eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › budowa środowiskowej hali sportowo- widowiskowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-04

POZYCJA 39240

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Koło: budowa środowiskowej hali sportowo- widowiskowej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miejska Koło, do kontaktów: Maria Bogusława Gaj, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 0632722311 w. 312, fax 063 2722984, e-mail: zamowienia.publiczne@kolo.pl, www.kolo.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa środowiskowej hali sportowo- widowiskowej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa środowiskowej hali sportowo widowiskowej przy Szkole Podstawowej Nr i Gimnazjum Nr 1 w Kole- I etap. Hala posiada następujące parametry kubatura - 21.275,00m3, powierzchnia zabudowy 2447m2, wysokość 12,43m, arena sportowa o wymiarach 28,80m x 48,00m, ilość miejsc na widowni 228. W obiekcie zaprojektowano boisko sportowe z widownią stałą, zaplecze techniczne sali oraz magazyny sprzętu sportowego i gimnastycznego. Od strony istniejącej szkoły zaprojektowano nawę o niższej wysokości, w której znajdują się pomieszczenia stanowiące zaplecze sali gimnastycznej to jest szatnie, natryskownie, w.c. pokój nauczyciela i trenera z łazienką, węzeł sanitarny dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenie na sprzęt porządkowy. Część frontową stanowi również nawa boczna o dachu jednospadowym, w której zlokalizowano holl, zaplecze sanitarne dla widowni, szatnie widowni, salkę korekcyjną oraz siłownię i salę tenisa stołowego z zapleczem, recepcją. Całość nowego obiektu połączono projektowanym łącznikiem z istniejącą szkołą, w której umieszczono pomieszczenia administracji obiektu oraz wejście dzieci na boisko szkolne. Konstrukcja obiektu szkieletowa, gdzie elementami nośnymi są słupy stalowe z ramownicami dwuspadowymi - dach dwuspadowy. Projektowany dach nad przybudówką jednospadowy o konstrukcji stalowej. Dach pokryty blachą dachówkową analogicznie jak budynek istniejącej szkoły. W zakres robót objętych przedmiotem zamówienia nie wchodzą: wykonanie podłóg sportowych, wyposażenie sali, wykonanie zatoki autobusowej, parkingu oraz zagospodarowanie terenu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Koło, ul. Szkolna 1. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.25 - Hale sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Hala sportowo-widowiskowa przy Szkole Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum Nr 1 w Kole - etap I- zakres jak w opisie przedmiotu zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 50000zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa, którzy wraz z wnioskiem o dopuszczeniu do udziału złożą oświadczenie o spełnieniu warunków oraz złożą opisane w pkt. III.2.1.1, III.2.1.2, informacje i dokumenty. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy dokumentów sprawdzając kompletność, zgodność warunków oraz jakość złożonych dokumentów. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków lub brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów skutkuje odrzuceniem wniosku Wykonawcy. Dokumenty muszą być złożone w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71 poz. 645 z 2004 r.). III.2.1.1) Wymagania stawiane wykonawcom 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć dokumenty wymienione w par. 1 ust. 1 pkt. 1, 3, 4, 5, 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 07 04 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz.U z 2004r Nr71 poz.645). Natomiast Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w par. 1 ust. 1 pkt. 1, 5 i 6 w/w rozporządzenia RM składa dokument/dokumenty wymienione w par. 2 ust. 1 pkt. 1, 2, 3 tego rozporządzenia z zastrzeżeniem postanowień par. 2 ust. 2 w/w rozporządzenia. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 1 muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. 3. Pełnomocnictwo/upoważnienie osób podpisujących wniosek o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów. 4. Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów uprawniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust., 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5.Oświadczenie/a o spełnieniu wymagań określonych art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych przez podmiot/ podmioty ubiegające się o zamówienie, 6.Wykazanie zaangażowania w realizację zadania osób posiadających uprawnienia wymagane zgodnie z Prawem budowlanym ( tekst jedn. Dz. U 2003r. Nr 207, poz.2016z późn. zm.) do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach, potwierdzone stosownymi decyzjami o nadaniu im tych uprawnień: - konstrukcyjno- budowlanej, - instalacji sanitarnych, - instalacji elektrycznych, oraz potwierdzających ich przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego poprzez załączenie aktualnych zaświadczeń. 7. Wykazanie doświadczenia poprzez wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat lub w okresie krótszym, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości powyżej 3.000.000,00 zł i załączenie potwierdzenia należytego wykonania wykazanego zadania inwestycyjnego. 8. Wykazanie obrotu za okres ostatnich 3 lat sumarycznie na poziomie minimum 15(piętnastu) mln. zł, a także udokumentowanie dostępu do środków finansowych niezbędnych do rozpoczęcia robót będących przedmiotem zamówienia w wysokości 500 tys. złotych. 9. Załączenie polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie gwarancyjnej minimum 100.000,00zł. III.2.1.2) W celu potwierdzenia, że warunki wymagane w punkcie 1-9 są spełnione należy przedłożyć wypełniony i podpisany "WNIOSEK o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym" zawierający: Załącznik Nr 1 - "Oświadczenie wykonawcy", że : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Do załącznika Nr 1 należy dołączyć wszystkie dokumenty wykazane w punkcie 1-wymaganych warunków oraz ewentualne pełnomocnictwa w przypadku oferty wspólnej, i/lub podpisania jej przez osobę, której upoważnienie nie wynika z załączonych dokumentów. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana metodą zerojedynkową. Brak któregokolwiek z ww. dokumentów lub jego nieważność spowoduje że wykonawca nie zostanie zaproszony do dalszego udziału w postępowaniu z powodu nie spełnienia wymaganego warunku. W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie i dokumenty musi załączyć każdy ze wspólników. Załącznik Nr 2 "Potencjał kadrowy" - zawierający wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Wymagania minimalne - wykazanie zaangażowania w realizację zadania po jednej osobie z uprawnieniami budowlanymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach: - konstrukcyjno- budowlanej, - instalacji sanitarnych, - instalacji elektrycznych. Uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami przynależności do właściwych izb samorządów zawodowych należy dołączyć do załącznika nr 2. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana metodą zerojedynkową. Brak któregokolwiek z ww. dokumentów lub jego nieważność spowoduje że wykonawca nie zostanie zaproszony do dalszego udziału w postępowaniu z powodu nie spełnienia wymaganego warunku. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. W przypadku uczestniczenia w realizacji zamówienia podwykonawców należy również wykazać ich udział. Dane o podwykonawcach winny zawierać: pełną nazwę, adres, nr tel., fax. oraz zakres rzeczowy powierzony podwykonawcom. Załącznik Nr 3 Doświadczenie zawodowe", zawierający wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie -protokoły odbioru końcowego lub referencje. Doświadczenie zawodowe wystarczające to: - wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat minimum jednej roboty budowlanej o wartości przewyższającej kwotę 3.000.000,00 zł i potwierdzenie należytego jej wykonania poprzez załączenie protokołów odbioru końcowego wykazanej roboty lub referencji, które w szczególności będą zawierały informacje na temat wartości oraz daty i miejsca wykonania zadania. Każda z kolejnych wykazanych i wykonanych tego typu robót musi również zawierać potwierdzenia należytego jej wykonania. Za wykazanie jednej roboty budowlanej wg kryteriów określonych powyżej zamawiający przyzna 1 punkt. Za wykazanie wykonania każdej kolejnej roboty budowlanej wg zamawiający przyzna dodatkowo jeden punkt. Maksymalna ilość przyznanych punktów za spełnianie tego warunku nie może przekroczyć 3 punktów. Nie spełnienie minimalnego warunku doświadczenia zawodowego i/lub brak dokumentów potwierdzających należyte wykonanie spowoduje, że wykonawca nie zostanie zaproszony do dalszego udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Załącznik nr 4 "Sytuacja finansowa" w którym znajdują się informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem za ostatnie trzy lata lub za okres funkcjonowania krótszy - dla firm nowych na rynku, potwierdzone sprawozdaniami finansowymi, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innymi dokumentami zawierającymi wymagany zakres ( z 3 lat). Wymagania minimalne: - sumaryczne wykazanie obrotów na poziomie 15 mln. zł za ostatnie 3 lata. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana metodą zerojedynkową. - załączenie polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie gwarancyjnej minimum 100.000zł. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana metodą zerojedynkową. - załączenie informacji banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający rzeczywistą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - nie mniejszą jednak niż wymagane 500 tys.zł. Zamawiający będzie punktował posiadanie wyższych środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania lub wyższej niż wymagana zdolność kredytowa w taki sposób, że za posiadanie środków finansowych w wysokości 500.000 - 800.000.zł. zł przyzna 1 punkt, ponad 800.000 - 1.000.000zł 2 punkty, ponad 1.000.000zł - 3punkty. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki te mogą być spełniony łącznie przez te podmiot w tym również wartość polis w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zostanie zsumowana, ale muszą je załączyć wszyscy wspólnicy. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania wymaganych warunków. W przypadku równej liczby punktów za spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu, o pozycji po ocenie podmiotu zdecyduje suma wysokości wykazanych obrotów za okres ostatnich 3 lat - lub inny okres, w którym firma funkcjonuje na rynku. Wniosek wraz z załącznikami do pobrania u Zamawiającego.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.08.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 29.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.