eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskJednorazową dostawę materiałów i szkła laboratoryjnego dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-01

Gdańsk: Jednorazową dostawę materiałów i szkła laboratoryjnego dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed.
Numer ogłoszenia: 393518 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333626 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazową dostawę materiałów i szkła laboratoryjnego dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest jednorazowa dostawa materiałów i szkła laboratoryjnego dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed, zwana dalej materiałami. Szczegółowy opis materiałów oraz ich ilości przedstawione są w formularzu przedmiotowo cenowym - załącznik nr 2 (do SIWZ). Miejsce dostawy: Zakład Szczepionek Rekombinowanych, Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed, Zespół Laboratoriów Dydaktycznych ul. Kładki 24, 80-822 Gdańsk, pok. 83. Dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie, jednak nie dłuższym niż określony w rozdziale III SIWZ. Materiały będą używane w eksperymentach laboratoryjnych, do przechowywania, autoklawowania, przygotowania buforów i podłoży mikrobiologicznych, do przechowywania odczynników chemicznych (w tym m.in. stężonych kwasów i zasad, środków żrących) oraz odczynników do biologii molekularnej (np. soli hydrolizujących, rozpuszczalników organicznych), a także do przewożenia materiału biologicznego. Materiały będą także poddawane działaniu mikrofal. W prowadzonym projekcie bardzo istotnym elementem będzie również bezpieczne przechowywanie (w tym w bardzo niskich temperaturach, z możliwością szybkiego przeniesienia do temperatury wysokiej). Butelki szklane muszą zapewnić ochronę zarówno znajdującemu się w nich materiałowi, jak i bezpieczeństwo dla użytkownika oraz gwarancję nie stworzenia zagrożenia uszkodzenia posiadanego sprzętu w procesie autoklawowania, podczas poddawania ich działaniu mikrofal, czy przy przenoszeniu z niskich do wysokich temperatur i odwrotnie. Możliwość bezpiecznego używania materiałów z zakrętkami w kuchenkach mikrofalowych i w autoklawach. Materiały (zarówno puste, jak i zawierające płyn, żel czy inny rodzaj materiału biologicznego bądź chemicznego) nie mogą pękać przy poddawaniu ich procesowi autoklawowania, ani gdy znajdują się pod działaniem mikrofal (wewnątrz kuchenki mikrofalowej). Materiały muszą charakteryzować się termostabilnością, nie mogą pękać przy przenoszeniu ich z niskich do wysokich temperatur oraz z temperatur wysokich do niskich. Materiały wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ w pozycjach od 1 do 28 muszą spełniać minimum wymagania opisane w tym załączniku. Do pozostałych materiałów Zamawiający nie ma szczególnych wymagań. Wykonawca zapewnia, że: a) przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi dokładny termin dostawy, nie późniejszy niż określony w § 4 umowy, b) dokona rozładunku wraz z wniesieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, c) poniesie koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, d) dostarczy wraz z fakturą, podpisany przez Wykonawcę protokół zdawczo-odbiorczy, e) materiały są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych, w opakowaniach uniemożliwiających zdekompletowanie i chroniących przed uszkodzeniami, f) materiały posiadają stosowne atesty i/lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego, g) materiały posiadają oznakowanie CE, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami). Gwarancja na dostarczone materiały nie krótsza niż 12 miesięcy. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 3 umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych materiałów, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych materiałów a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 3 projektu umowy, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie materiałów w ich pełnym zakresie. W przypadkach określonych w pkt. 11 niniejszego rozdziału Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania materiałów, a Wykonawca jest obowiązany do ich niezwłocznej wymiany na nowe, wolne od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu materiałów wolnych od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdziale III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LPE ASTAT Beata Woszczyna-Miler, ul. Wioślarska 4, 81-001 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50184,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40690,86

  • Oferta z najniższą ceną: 38405,66 / Oferta z najwyższą ceną: 48601,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.