Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-24
Sulechów: ZADANIE A - USŁUGI SPRZĘTEM
REALIZOWANE W RAMACH ZADANIA: REMONTY DRÓG I CHODNIKÓW GMINNYCH.
ZADANIE B - USŁUGI SPRZĘTEM
REALIZOWANE W RAMACH ZADANIA: ZAKUP USŁUG POZOSTAŁYCH
Numer ogłoszenia: 39334 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE A - USŁUGI SPRZĘTEM REALIZOWANE W RAMACH ZADANIA: REMONTY DRÓG I CHODNIKÓW GMINNYCH. ZADANIE B - USŁUGI SPRZĘTEM REALIZOWANE W RAMACH ZADANIA: ZAKUP USŁUG POZOSTAŁYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonywanie usług sprzętem wraz z obsługą operatorską na terenie Gminy Sulechów, w tym: 1) Zadanie A - usługi: a) ładowarką kołową o pojemności łyżki min. 3m3 - ok. 105 godz., b) koparko-ładowarko-spycharką kołową o poj. łyżki tylnej min.0,18 m3 - ok. 570 godz., c) równiarką drogową o mocy 120-140 KM - ok. 180 godz., d) spycharką gąsienicową o mocy 100-150 KM - ok. 100 godz., e) transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności min. 12Mg - ok. 350 godz., f) transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności min. 24Mg - ok. 140 godz., g) walcem wibracyjnym samojezdnym stalowym 8t - ok. 145 godz. 2) Zadanie B - usługi: a) ładowarką kołową o pojemności łyżki min. 3m3 - ok. 65 godz., b) koparko-ładowarko-spycharką kołową o poj. łyżki tylnej min.0,18 m3 - ok. 80 godz., c) spycharką gąsienicową o mocy 100-150 KM - ok. 80 godz., d) transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności min. 12Mg - ok. 85 godz., 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. tylko na zadanie A lub tylko na zadanie B lub na zadanie A i B. 3. Wykonawca może przewidzieć wykonanie zamówienia przez podwykonawców. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówie-nia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b. Potencjał techniczny zadanie A: Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnym sprzętem wraz z obsługą operatorską, umożliwiającym wykonanie zamówienia - zadanie A tj.: - ładowarka kołową o pojemności łyżki min. 3m3- co najmniej jedną - koparko-ładowarko-spycharką kołową o poj. łyżki tylnej min.0,18 m3 - co najmniej jedną - równiarką drogową o mocy 120-140 KM. - co najmniej jedną, - spycharką gąsienicową o mocy 100-150 KM - co najmniej jedną - samochodem samowyładowczym o ładowności min. 12Mg - co najmniej jednym. - samochodem samowyładowczym o ładowności min. 24Mg - co najmniej jednym. - walcem wibracyjnym samojezdnym stalowym 8t - co najmniej jednym. zadanie B: Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnym sprzętem wraz z obsługą operatorską, umożliwiającym wykonanie zamówienia - zadanie B tj.: - ładowarka kołową o pojemności łyżki min. 3m3- co najmniej jedną - koparko-ładowarko-spycharką kołową o poj. łyżki tylnej min.0,18 m3 - co najmniej jedną - spycharką gąsienicową o mocy 100-150 KM - co najmniej jedną - samochodem samowyładowczym o ładowności min. 12Mg - co najmniej jednym Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -zał. nr 2. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynność nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wy-stawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter-minu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, za-stępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właści-wym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub go-spodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dys-ponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty musi być dołączony Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, ja-kimi dysponuje Wykonawca - załącznik nr 3a dla zadania A i załącznik nr 3b dla zada-nia B. Wykonawca wypełnia tylko te załączniki, na które zadania składa ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok nr 217.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta pok nr 002 parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE A - USŁUGI SPRZĘTEM REALIZOWANE W RAMACH ZADANIA: REMONTY DRÓG I CHODNIKÓW GMINNYCH..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonywanie usług sprzętem wraz z obsługą operatorską na terenie Gminy Sulechów, w tym: 1) Zadanie A - usługi: a) ładowarką kołową o pojemności łyżki min. 3m3 - ok. 105 godz., b) koparko-ładowarko-spycharką kołową o poj. łyżki tylnej min.0,18 m3 - ok. 570 godz., c) równiarką drogową o mocy 120-140 KM - ok. 180 godz., d) spycharką gąsienicową o mocy 100-150 KM - ok. 100 godz., e) transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności min. 12Mg - ok. 350 godz., f) transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności min. 24Mg - ok. 140 godz., g) walcem wibracyjnym samojezdnym stalowym 8t - ok. 145 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0, 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE B - USŁUGI SPRZĘTEM REALIZOWANE W RAMACH ZADANIA: ZAKUP USŁUG POZOSTAŁYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonywanie usług sprzętem wraz z obsługą operatorską na terenie Gminy Sulechów, w tym: 2) Zadanie B - usługi: a) ładowarką kołową o pojemności łyżki min. 3m3 - ok. 65 godz., b) koparko-ładowarko-spycharką kołową o poj. łyżki tylnej min.0,18 m3 - ok. 80 godz., c) spycharką gąsienicową o mocy 100-150 KM - ok. 80 godz., d) transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności min. 12Mg - ok. 85 godz.,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0, 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie elewacji budynku mieszkalnego położonego w Sulechowie przy ul. Jana Pawła II 40
- Zakup mebli i wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Klinicznego Rehabilitacji i Zakładu Fizjoterapii
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie dźwigów, środków transportu oraz sprzętu ciężkiego dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń, w tym Część I - V
- Wynajem pojazdów i maszyn do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdwińskiego w sezonie 2025/2026
- Wykonywanie usług sprzętowych na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o.
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 564 (DW564) od km 0+583 do km 0+735 wraz z rozbudową mostu na rzece Brzeźnicy w km 0+673 DW 564 w Płocku (ul. Szpitalna) droga rowerowa nr R-13b"
- Roboty budowlane i prace konserwatorskie dot. elewacji budynku głównego Teatru Wybrzeże w Gdańsku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





