eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa sprzętu teleinformatycznego, oprogramowania komputerowego oraz systemu zdalnego sterowania radiotelefonami Motorola dla potrzeb KWP w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-11

Bydgoszcz: Dostawa sprzętu teleinformatycznego, oprogramowania komputerowego oraz systemu zdalnego sterowania radiotelefonami Motorola dla potrzeb KWP w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 393728 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5255320, faks 52 5255319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu teleinformatycznego, oprogramowania komputerowego oraz systemu zdalnego sterowania radiotelefonami Motorola dla potrzeb KWP w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu teleinformatycznego, oprogramowania komputerowego oraz systemu zdalnego sterowania radiotelefonami Motorola dla potrzeb KWP w Bydgoszczy Kod CPV: 48900000-7, 32420000-3, 32342450-1, 30237110-3, 32552520-8, 38821000-6. 2. Zamówienie obejmuje 8 zadań, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: a) Zadanie nr 1 - Oprogramowanie specjalistyczne b) Zadanie nr 2 - Oprogramowanie do wizualizacji położenia obiektu na mapie c) Zadanie nr 3 - Urządzenia sieciowe: - Tabela nr 1 - Przełącznik FastEthernet - Tabela nr 2 - Brama głosowa VoIP d) Zadanie nr 4 - Przełącznik sieciowy Gigabit Ethernet e) Zadanie nr 5 - Rejestrator rozmów telefonicznych f) Zadanie nr 6 - Karta rozszerzeń do routera g) Zadanie nr 7 - Wielofunkcyjny telefaks laserowy h) Zadanie nr 8 - System zdalnego sterowania radiotelefonami Motorola GM 360 z wykorzystaniem wydzielonej sieci Ethernet..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7, 32.42.00.00-3, 32.34.24.50-1, 30.23.71.10-3, 32.55.25.20-8, 38.82.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 255,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt pięć złotych i 00/100) W przypadku składania oferty na poszczególne zadania wadium wynosi: - dla zadania nr 1: 10,00 zł (dziesięć złotych i 00/100) - dla zadania nr 2: 20,00 zł (dwadzieścia złotych i 00/100) - dla zadania nr 3: 400,00 zł (czterysta złotych i 00/100) - dla zadania nr 4: 85,00 zł (osiemdziesiąt pięć złotych i 00/100) - dla zadania nr 5: 160,00 zł (sto sześćdziesiąt złotych i 00/100) - dla zadania nr 6: 45,00 zł (czterdzieści pięć złotych i 00/100) - dla zadania nr 7: 135,00 zł (sto trzydzieści pięć złotych i 00/100) - dla zadania nr 8: 400,00 zł (czterysta złotych i 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Zabezpieczenie oferty wadium może zostać wniesione na jednym dokumencie. 4. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wymaga się rozpisania wadium dla każdego zadania w ofercie lub na dokumencie wraz z odpowiadającymi im kwotami. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 6. Wadium wnoszone: - w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek zamawiającego w NBP Oddział Okręgowy w Bydgoszczy nr konta 95 1010 1078 0077 4813 9120 0000 - wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie zamawiającego, siedziba zamawiającego, pok. nr 7 (Wydział Finansów KWP), czynna w dni robocze w godz. 8:30-10:30, 12:30-14:00. 7. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę uznania na rachunku bankowym zamawiającego; w pozostałych formach - datę dostarczenia dokumentu zamawiającemu. 8. Dokumenty wymienione w ust. 5 pkt. 2 - 5 muszą uwzględniać zapisy art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 9. Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz OFERTA - (wzór stanowi załącznik do SIWZ). 2. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wykonawcy zobowiązani są do: 1) ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika. 2) dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Dokument, z którego wynika upoważnienie dla osoby podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy (np. zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej chyba, że wykonawca posiada wpis w systemie CEIDG). W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg, terminu określony w pkt III.4.3.1) tj. wystawiony nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert stosuje sie odpowiednio

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w przypadku: 1) Zaniechania produkcji przedmiotu umowy. 2) Wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, gdy dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe. 3. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności Zamawiający dopuszcza dostarczenie towaru, produktu równoważnego - przy czym jego jakość, parametry funkcjonalne oraz konfiguracja nie mogą być mniejsze - gorsze, niż te określone przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu. Jednocześnie cena przedmiotu umowy nie może być wyższa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) osobiście: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29), 2) za zaliczeniem pocztowym (koszt przesyłki), 3) na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 13:00, miejsce: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oprogramowanie specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. SEKOCENBUD: -Wartość kosztorysowa inwestycji- wskaźniki cenowe WKi CD -pierwsze stanowisko lub równoważne Prenumerata elektroniczna ,cały rok 2013 2. Zestaw biuletynów scalonych CD-pierwsze stanowisko lub równoważne Prenumerata elektroniczna, cały rok 2013 3. Zestaw Biuletynów zagregowanych CD-pierwsze stanowisko lub równoważne Prenumerata elektroniczna, cały rok 2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie do wizualizacji położenia obiektu na mapie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie cMap OnLine +LogView lub równoważne - 1 Licencja + nośnik z oprogramowaniem-praca pod systemem Win7/64bit.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia sieciowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tabela nr 1 Przełącznik FastEthernet - 2 sztuki Tabela nr 2 Brama głosowa VoIP - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przełączniki sieciowe Gigabit Ethernet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przełącznik zarządzalny typu rack 19 - 3 sztuki Przełącznik zarządzalny - 5 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rejestrator rozmów telefonicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejestrator rozmów musi obsługiwać: a. 2 telefony IP oraz kodowanie G.729, G711, G722, ISAC dla telefonii VoIP, b. 2 styki typu BRA, c. 3 styki analogowe z radiostacji i linii telefonicznych z wizualizacją faksu (standard G3, G4, T.38). 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.50-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Karta rozszerzeń do routera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Moduł głosowy do routerów obsługujący komunikację głosową oraz faxową posiadający 2xBRI - cztery kanały rozmówne. 2 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wielofunkcyjny telefaks laserowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cechy produktu: - Wielofunkcyjny faks laserowy (33,6kbps) - Telefaks z możliwością współpracy z komputerem - Kompatybilny z: Windows 95/98/Me/NT 4.0/2000/XP - Standardowo wyposażony w port LPT - Laserowa technologia wydruku 8 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.25.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: System zdalnego sterowania radiotelefonami Motorola GM 360 z wykorzystaniem wydzielonej sieci Ethernet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaoferowany System musi zapewniać zdalne sterowanie pięciu radiotelefonów Motorola GM 360 (radiotelefony nie są przedmiotem dostawy) poprzez sieć Ethernet z trzech konsol radiooperatora. 1. Zastosowane rozwiązanie musi gwarantować: a) niezależny dostęp z kilku konsol do jednego radiotelefonu, b) obsługę z jednej konsoli kilka radiotelefonów, c) obsługę z wielu konsol kilka radiotelefonów. System musi umożliwiać jego rozbudowę o kolejne radiotelefony i konsole. Przedmiot zamówienia musi składać się z następujących modułów: a) interfejsu (sprzęgu) radiowego umożliwiającego zdalne sterowanie radiotelefonami Motorola GM 360 z wykorzystaniem wydzielonej sieci Ethernet z wykorzystaniem protokołu IP - 5 kpl. b) konsoli radiooperatora - 3 kpl. c) modułu sieciowego -1 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.82.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.