eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie nad Osądostawa oleju opałowego EKOTERM - PLUS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-01

POZYCJA 39283

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Świecie nad Osą: dostawa oleju opałowego EKOTERM - PLUS Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy, do kontaktów: Grzegorz Szmidt Marek Tetela, 86-341 Świecie nad Osą, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4661613, fax 056 4661621, e-mail: gmina@swiecienadosa.lo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.swiecienadosa.lo.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zakład Użyteczności Publicznej w Świeciu nad Osą, Marek Tetela, Świecie nad Osą, 86-341 Świecie nad Osą, woj. Kujawsko-Pomorskie, tel. (056) 466-19-78, fax (056) 466-16-21, e-mail: -, -. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świecie nad Osą, Grzegorz Szmidt, Świecie nad Osą, 86-341 Świecie nad Osą, woj. Kujawsko-Pomorskie, tel. (056)466-16-13 lub 466-16-23, fax (056) 466-16-21, e-mail: gmina@swiecienadosa.lo.pl, www.bip.swiecienadosa.lo.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urzad Gminy w Świeciu nad Osą, Grzegorz Szmidt, Świecie nad Osą, 86-341 Świecie nad Osą, woj. Kujawsko-Pomorskie, tel. (056) 466-16-13 466-16-23, fax (056) 466-16-21, e-mail: gmina@swiecienadosa.lo.pl, www.bip.swiecienadosa.lo.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego EKOTERM - PLUS. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Teren gminy Świecie nad Osą. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości 220 000 litrów/sezon do kotłowni osiedlowej i kotłowni szkolnych na terenie Gminy Świecie nad Osą w okresie grzewczym w latach 2006 - 2009. Dostawy będą realizowane po każdorazowym zgłoszeniu przez przedstawiciela Zamawiającego (telefonicznie), zapotrzebowania na dostawę oleju opałowego. W ubiegłym sezonie przybliżone wielkości dostaw do poszczególnych obiektów wynosiły: - kotłownia osiedlowa w Świeciu nad Osą - 140 000 litrów; - kotłownia szkolna w miejscowości Linowo - 30 000 litrów - kotłownia szkolna w miejscowości Lisnowo - 20 000 litrów; - kotłownia szkolna w miejscowości Bursztynowo - 30 000 litrów; 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 Ustawy oraz poniższych dokumentów, zgodnie z rozporządzeniem Prezes Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zadąć Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87, poz. 605). 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Zgodnie z art. 44 Ustawy Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią przedstawiona w załączniku nr 2 do Specyfikacji. Oświadczenie to musi być przedstawione w formie oryginału. 1.2. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualna koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami - w zakresie objętym niniejszym zamówieniem (aktualność będzie oceniana na podstawie daty ważności określonej w dokumencie). 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Przedstawione dokumenty musza być aktualne, tzn. muszą przedstawiać stan faktyczny i prawny istniejący w chwili składania ofert. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunki wymienione w p-kcie 3.1.ppkt 1)- 3)SIWZ jeżeli posiada koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami - w zakresie oleju opałowego lekkiego. Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w pkt. 3.1.SIWZ poprzez analizę treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Warunki Płatności 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiecienadosa.lo.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia za zaliczeniem pocztowym oraz w kasie Urzędu Gminy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.08.2006, godzina 12:10, Urzad Gminy w Świeciu nad Osą sala nr 13 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.