To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-11
Barczewo: PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA RODZINY NA TERENIE MIASTA I GMINY BARCZEWO
Numer ogłoszenia: 392676 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343624 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Barczewie, ul. Słowackiego 5, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5149798, faks 0-89 5149799.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA RODZINY NA TERENIE MIASTA I GMINY BARCZEWO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta rodziny na terenie Miasta Barczewo w ramach realizacji RESORTOWEGO PROGRAMU WSPIERANIA RODZINY I SYSTEMU PIECZY ZASTĘPCZEJ NA ROK 2012 ASYSTENT RODZINY 2012współfinansowanego ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej Departamentu Polityki Rodzinnej. Jeden Asystent rodziny może pracować maksymalnie z 10 rodzinami (zadania I - VI). Asystent rodziny jest zobowiązany do świadczenia usługi w miejscu zamieszkania rodzin oraz na terenie miasta i gminy Barczewo w związku z wykonywaniem czynności związanych z pomocą rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych i wychowawczych. Świadczenie usługi w miejscu zamieszkania rodzin objętych pomocą asystenta może odbywać się w godzinach pomiędzy 7.00 a 20.00. Zakres wykonywanych działań Wykonawcy A) Asystent rodzinny odpowiedzialny będzie za systematyczną indywidualną pracę z rodzinami niezaradnymi życiowo, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań. W tym celu asystent rodzinny m.in. będzie: - wspierał rodzinę w prawidłowym zaspokajaniu potrzeb rozwojowych dzieci, - udzielał pomocy w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, - wspierał karierę szkolną dziecka, - wspierał rodziców naturalnych w wypełnianiu ról społecznych, - udział pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej, - prowadził indywidualne konsultacje wychowawcze dla rodziców i dzieci, - prowadzenie dokumentacji pracy z rodziną, - współpracował z instytucjami, organizacjami, specjalistami na rzecz dziecka i rodziny, - realizował zadania określone w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 149, poz. 887 z późn. zm.) oraz zadania określone w innych przepisach prawa. B) Asystent rodzinny świadczyć będzie usługi w miejscu zamieszkania rodziny miedzy godziną 7:00, a 20:00, może również towarzyszyć rodzinie poza miejscem zamieszkania. Koszt dojazdu do rodziny pokrywa wykonawca. C) Asystent rodziny nie może przy wykonywaniu usług wyręczać rodziny w jej codziennych obowiązkach oraz załatwiać spraw za rodzinę, za wyjątkiem działań stanowiących instruktaż. D) Przy realizacji usługi asystent obowiązany jest współpracować z koordynatorem oraz z pracownikiem socjalnym w MOPS- konsultując z nimi główne kierunki pracy z rodziną (w tym celu powinni się spotykać przynajmniej raz w miesiącu) E) Asystent zobowiązany jest dokumentować realizację swoich usług - załącznik od 1 - 5 do wzoru umowy F) Asystent rodzinny musi spełniać warunki określone w art. 12 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 149, poz. 887 z późn. zm.), posiadać wiedzę na temat metod i technik pracy socjalnej oraz umiejętność jej wykorzystania w praktyce w szczególności posiadać wykształcenie zgodne z w/w ustawą G) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ewelina Ulążka, ul. Wiejska 19, 11-010 Barczewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1812,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1800,00
Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sandra Koczara, ul. Wiśniowa 20/7, 11-010 Barczewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1812,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1680,00
Oferta z najniższą ceną: 1680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1680,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katzrzyna Krawczonek, ul. Wojska Polskiego 50/13, 11-010 Barczewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1812,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1800,00
Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Kadłubowska, ul. Kopernika 20, 11-010 Barczewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1812,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1800,00
Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bogdan Curak, ul. Traugutta 39, 11-010 barczewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1812,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1800,00
Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI BARCZEWO
- Rozbudowa dwóch parkingów na terenie Miasta Barczewo, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Projekt i budowa drogi gminnej przy szkole, w miejscowości Lamkowo, w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- Wymiana stolarki okiennej w budynkach Zakładu Karnego w Barczewie
więcej: przetargi BARCZEWO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.