Ogłoszenie z dnia 2006-08-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rydułtowy: budowa budynku maszyny wyciągowej górniczego wyciągu szybowego szybu Leon IV (wyciąg podstawowy) dla KW S.A. Oddział KWK Rydułtowy-Anna Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Kompania Węglowa S.A. KWK Rydułtowy-Anna, do kontaktów: Mariusz Urbasik, ul. Leona 2, 44-280 Rydułtowy, tel. 032 7294498, e-mail: m.urbasik@kwsa.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kwsa.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.kwsa.pl/przetargi Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Kompania Węglowa S.A. Oddział KWK Rydułtowy-Anna, Piotr Bulenda, ul. Leona 2, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. 032 7294548, fax 032 4577723, www.kwsa.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Zamawiający określony w art. 3 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych; Inne:Przedmiot działalności określony w art. 132 ust. 1 pkt.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku maszyny wyciągowej górniczego wyciągu szybowego szybu Leon IV (wyciąg podstawowy) dla KW S.A. Oddział KWK Rydułtowy-Anna. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kompania Węglowa S.A. Oddział KWK Rydułtowy-Anna (44-280 Rydułtowy, ul. Leona 2). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa budynku maszyny wyciągowej górniczego wyciągu szybowego szybu Leon IV (wyciąg podstawowy) dla KW S.A. Oddział KWK Rydułtowy-Anna 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w załączniku do SIWZ, Zamawiający wymaga również dołączenia do oferty: 1) Kosztorysu 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa budynku maszyny wyciągowej górniczego wyciągu szybowego szybu Leon IV (wyciąg podstawowy) dla KW S.A. Oddział KWK Rydułtowy-Anna 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.06.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy 00/100 złotych). Zamawiający odstępuję od wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy: 1)w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres działalności jest krótszy, to za ten okres) wykonali co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie obiektów przemysłowych, każda o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN, 2)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia z następującego zakresu: a).uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej 1 osoba, b).uprawnienia budowlane w branży instalacje i sieci sanitarne - co najmniej 1 osoba, c).uprawnienia budowlane w branży instalacje i sieci elektryczne i elektroenergetyczne - co najmniej 1 osoba, d).osoby posiadające zatwierdzenia OUG do nadzoru wykonywania prac na terenie zakładu górniczego - co najmniej 3 osoby. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy: 1)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych z późn. zm., 5.wniosą wadium na warunkach określonych w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez wykonawców w ofercie. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno - prawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymogów zamawiającego. Sposób dokonywania oceny oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia/ nie spełnia). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia opisanego warunku, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych z późn. zm. oraz że wniósł wadium na warunkach określonych w SIWZ, Zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów: 1)dowód wniesienia wadium - kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 2)oryginał lub kopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające fakt, iż Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego dla: a)osób fizycznych (te osoby) b)spółek jawnych (dotyczy wszystkich wspólników) c)spółek partnerskich (dotyczy wszystkich partnerów lub członków zarządu) d)spółek komandytowych oraz spółek komandytowo-akcyjnych, (dotyczy wszystkich komplementariuszy) e)osób prawnych (dotyczy wszystkich urzędujących członków organu zarządzającego). 6)oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego podmiotów zbiorowych, potwierdzającej fakt, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,3,4,5,6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 8)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt. 2,3,4,5,6 stosuje się odpowiednio. 2. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1)wykaz wykonanych usług w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym w zakresie obiektów przemysłowych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z załącznikiem do SIWZ; 2)wykaz osób oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z załącznikiem do SIWZ; 3. W celu potwierdzenia opisanego warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga również następujących dokumentów: 1)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę. 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2)W przypadku, o którym mowa w pkt 4.1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)W przypadku, kiedy ofertę składa kilka Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4)W przypadku, kiedy kilku Wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć: a)dokumenty wymienione w SIWZ wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców b)wspólny formularz ofertowy wraz z pozostałymi dokumentami podpisany przez ustanowionego pełnomocnika, c)zakres uczestnictwa każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zadania, d)umowa współpracy. 5)Umowa współpracy musi być podpisana (pod rygorem odrzucenia oferty) przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców i zawierać: a)określenie celu gospodarczego, b)wskazanie pełnomocnika upoważnionego do działania w imieniu pozostałych wobec Zamawiającego, c)oznaczenie czasu trwania współpracy podmiotów składających ofertę wspólną obejmującego co najmniej okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, d)wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy współpracy przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, e)zakaz zmian w umowie współpracy bez zgody Zamawiającego. 6)Nie dopuszcza się składania przedwstępnej umowy współpracy lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwsa.pl/przetargi. Opłata: 3,85 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w KW S.A. Oddział KWK Rydułowy-Anna (44-280 Rydułtowy, ul. Leona 2) w Dziale Umów i Organizacji Przetargów (bud. G, I piętro), po wcześniejszym wykupieniu SIWZ w budynku A pok. nr 8 i wpłacie dokonanej w kasie kopalnianej (bud. B) od godz. 7.30 do godz. 14.00 (przerwa: 11.00-12.00)lub drogą pocztową za pobraniem (+ koszty wysyłki) po złożeniu wniosku u Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2006 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.08.2006, godzina 10:00, Kompania Węglowa S.A. - 40-039 Katowice, ul. Powstańców 30, sala nr 100.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.07.2006.
INNE PRZETARGI Z RYDUŁTÓW
więcej: przetargi w Rydułtowach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CHWALISŁAW droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Remont mostu nad potokiem Raczta w ciągu drogi gminnej Nr 115051R w m. Rymanów
- Budowa mostu w ciągu drogi wewnętrznej dz. nr 582/2 i 613 w miejscowości Pławnica, gmina Bystrzyca Kłodzka.
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy ciągu pieszo-rowerowego w pasie drogi powiatowej nr 1754 O na odcinku Dziekaństwo-Domecko - etap II
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów na odcinku Tułowice Małe -Skarbiszowice
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi gminnej na ul. Dębowej ul. Brzozowej i ul. Głównej w m. Ślęza wraz z infrastrukturą towarzyszącą i uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.