Ogłoszenie z dnia 2006-08-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gubin: DOSTAWA MATERIAŁÓW DLA ZADANIA SIEĆ WODOCIĄGOWA DOSYŁOWA POLE-KANIÓW-GROCHÓW-PRZYBOROWICE-DOBRE-ŁAZY-CHĘCINY WRAZ Z SIECIAMI ROZDZIELCZYMI DLA TYCH MIEJSCOWOŚCI-GM. GUBIN Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Gubin o statusie wiejskim, do kontaktów: Jerzy Kwaśny, Mariusz Jarzębiński, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, fax 068 3594546, e-mail: urzad@gminagubin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.gminagubin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW DLA ZADANIA SIEĆ WODOCIĄGOWA DOSYŁOWA POLE-KANIÓW-GROCHÓW-PRZYBOROWICE-DOBRE-ŁAZY-CHĘCINY WRAZ Z SIECIAMI ROZDZIELCZYMI DLA TYCH MIEJSCOWOŚCI-GM. GUBIN. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : TEREN GMINY GUBIN. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW DLA ZADANIA SIEĆ WODOCIĄGOWA DOSYŁOWA POLE-KANIÓW-GROCHÓW-PRZYBOROWICE-DOBRE-ŁAZY-CHĘCINY WRAZ Z SIECIAMI ROZDZIELCZYMI DLA TYCH MIEJSCOWOŚCI-GM. GUBIN 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniajacy wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w specyfikacji 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.86.25.00 - Rurociągi wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.25.00 - Rurociągi wody pitnej Oryginalny kod CPV: 28.86.31.71 - Rury z polietylenu Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.43.10 - Rurki i osprzęt Oryginalny kod CPV: 28.86.32.41 - Łączniki do przewodów rurowych z polietylenu Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.32.40 - Łączniki do przewodów rurowych Oryginalny kod CPV: 28.86.32.00 - Osprzęt do przewodów rurowych Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.32.00 - Osprzęt do przewodów rurowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: POWYŻEJ 60000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 1
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15.000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodne z SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodne z SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodne z SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminagubin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.08.2006, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.