eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › budowa ulicy Kasztanowej w Żninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-01

POZYCJA 39262

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żnin: budowa ulicy Kasztanowej w Żninie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Żnin, do kontaktów: Krystyna Gołaszewska, Ryszard Parjaska, ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031301 wewn. 126, fax 052 3031103, e-mail: www.gmina@um.znin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.znin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ulicy Kasztanowej w Żninie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Żnin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa ulicy Kasztanowej w Żninie dł. 742 m.b., szer. 5,50 m wraz z odwodnieniem kolektorem deszczowym dł. 1059 m.b., jednostronnym chodnikiem i wjazdami w zakresie: - jezdnia o nawierzchni z kostki betonowej sześciokątnej "trylinka" grub. 12 cm - 4081 m kw. - chodnik jednostronny o nawierzchni z kostki betonowej grub. 6 cm szarej typu "Polbruk" szer. 1,50 m - 753 m kw. - skrzyżowania z ulicami osiedlowymi z kostki betonowej sześciokątnej "trylinka" grub. 12 cm - 123 m kw. - wjazdy do posesji z kostki betonowej, grub. 6 cm kolorowej typu "Pol-Bruk" - 345 m kw., - zieleń - 612 m kw. - kanalizacja deszczowa z rur PCV śr. 300 mm i 250 mm łącznej dł. 1059 m.b., studnie betonowe śr. 1000 mm szt. 24, przykanaliki z rur PCV śr. 200 mm dł. 80 m.b./szt. 18. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa ulicy na dł. 742 m.b. i szer. 5,50 m wraz z kanalizacją deszczową dł. 1059 m.b. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 12 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 3 zadania związane z budową ulic i dróg, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, osoby kierujące robotami posiadają odpowiednie uprawnienia, złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału odbywać się będzie wg zasady "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków i składek, - odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierowały budową, posiadają wymagane uprawnienia do prowadzenia robót i przynależą do izby inżynierów, - wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych związanych z budową dróg i ulic (min. 3 zadania związane z budową dróg i ulic). Wymagane zaświadczenia i dokumenty winny być przedłożone w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i ZUS winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, natomiast odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej - 6 miesięcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.znin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.08.2006, godzina 12:15, Urząd Miejski w Żninie, sala narad.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.