięcia piłą (zł/m2) - 42
  • 3 - cena jednostkowa brutto - remont cząstkowy masą na zimno (zł/m2) - 1
  • 4 - cena jednostkowa brutto - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową grysowo-żwirową (zł/m2) - 2
  • 5 - cena jednostkowa brutto - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna), grubość po zagęszczeniu 4 cm, masa grysowa - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok. 217, piętro II.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.