Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-02
Grudziądz: DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO
Numer ogłoszenia: 392778 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1123 , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, faks 056 4583222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.4rbm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy sprzętu sportowego z przeznaczeniem do sal ćwiczeń siłowych jednostek i instytucji wojskowych zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami funkcjonalno-użytkowymi i technicznymi określonymi w Rozdziale III SIWZ, Załączniku Nr 1 do SIWZ, w asortymencie, ilościach i do Odbiorcy: Jednostka Wojskowa 1123, ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, Skład Grudziądz - Obiekt Grupa. ZADANIE NR 1: DOSTAWA ZESTAWÓW PAR HANTLI STAŁYCH - 7 kpl. ZADANIE NR 2: DOSTAWA ZESTAWÓW GRYFÓW OLIMPIJSKICH - 7 kpl. ZADANIE NR 3: DOSTAWA ŁWEK UNIWERSALNYCH - 6 kpl. ZADANIE NR 4: DOSTAWA BIEŻNI ELEKTRYCZNYCH KLUBOWYCH - 15 kpl. ZADANIE NR 5: DOSTAWA ROWERÓW STACONARNYCH KLUBOWYCH POZIOMYCH - 10 kpl. ZADANIE NR 6: DOSTAWA ORBITREKÓW KLUBOWYCH - 14 kpl..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.21.00-8, 37.44.22.00-8, 37.44.24.00-8, 37.44.11.00-2, 37.44.13.00-4, 37.44.19.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z Rozdziałem VI SIWZ: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w Rozdziale VI ust. 1 pkt. 2, 3, 4 SIWZ zostaną spełnione jeśli spełnia je chociażby jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub spełniają je wspólnie. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału (art. 22 Ustawy) określone w Rozdziale VI ust. 1 SIWZ, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VII. 5. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w Rozdziale VII, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków określonych w Rozdziale VI SIWZ. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie wykażą spełnienia warunków udziału zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego obecny załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego obecny załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego obecny załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego obecny załącznik nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Rozdział VIII. W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W ROZDZIALE III SIWZ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY (Podstawa: § 5 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Dz. U. Nr 226, poz. 1817): 1. Oświadczenie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia, jest zgodny z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca składa wg treści zamieszczonej w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą: Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy (załącznik nr 6 do SIWZ), wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 3 do SIWZ), stosowne pełnomocnictwa, Informacja o Wykonawcy (załącznik nr 7 do SIWZ) w celu usprawnienia przebiegu postępowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Rozdział IV ust. 7 SIWZ: 7. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: 1) danych adresowych Wykonawcy; 2) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 3) miejsca dostawy i Odbiorcy/Użytkownika (na terytorium RP) o ile wystąpią uzasadnione okoliczności po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy; 4) ilości przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Odbiorców, zmiany będą odbywały się w ramach ustalonej ogólnej ich ilości, o ile wystąpią uzasadnione okoliczności po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy. 5) zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia o równych lub wyższych parametrach w zakresie rozszerzonych funkcji użytkowych sprzętu, dodatków w zakresie ukompletowania w części lub podzespoły, akcesoria, wyższej jakości np. poprzez zastosowanie do wyprodukowania przedmiotu - materiałów wyższej jakości i klasy niż wskazana w załączniku nr 1 do SIWZ, przy zachowaniu cen wskazanych w umowie. 6) terminu realizacji tj. jego przedłużenie maksymalnie do 27.12.2010 r., w przypadku zaistnienia po stronie Wykonawcy udowodnionych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy lub w przypadku zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności uniemożliwiających przyjęcie dostawy w terminie określonym w Rozdziale V SIWZ nie powstałych z winy Zamawiającego; O zmianach, o których mowa w pkt 3) i 4), ze wskazaniem ich przyczyny, określeniem wymaganych ilości towaru dla poszczególnych Odbiorców, oraz wskazaniem ewentualnie nowych Odbiorców, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, z konkretnym wskazaniem dnia od którego będą obowiązywały zmiany; Zmiany jak powyżej pkt 1 - 6 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4rbm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1123, ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 07:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego budynek nr 1 pok. 107 lub przesłać na adres Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA ZESTAWÓW PAR HANTLI STAŁYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ZESTAWÓW PAR HANTLI STAŁYCH - 7 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA ZESTAWÓW GRYFÓW OLIMPIJSKICH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ZESTAWÓW GRYFÓW OLIMPIJSKICH - 7 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA ŁWEK UNIWERSALNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ŁAWEK UNIWERSALNYCH - 6 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.24.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA BIEŻNI ELEKTRYCZNYCH KLUBOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA BIEŻNI ELEKTRYCZNYCH KLUBOWYCH - 15 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA ROWERÓW STACJONARNYCH KLUBOWYCH POZIOMYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ROWERÓW STACJONARNYCH KLUBOWYCH POZIOMYCH - 10 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.13.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DOSTAWA ORBITREKÓW KLUBOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ORBITREKÓW KLUBOWYCH - 14 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.19.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na przebudowę systemu energetycznego w budynkach szpitalnych w ramach zadania pod nazwą "Przystosowanie infrastruktury ...
- Montaż elementów nagłośnieniowych systemu DSO wraz z montażem w Z.P.M. BURSA
- Organizacja dwóch turnusów 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci (2 x 40 dzieci) z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat
- Dostawa środków i artykułów higieny osobistej w 2025 r - sprawa nr 34/2025
- Dostawy osobistych pomp insulinowych pacjenta -znak sprawy Z/27/PN/25
- Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2025-2026 (...) - sprawa nr 37/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego, w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej
więcej: Bieżnie mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.