eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówBieżąca konserwacja mostów na terenie miasta Rzeszowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-17

Rzeszów: Bieżąca konserwacja mostów na terenie miasta Rzeszowa
Numer ogłoszenia: 39313 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 00, faks 17 852 62 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja mostów na terenie miasta Rzeszowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja mostów na terenie miasta Rzeszowa. Zakres robót obejmuje: 1. Wykopy w gruncie kat. III z transportem urobku na odległość 1km samochodem samowyładowczym o pojemności do 5t. 2. Wykopy w mokrym gruncie kat. III z transportem urobku taczkami na odległość 10 m. 3. Ręczne formowanie nasypu z ziemi odwiezionej na odkład - grunt kat. III. 4. Ręczne zasypanie wnęk za ścianami budowli inżynierskich przy wysokości do 4m z zagęszczeniem mechanicznym. 5. Ręczne plantowanie skarp dna wykopów. 6. Umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi wielootworowymi gr. 12cm. 7. Deskowanie tradycyjne ław fundamentowych. 8. Zbrojenie konstrukcji monolitycznej prętami stalowymi o średnicy do 14mm. 9. Betonowanie betonem B-25 niezbrojonych ław w deskowaniu tradycyjnym. 10. Dostarczenie i zamontowanie balustrad schodowych z prętów stalowych, osadzenie i zabetonowanie w co trzecim słupku w odstępach 1,5 m i wys. 1,1 m 11. Dostarczenie i zamontowanie pochwytów stalowych na wspornikach. 12. Montaż i demontaż rusztowań warszawskich jedno klatkowych o wysokości do 4 m. 13. Podbicie betonem B-15 przy grubości podbicia do 40 cm ław fundamentowych. 14. Uzupełnienie konstrukcji betonowych betonem B-25. 15. Wywóz gruzu samochodami skrzyniowymi do 5 ton na odległość do 1 km. 16. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką betonową B-15. 17. Ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych (standard I, grubość 5 cm po zagęszczeniu). 18. Ułożenie krawężników betonowych wystających o wysokości 15x30x100 na podsypce cementowo-piaskowej. 19. Ułożenie ścieków z elementów betonowych o grubości 15 cm na podsypce cementowej 20. Dostarczenie i zamontowanie poręczy ochronnych sztywnych z podchwytem i przegubami, oraz słupków w rozstawie 1,5m. 21. Oznakowanie poziome jezdni, malowanie krawężników na moście farbą odblaskową. 22. Ręczne malowanie blachownic w konstrukcjach stalowych mostów (pędzlem, jedna warstwa). 23. Zatarcie rakowin i odprysków - bez zbrojenia. 24. Groszkowanie powierzchni konstrukcji betonowych lub żelbetowych. 25. Rozebranie pomostu jezdni drewnianej. 26. Wykonanie dyliny z drewna na styk z desek grubości 38 mm. 27. Wykonanie konstrukcji drewnianej bez wrębów z bali gr. 75 mm. 28. Wykonanie powłok malarskich akrylowych, malowanie dwukrotne powierzchni betonowych po uprzednim wymyciu powierzchni (graffiti). 29. Ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm, układanie na podsypce cementowo-piaskowej o grubości średnio 5 cm, spoiny wypełniane piaskiem - kostka inwestora - przełożenie. 30. Ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej o grubości średnio 5 cm, spoiny wypełniane piaskiem (kostka Wykonawcy). 31. Konserwacja łożysk mostowych stalowych (wałkowych) czyszczenie - malowanie - grafitowanie. 32. Ułożenie nawierzchni antypoślizgowych z mas chemoutwardzalnych o grubości 4 mm na chodnikach. 33. Frezowanie nawierzchni bitumicznej na obiektach mostowych, nawierzchnie, chodniki do grubości 3,5 - 4cm i wywiezienie destruktu poza teren budowy na wskazane miejsce. 34. Naprawa spękań nawierzchni bitumicznej na obiektach mostowych dotyczy również chodników przy zastosowaniu geosyntetyków warstwy wiążącej i mieszanki mineralno - asfaltowej. 35. Czyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne do drugiego stopnia czystości. Konstrukcje pełnościenne. 36. Malowanie pędzlem farbą flanową do gruntowania przeciwrdzewną miniową do konstrukcji pełnościennej. 37. Malowanie elementów poręczy metalowych i balustrad po oczyszczeniu i zagruntowaniu. 38. Ustawienie zapór szpilkowych przed ptakami na konstrukcjach belek nośnych (zanieczyszczenia) z wcześniejszym wymyciem konstrukcji wodą pod ciśnieniem. 39. Umocnienie dna cieków i rowów płytami prefabrykowanymi JOMBO ułożonymi na podsypce z pospółki i zakołkowanie - wypełnienie spoin zaprawami cementowymi. 40. Wypełnienie szczelin poziomych dylatacyjnych masą zalewową. 41. Wymiana uszkodzonych pasów dylatacji modułowych MULTIFLEX..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.22.11.21 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na konserwacji, przebudowie bądź remoncie obiektów mostowych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (brutto) każda robota - poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj. a) samochód ciężarowy b) koparki o pojemności łyżki minimum 0,4 m3 c) agregat prądotwórczy d) dźwig. Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj.: Osoba nadzorująca - posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 30 000,00 zł. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 3. Formularz cenowy w wersji papierowej opracowany na podstawie załączonego projektu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ul Targowa 3, pokój 231.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2012 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ul Targowa 1 35-064 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.