To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-11
Bieliny: Dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych w ramach realizacji projektu: Zacznijmy od przedszkola.
Numer ogłoszenia: 392412 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354294 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieliny, ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, tel. , faks 041 3026107.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych w ramach realizacji projektu: Zacznijmy od przedszkola..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa pomocy dydaktycznych i materiałow biurowych w ramach realizacji projektu Zacznijmy od przedszkola w asortymentach i ilościach podanych na niżej wymienionych częściach. Część 1. Podręczniki. Ilość zgodnie z opisem w załaczniku Nr 6 do niniejszej siwz. Kody CPV: 22.47.20.00.9, 22.11.10.00-1 Szczegółowe wymagania opisane zostały w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Część 2. Materiały biurowe. Ilość zgodnie z opisem w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Kody CPV: 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6, 22.00.00.00-0 Szczegółowe wymagania: opisane zostały w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz 1. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał zamówione materiały biurowe raz w miesiącu, natomiast Zamawiający z wyprzedzeniem tygodniowym będzie informował Wykonawcę faxem lub e-mailem o zamówieniu. 2. Określone przez Zamawiającego ilości materiałów są wartościami planowanymi i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do faktycznej odpłatności należnej z tytułu świadczenia dostawy. 3. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.30 - 14.30. Część 3. Zabawki Ilość zgodnie z opisem w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Kody CPV: 37.00.00.00-8 Szczegółowe wymagania opisane zostały w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Część 4. Materiały plastyczne. Ilość zgodnie z opisem w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Kody CPV: 22.00.00.00-0 Szczegółowe wymagania opisane zostały w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Część 5. Dzienniki lekcyjne Ilość zgodnie z opisem w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. Kody CPV: 22.00.00.00-0 Szczegółowe wymagania opisane zostały w załączniku Nr 6 do niniejszej siwz. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych do 10 oddziałów przedszkolnych oraz biura projektu zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej siwz. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do Biura projektu na adres: ul. Partyzantów 3, 26 - 004 Bieliny. 4. Dostarczone pomoce dydaktyczne i materiały biurowe winny być nowe, wolne od wad wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 5. Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty, bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 6. Jeżeli w szczegółowych wykazach pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych, wskazano że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w wykazie. 7. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców innych publikacji i wydawnictw niż wskazano to w siwz, przy czym zastrzega się, że ich treść merytoryczna musi odpowiadać treści wskazanych wydawnictw i publikacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 22.47.20.00-9, 22.11.10.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6, 37.00.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Podręczniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grupa Edukacyjna S.A., ul. Łódzka 308, 25-655 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7916,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6462,75
Oferta z najniższą ceną: 6462,75 / Oferta z najwyższą ceną: 6462,75
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia ARTPIS Paweł Ślusarczyk, Kostomłoty Pierwsze ul. Podmiejska 15, 26-085 Miedziana Góra, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5324,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3839,19
Oferta z najniższą ceną: 3839,19 / Oferta z najwyższą ceną: 6968,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zabawki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nowa szkoła, ul. POW 25, 90-248 ŁÓDŹ, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9583,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5207,00
Oferta z najniższą ceną: 5207,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Materiały plastyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nowa szkoła, ul. POW 25, 90-248 ŁÓDŹ, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11666,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10915,00
Oferta z najniższą ceną: 10915,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15696,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI BIELINY
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY BIELINY W ZAKRESIE: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ, UBEZPIECZENIE ŚRODKÓW TRANSPORTU NA LATA 2024-2026
- Demontaż, transport i utylizacja wyrobów azbestowych z nieruchomości osób fizycznych z terenu gminy Bieliny
więcej: przetargi BIELINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.