eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zakup i dostawa aktualizacji oprogramowania oraz nowych licencji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-22

Rybnik: Zakup i dostawa aktualizacji oprogramowania oraz nowych licencji
Numer ogłoszenia: 39326 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa aktualizacji oprogramowania oraz nowych licencji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aktualizacji oprogramowania oraz nowych licencji z podziałem na zadania. Zadanie 1: zakup i dostawa aktualizacji oprogramowania MapInfo oraz nowych licencji: 1) MapInfo Professional PL - 2 nowe licencje, najnowsza dostępna wersja 2) MapInfo Professional PL - aktualizacja do najnowszych dostępnych wersji - 5 aktualizacji licencji Zadanie 2: zakup i dostawa oprogramowania AutoCad LT PL - najnowsza wersja z 3 - letnią subskrypcją - 1 licencja Zadanie 3: zakup i dostawa oprogramowania do wizualizacji w 3D z rocznym wsparciem technicznym Wykonawca ma dostarczyć 1 licencję wieczystą dla oprogramowania do wizualizacji w 3D wraz z 1 licencją wieczystą dla silnika renderującego - najnowszą dostępną wersję (polsko-języczną lub angielsko-języczną). Program musi: 1) zawierać w sobie funkcję precyzyjnego przewidywania miejsca padania cieni, podając godzinę, datę i miejsce na ziemi, 2) zawierać funkcję przeliczania pola dowolnej powierzchni lub materiału, a także objętość załączonego kształtu 3D, 3) pozwalać na dodawanie atrybutów do obiektów oraz generowanie przydatnych list i raportów, 4) dawać możliwość korzystania z bibliotek modeli dostępnych online, 5) mieć możliwość importu plików typu: DXF, DWG, 3DS, DAE, KMZ, TIF, JPG, PNG, SKP, DEM, PSD, TGA, BMP, 6) mieć możliwość zapisu lub eksportu gotowych projektów do formatów 3DS, DWG, DFX, DAE, FBX, IFC, KMZ, OBJ, WRL, XSI, PDF, EPS, BMP, JPG, TIF, PNG, EPX, DWG, DXF, 7) umożliwiać wyświetlanie realistycznych cieni w trybie pracy, 8) być kompatybilne z darmowym oprogramowaniem Kerkythea, 9) posiadać narzędzie do tworzenia dokumentacji, 10) mieć silnik renderujący umożliwiający renderowanie/wyświetlanie wyników w czasie rzeczywistym w oparciu o GPU, 11) mieć silnik wewnętrzny działający bezpośrednio pod programem. Uwaga: 1. Zamawiający posiada już oprogramowania dla zadania 1 i 2. Powyższy zakup to dodatkowe licencje do już istniejących. (Konieczność kompatybilności z używanym oprogramowaniem i innymi systemami UM). 2. Do programów należy dostarczyć wszelkie niezbędne atrybuty świadczące o legalności nabytego oprogramowania, np. licencję papierową, kody rejestracyjne oraz oryginalne nośniki instalacyjne (tam gdzie ich posiadanie wynika z warunków licencji). Nośnik z wersją instalacyjną należy dostarczyć również w przypadku, kiedy jest on niezbędny do przeprowadzenia instalacji nabytej przez Zamawiającego licencji, choć nie jest wymagany postanowieniami licencji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Pomoc techniczna - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.