Ogłoszenie z dnia 2011-11-23
Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. na 2012r.
Numer ogłoszenia: 393454 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. na 2012r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ w okresie od 2 stycznia 2012r do 31 grudnia 2012 roku.Ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie mogą być podstawą do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości towarów stanowiących przedmiot umowy, w zależności od ilości mieszkańców do max 20% , z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia finansowe i prawne.Dostarczane artykuły żywnościowe powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. Dostarczana żywność musi być świeża z odpowiednim terminem przydatności do spożycia zgodnym z obowiązującymi normami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.13.00.00 - Produkty mięsne 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. PUBLIMA Sp.j. Lichota & Lichota, ul. Kilińskiego 49, 27-400 Ostrowiec Św., kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140659,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 140659,75
Oferta z najniższą ceną: 140659,75 / Oferta z najwyższą ceną: 147915,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. Dostawa mięsa i wędlin jest dostawą powszechnie dostępną , popularną i typową. Ma charakter standardowy, typowy i powszechny a nie specjalistyczny. Wartość zamówienia brutto wynosi 147692,77 złotych i jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień publicznych .z dnia 29 stycznia 2004r. Zapytanie w trybie zapytania o cenę może być udzielone jedynie dla postępowań o wartości mniejszej niż progi unijne, które wynoszą 125.000/193.000 euro dla dostaw i usług. Ponadto przedmiotem zamówienia udzielonego w trybie zapytania o cenę mogą być jedynie dostawy i usługi. Uzasadnienie prawne: postępowanie było prowadzone na podstawie art. 69 w związku z art. 70 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r Nr 113 , poz. 759 z późn. zm)w trybie zapytania o cenę , który stanowi, iż Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych , a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 . W związku z powyższym udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia wszystkie przesłanki określone w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r- Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Kompleksowe świadczenie usług ochroniarskich, całodobową gotowość do interwencji w przypadkach nadzwyczajnych, ochronę fizyczną pracowników, pacjentów, obiektu i mienia WSZ w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remont drogi powiatowej nr 1623T w msc. Goździelin od km 0+008 do km 0+819 (deszcz nawalny 05.06.2025 r.)
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2025/2026
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w 2026 r.
- Zakup i dostawa wyposażenia dla OSP Gminy Bodzechów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2025/2026 - od stycznia do czerwca 2026r.
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





