eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieliny › Dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych w ramach realizacji projektuZacznijmy od przedszkola.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-11

Bieliny: Dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych w ramach realizacji projektu: Zacznijmy od przedszkola.
Numer ogłoszenia: 392412 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354294 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieliny, ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, tel. , faks 041 3026107.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych w ramach realizacji projektu: Zacznijmy od przedszkola..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa pomocy dydaktycznych i materiałow biurowych w ramach realizacji projektu Zacznijmy od przedszkola w asortymentach i ilościach podanych na niżej wymienionych częściach. Część 1. Podręczniki. Ilość zgodnie z opisem w załaczniku Nr 6 do niniejszej siwz. Kody CPV: 22.47.20.00.9, 22.11.10.00-1 Szczegółowe wymagania opisane zostały w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Część 2. Materiały biurowe. Ilość zgodnie z opisem w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Kody CPV: 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6, 22.00.00.00-0 Szczegółowe wymagania: opisane zostały w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz 1. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał zamówione materiały biurowe raz w miesiącu, natomiast Zamawiający z wyprzedzeniem tygodniowym będzie informował Wykonawcę faxem lub e-mailem o zamówieniu. 2. Określone przez Zamawiającego ilości materiałów są wartościami planowanymi i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do faktycznej odpłatności należnej z tytułu świadczenia dostawy. 3. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.30 - 14.30. Część 3. Zabawki Ilość zgodnie z opisem w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Kody CPV: 37.00.00.00-8 Szczegółowe wymagania opisane zostały w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Część 4. Materiały plastyczne. Ilość zgodnie z opisem w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Kody CPV: 22.00.00.00-0 Szczegółowe wymagania opisane zostały w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Część 5. Dzienniki lekcyjne Ilość zgodnie z opisem w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Kody CPV: 22.00.00.00-0 Szczegółowe wymagania opisane zostały w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych do 10 oddziałów przedszkolnych oraz biura projektu zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej siwz. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do Biura projektu na adres: ul. Partyzantów 3, 26 - 004 Bieliny. 4. Dostarczone pomoce dydaktyczne i materiały biurowe winny być nowe, wolne od wad wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 5. Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty, bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 6. Jeżeli w szczegółowych wykazach pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych, wskazano że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w wykazie. 7. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców innych publikacji i wydawnictw niż wskazano to w siwz, przy czym zastrzega się, że ich treść merytoryczna musi odpowiadać treści wskazanych wydawnictw i publikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 22.47.20.00-9, 22.11.10.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6, 37.00.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Podręczniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Edukacyjna S.A., ul. Łódzka 308, 25-655 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7916,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6462,75

  • Oferta z najniższą ceną: 6462,75 / Oferta z najwyższą ceną: 6462,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Materiały biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia ARTPIS Paweł Ślusarczyk, Kostomłoty Pierwsze ul. Podmiejska 15, 26-085 Miedziana Góra, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5324,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3839,19

  • Oferta z najniższą ceną: 3839,19 / Oferta z najwyższą ceną: 6968,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zabawki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa szkoła, ul. POW 25, 90-248 ŁÓDŹ, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9583,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5207,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5207,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Materiały plastyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowa szkoła, ul. POW 25, 90-248 ŁÓDŹ, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11666,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10915,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10915,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15696,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.