eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › modernizacja drogi Nowy Żytnik - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2005-08-04

POZYCJA 39243

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sławno: modernizacja drogi Nowy Żytnik - Etap I

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Nadleśnictwo Sławno, do kontaktów: Marek Śpiechowicz , Wiesław Łabenda, ul. Mireckiego 15, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8102433, 600412742, fax 059 810 24 34, e-mail: slawno@szczecinek.lasy.gov.pl, www.nadlesnictwoslawno.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizację drogi Nowy Żytnik - Etap I. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Modernizacja drogi leśnej D-7 OST w leśnictwie Janiewice, Kosierzewo - Etap I, polegająca na zmianie nawierzchni gruntowej naturalnej na twardą nie ulepszoną i ulepszoną / z kruszywa łamanego, brukowcową, żużlową, z płyt jomb/ na odcinku 5 433 m. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Nadleśnictwo Sławno. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Modernizacja drogi leśnej D-7 OST w leśnictwie Janiewice, Kosierzewo - Etap I, polegająca na zmianie nawierzchni gruntowej naturalnej na twardą nie ulepszoną i ulepszoną / z kruszywa łamanego, brukowcową, żużlową, z płyt jomb/ na odcinku 5 433 m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 15000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunkiem udziału w postępowaniu jest :spełnienie warunków określonych w art. 22 Ustawy Pzp; ocenianych wg kryteriów spełnia , nie spełnia Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (z tych dokumentów powinno wynikać, kto jest pełnomocnym przedstawicielem wykonawcy) , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , - kopia dokumentu potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa , - wykaz personelu na formularzu stanowiącymi załącznik do formularza oferty, odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami ) - informacja z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust.1 ustawy. W przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , - zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , - zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , - dane o doświadczeniu wykonawcy w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat minimum 3 zadań polegających na wymianie lub ułożeniu nawierzchni drogowej z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik do formularza oferty oraz załączeniem dokumentów potwierdzających wartość i należytą staranność wykonania robót - kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U Nr 19, poz. 177) załącznik do formularza oferty. Do składania ofert zamawiający zaprosi 5 wykonawców spośród tych, którzy w ciągu ostatnich 5 lat wykonali minimum 3 roboty, polegające na wymianie lub ułożeniu nawierzchni drogowej o wartości co najmniej 300 tys. zł brutto każda. Wykonawcy zostaną uszeregowani wg kwoty stanowiącej sumę wartości trzech największych robót.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 85% Termin platności - 5% Okres gwarancji - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 29.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.