Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-24
Bełchatów: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej
Numer ogłoszenia: 39256 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II , ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na 3 pakiety: Pakiet nr 1 1) Garsonka pielęgniarki - 810 kpl., 2) Garnitur lekarski - 130 kpl., 3) Fartuch biały - 160 kpl. Pakiet nr 2 1) Buty profilaktyczne damskie - 960 par 2) Buty profilaktyczne męskie - 140 par 3) Drewniaki damskie - 100 par 4) Drewniaki męskie - 30 par Pakiet nr 3 1) Ubranie robocze - 36 kpl. 2) Czapka letnia - 12 szt. 3) Ubranie robocze ocieplane - 7 kpl. 4) Buty robocze - 35 pary (standardowe) 5) Gumofilce - 13 par (standardowe) 6) Buty gumowe - 10 par (standardowe) 7) Kamizelka ocieplana - 25 szt. 8) Buty letnie (adidasy) - 11 par 9) Buty ocieplane (trapery) - 24 pary.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych/Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ a ponadto złożą oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - druk OFERTA i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ. 7.1 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny ich spełnienia: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie w wykonywaniu zamówienia (wymagane co najmniej 2 zrealizowane dostawy). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu (system: spełnia/ nie spełnia ) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i 2 ww. ustawy i dokumentów, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty wymagane od Wykonawców - Rozdz. VI SIWZ w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane §1 ust. 1 pkt. 2, §1 ust. 2 pkt. 2, /Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. z 2008r. poz. 188, Nr 1155/..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie w trybie art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ustawy). 2. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 zamówień na dostawy w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia (zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia) o łącznej wartości tych zamówień nie mniejszej niż całkowita wartość brutto wynikająca ze złożonej oferty przetargowej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np.: opinie, referencje); 4. Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty: 1) druk OFERTA /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ/; 2) druk FORMULARZ CENOWY /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2 do SIWZ/ 3) pełnomocnictwo(-a) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2), a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisanie/poświadczenie dokumentów składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanych w toku postępowania. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 2 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 zastępuje się go dokumentem, w zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Walory jakościowe (dotyczy wyłącznie Pakietu nr 1) - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-belchatow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie,
97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123
-Sekcja Zamówień Publicznych (pok. nr 92).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 - w sekretariacie Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych (pok. 18).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Garsonka pielęgniarki - 810 kpl., 2) Garnitur lekarski - 130 kpl., 3) Fartuch biały - 160 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Walory jakościowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Buty profilaktyczne damskie - 960 par 2) Buty profilaktyczne męskie - 140 par 3) Drewniaki damskie - 100 par 4) Drewniaki męskie - 30 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Ubranie robocze - 36 kpl. 2) Czapka letnia - 12 szt. 3) Ubranie robocze ocieplane - 7 kpl. 4) Buty robocze - 35 pary (standardowe) 5) Gumofilce - 13 par (standardowe) 6) Buty gumowe - 10 par (standardowe) 7) Kamizelka ocieplana - 25 szt. 8) Buty letnie (adidasy) - 11 par 9) Buty ocieplane (trapery) - 24 pary.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.10.00.00-0, 18.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Budowa drogi odchodzącej od ul. Pabianickiej
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Bełchatowie
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących
- Dostawa systemu, w tym płyt i wkrętów do stabilizacji złamań okołoprotezowych
- Wymiana dźwigu osobowego w SP 1
- Dostawa materiałów zużywalnych do zabiegów operacyjnych kompatybilne z posiadanymi generatorami ERBE
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia medycznego oraz technicznego dla pracowników SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postępowanie
- Dostawa odzieży roboczej dla pracowników Działu Żywienia oraz obuwia profilaktycznego dla pracowników medycznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu
- Dostawa odzieży medycznej i obuwia dla pracowników szpitala
- Dostawa fabrycznie nowej i nieużywanej odzieży roboczej (środków ochrony indywidualnej)- "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim-większa zatrudnialność uczniów - etap II"
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - 18 części
- Dostawa do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.