Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Siedlce: projektowanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Wólka Leśna Publikacja nieobowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Siedlce, do kontaktów: Klaudia Krawczyk - Styrna, ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6327930, fax 025 6323630, e-mail: ug_siedlce@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ugsiedlce.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projektowanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Wólka Leśna. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Siedlce - Wólka Leśna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Projektowanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Wólka Leśna 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - minimum trzy roboty z załączeniem referencji 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego wraz z wykonaniem map do celów projektowych oświetlenia ulicznego w miejscowości Wólka Leśna. Podstawą do opracowania projektu jest załącznik graficzny i warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej. Projekt budowlany wykonać w pięciu egzemplarzach. Powinien on zawierać część opisową i graficzną. Część graficzną należy sporządzić na aktualnych mapach w skali 1: 1000 lub 1: 500. Projekt budowlany wykonać według poniższych warunków: -Według warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej WR/325/06 wydane przez Rejon Energetyczny Siedlce. -Przedmiot zamówienia należy opisać za pomocą cech technicznych technicznychi i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. -Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (DZ. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. -Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. (Dz. U. 2003 r. Nr 120, poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. -Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). Projekt budowlano - wykonawczy ze wszystkimi opracowaniami powinien być również zamieszczony na nośniku elektronicznym i przekazany Zamawiającemu z kompletną dokumentacją. Zakres prac projektowych obejmuje: -wykonanie map do celów projektowych w niezbędnym zakresie, -uzyskanie uproszczonego wypisu z ewidencji gruntów dla działek przez które będzie przebiegała linia energetyczna oświetleniowa, -uzyskanie pisemnych zgód właścicieli działek na przebieg projektowanej inwestycji, -projekt budowlano-wykonawczy wraz ze szczegółowymi rysunkami oraz wymaganymi do pozwolenia na budowę opiniami i uzgodnieniami - 5 egz. Projekt powinien zawierać szczegółowy opis parametrów technicznych robót i technologii ich wykonania z podaniem obowiązujących norm na materiały i zastosowanych projektów typowych. Ponadto projekt powinien zawierać opracowania wszystkich występujących branż niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowego funkcjonowania realizowanej inwestycji oraz przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego, -projekt oznakowania i organizacji ruchu na czas budowy zaopiniowany przez Komendę Policji, -szczegółowe rozwiązania przekraczania przeszkód terenowych: istniejącego uzbrojenia terenu, -specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 5 egz. -informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 5 egz. -przedmiar robót w układzie kosztorysowym wg. Katalogu Scalonych Nakładów Rzeczowych. W przypadku braku odpowiedniej tablicy KSNR lub KNR projekt winien dopuszczać analizę indywidualną w oparciu o tab. Katalogu - 5 egz. -kosztorys inwestorski - 1 egz 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 200 zł. Zamawiajacy wymaga wniesienia orginału dokmentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniem zostanie dokonana na podstawie przedstawionych w ofercie dokumentów i oswiadczeń zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu, jest dostarczenie następujących dokumentów: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie stwierdzające stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)wykaz osób wykonujących zamówienie, 3)potwierdzone kserokopie, świadectw stwierdzających posiadanie uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, 5)oświadczenie o opłacaniu podatków do Urzędu Skarbowego, 6)oświadczenie o płaceniu składek ZUS, 7)oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-9 ustawy, 8)oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa o zamówieniach publicznych i spełnia warunki udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 pkt. 1-4, 9)potwierdzenie wniesienia wadium, 10)podpisany wzór umowy wraz z zaparafowanymi stronami, 11)inne wymagane SIWZ;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlcegw. e-bip.pl i www.ugsiedlce.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Wpłata na konto Urzędu Gminy Siedlce w BS Siedlce nr 59919400070000074920000010 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.08.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy Siedlce, ul. Asłanowicza 10, pok. nr 15 (sala konferencyjna).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.07.2006.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- dostawa odczynników oraz dzierżawa analizatorów dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Dostawa oraz wymiana dźwigu osobowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Przychodni SPZOZ w Siedlcach przy ul. Formińskego 14.
- Opracowanie projektu i budowa chodnika na ul. Bukietowej w miejscowości Stok Lacki
- "Sukcesywne dostawy pieczywa, bułki tartej oraz mąki pszennej do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Dostawa endoskopu w ramach realizacji zadania "Doposażenie Pracowni Endoskopii Przewodu Pokarmowego"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w placówkach należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki".
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- "Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy przyszkolnej hali sportowej wraz z parkingiem podziemnym dla Centrum Mistrzostwa Sportowego przy ul. Mazurskiej 40 w Szczecinie"
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzgowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.