eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 247.500,00 zł na spłate wczesniej zaciagnietych kredytów i pożyczek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-23

Brodnica: udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 247.500,00 zł na spłate wczesniej zaciagnietych kredytów i pożyczek.
Numer ogłoszenia: 392824 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Brodnicy , Brodnica 41, 63-112 Brodnica, woj. wielkopolskie, tel. 061 2823527, faks 061 2823558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 247.500,00 zł na spłate wczesniej zaciagnietych kredytów i pożyczek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia wg CPV - 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu jest usługa udzielenia Gminie kredytu długoterminowego w walucie polskiej w wysokości 247.450,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści siedem tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 2. Opis przedmiotu zamówienia: - kwota kredytu 247.450,00 zł, - okres kredytowania od dnia zawarcia umowy do 30 grudnia 2025 r. - karencja w spłacie rat kapitałowych do dnia 30 marca 2012 r. - rozpoczęcie spłaty kapitału 30.03.2012 r. zakończenie spłaty 30 grudnia 2025 r., - spłata kredytu w ratach kwartalnych według poniższego harmonogramu spłat w ostatnim dniu roboczym podanych niżej miesięcy: - marzec 2012 r. 250,00 zł - czerwiec 2012 r. 250,00 zł - wrzesień 2012r. 250,00 zł - grudzień 2012 r. 250,00 zł - marzec 2013 r. 250,00 zł - czerwiec 2013 r. 250,00 zł - wrzesień 2013 r 250,00 zł - grudzień 2013 r. 250,00 zł - marzec 2014 r. 250,00 zł - czerwiec 2014 r. 250,00 zł - wrzesień 2014 r. 250,00 zł - grudzień 2014 r. 250,00 zł - marzec 2015 r. 2.500,00 zł - czerwiec 2015 r. 2.500,00 zł - wrzesień 2015 r. 2.500,00 zł - - grudzień 2015 r. 2.500,00 zł - marzec 2016 r. 2.500,00 zł - czerwiec 2016 r. 2.500,00 zł - wrzesień 2016 r. 2.500,00 zł - grudzień 2016 r. 2.500,00 zł - - marzec 2017 r. 2.500,00 zł - czerwiec 2017 r. 2.500,00 zł - wrzesień 2017 r. 2.500,00 zł - grudzień 2017 r. 2.500,00 zł - marzec 2018 r. 2.500,00 zł - czerwiec 2018 r. 2.500,00 zł - - wrzesień 2018 r. 2.500,00 zł - grudzień 2018 r. 2.500,00 zł - marzec 2019 r. 7.500,00 zł - czerwiec 2019 r. 7.500,00 zł - wrzesień2019 r. 7.500,00 zł - grudzień 2019 r. 7.500,00 zł - marzec 2020 r. 7.500,00 zł - czerwiec 2020 r. 7.500,00 zł - wrzesień 2020 r. 7.500,00 zł - grudzień 2020 r. 7.500,00 zł - marzec 2021 r. 7.500,00 zł - czerwiec 2021 r. 7.500,00 zł - wrzesień 2021 r. 7.500,00 zł - grudzień 2021 r. 7.500,00 zł - marzec 2022 r. 7.500,00 zł - czerwiec 2022 r. 7.500,00 zł - wrzesień 2022 r. 7.500,00 zł - grudzień 2022 r. 7.500,00 zł - marzec 2023 r. 7.500,00 zł - czerwiec 2023 r. 7.500,00 zł - wrzesień 2023 r. 7.500,00 zł - grudzień 2023 r. 7.500,00 zł - marzec 2024 r. 7.500,00 zł - czerwiec 2024 r. 7.500,00 zł - wrzesień 2024 r. 7.500,00 zł - grudzień 2024 r. 7.500,00 zł - marzec 2025 r. 6.450,00 zł - czerwiec 2025 r. 6.000,00 zł - -wrzesień 2025 r. 6.000,00 zł - grudzień 2025 r. 6.000,00 zł - harmonogram spłat będzie stanowił załącznik do umowy, - odsetki naliczone w okresach miesięcznych - na ostatni dzień każdego miesiąca, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego i płatne nie później niż ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, - odsetki będą naliczane na bazie 365 dni w roku (366 w roku przestępnym), w miesiącu przyjmuje się liczbę dni kalendarzowych przypadających w danym miesiącu, - podstawa oprocentowania określona według zmiennej stopy WIBOR 1M (28.10.2011 r., tj. 4,70 ) (+/-) marża banku, co stanowi kwotę .................zł(słownie złotych), - prowizja za uruchomienie kredytu będzie naliczona i pobrana przez Wykonawcę proporcjonalnie od kwoty uruchomionej transzy kredytu, - kredyt w jednej transzy w wysokości 247.450,00 zł postawiony będzie do dyspozycji w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy, - ostateczny termin wykorzystania kredytu 30.12.2011 r., - zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z części przyznanego kredytu oraz prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych oraz nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających oraz zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2025.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3.dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, wyszczególnionych w pkt III niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca w/w warunki spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 upzp (oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SIWZ),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 upzp (oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SIWZ),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 upzp (oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SIWZ),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 upzp (oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SIWZ),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: -symulację kosztów udzielonego kredytu - załącznik nr 3, symulację spłaty rat kredytu i odsetek z uwzględnieniem stawki WIBOR 1M 28 października 2011 r., tj. 4,70 oraz założenia, że termin wykorzystania kredytu nastąpi do dnia 30 grudnia 2011 r., a spłata pierwszej raty nastąpi w dniu 30.03.2012 r. (odsetki za grudzień 2011 r. liczone od dnia 30 grudnia 2011 r. i płatne z ratą odsetek za styczeń 2012 r.), -wykonawca przedstawi projekt umowy odpowiadający wszystkim warunkom określonym przez zamawiającego w SIWZ. Projekt umowy może nie zawierać elementów tzw. formalnych czy technicznych i w tym zakresie będzie korygowany i uzupełniany po wyborze oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brodnica.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brodnicy, Brodnica 41,63-112 Brodnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Brodnicy Brodnica 41, 63-112 Brodnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 28 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.