Ogłoszenie z dnia 2006-08-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: zakup sprzętu komputerowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Olsztyn, do kontaktów: Magdalena Kuczyńska, pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax (089) 5349375, e-mail: przetargi@um.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.um.olsztyn.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych (pok. 402), Magdalena Kuczyńska, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089/ 527 31 11 wew. 461, fax 089/ 534 93 75, e-mail: przetargi@um.olsztyn.pl, www.um.olsztyn.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych (pok. 402), Dorota Wardowska - Szubzda, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089/ 527 311 11 wew. 325, 089/ 535 20 35, fax 089/ 534 93 75, e-mail: przetargi@um.olsztyn.pl, www.um.olsztyn.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych (pok. 402), Magdalena Kuczyńska, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089/ 527 31 11 wew. 461, fax 089/ 534 93 75, e-mail: przetargi@um.olsztyn.pl, www.um.olsztyn.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu komputerowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w następującym asortymencie: zestawy komputerowe składające się z 8 szt. jednostek centralnych i 8 szt. monitorów LCD 15 cali, drukarki laserowe - 3 szt, urządzenia wielofunkcyjne - 5 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagany okres gwarancji na oferowany sprzęt komputerowy w wymiarze: 3 lat licząc od dnia ich odbioru - na zestawy komputerowe, monitory; 2 lat licząc od dnia ich odbioru - na drukarki laserowe; 1 rok licząc od dnia ich odbioru - na urządzenia wielofunkcyjne 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego w następującym asortymencie: zestawy komputerowe składające się z 8 szt. jednostek centralnych i 8 szt. monitorów LCD 15 cali, drukarki laserowe - 3 szt, urządzenia wielofunkcyjne - 5 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podst. przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych wyżej warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy wraz z kalkulacją ceny oraz specyfikacją techniczną oferowanego sprzętu (według załączonego do SIWZ wzoru). W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub lub Więcej Wykonawców, w/w dokument musi być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 14.09.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.08.2006, godzina 12:00, Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.07.2006.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na "Dostawa materiałów elektrycznych, klimatyzatorów i latarek"
- Obsługa sekretariatu medycznego
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
- Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztyn w roku 2026
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (490)
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań profilaktycznych medycyny pracy dla pracowników podległych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania Endpoint Detection and Response dla 135 Stacji roboczych i 6 serwerów, dostawa oprogramowania Security Information and Event Managment oraz szkolenia dla Administratorów
- "Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla trzech jednostek objętych projektem" "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Mirzec"
- Objęcie nadzorem autorskim, serwisem i monitoringiem systemu informatycznego użytkowanego w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Powiatu Chełmskiego wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych oraz kolorowych formatu A4 i A3
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





