Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-27
Ostrów: Dostawa materiałów do realizacji zadania Wysypisko odpadów komunalnych
w Kozodrzy, gm. Ostrów - droga zakładowa
Numer ogłoszenia: 39239 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, Ostrów 225, 39-103 Ostrów, woj. podkarpackie, tel. 017 2235810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do realizacji zadania Wysypisko odpadów komunalnych w Kozodrzy, gm. Ostrów - droga zakładowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płyt drogowych o grubości 15 cm z betonu B 40 o nośności na oś około 12 Mg w ilości 5 127 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.42.00 - Produkty betonowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.42.00 - Produkty betonowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN). 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z zm.). Inne niż w.w. formy wniesienia wadium są niedopuszczalne. 2. Wadium w formie pieniężnej winno być wpłacone na konto Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie 225 w BS Ropczyce Nr 45 9171 0004 0009 7550 2000 0010, do końca terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający będzie uważał wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na jego koncie. Oryginał lub kopię przelewu należy załączyć do oferty. 3. Wniesienie wadium w pozostałych formach, określonych w pkt.1 wymaga przedłożenia pisma (oryginału) będącego poręczeniem / gwarancją banku, towarzystwa ubezpieczeniowego lub organizacji obowiązującym przez okres związania ofertą, na odpowiednią kwotę 10 000,00 PLN zawierającego informację, że udzielona gwarancja / poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium, na rzecz Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie, 39-103 Ostrów 225 dotyczące przetargu na płyt drogowych oraz zobowiązanie banku, towarzystwa ubezpieczeniowego lub organizacji, wypłaty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 5 P. Z. P.: Gwarancja bankowa winna być zgodna z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. 4. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie opisanej w powyższym punkcie 3 wykonawca zobowiązany jest w oryginale dostarczyć do sekretariatu Zakładu do dnia otwarcia ofert, gdzie otrzyma potwierdzenie złożenia tego dokumentu, a potwierdzoną kopię należy dołączyć do oferty. 5. Zwrot wadium. 5.1. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 5.3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszając je o koszty prowadzenia rachunku i prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 6. Wykonawca, którego ofertę wybrano, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełniania. 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy P. Z. P. Ocena oferty w zakresie spełniania warunków udziału polegać będzie na stwierdzeniu czy oferta spełnia powyższe warunki czy też ich nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów, określonych w rozdz. IX. Wykonawcy niespełniający ww. warunków zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 P. Z. P.). O wykluczeniu z postępowania zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uważa się za odrzuconą. Z tytułu odrzucenia oferty, wykonawcy nie przysługują roszczenia przeciwko zamawiającemu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści niniejszej Specyfikacji, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu, - zawiera pomyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 P. Z. P., - wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie pomyłek w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O odrzuceniu oferty zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o wymaganych dokumentach Na podstawie art. 25 ust. 2 Ustawy P. Z. P. z dnia 29.01.2004 r., Dz. U. z 2006 r.Nr 164, poz. 1163 z póź. zm. i rozporządzenia RM z dn. 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów (Dz. U. z 24.05.2006 r. Nr 87, poz. 605) zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów składających się na ofertę: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia wymagane w rozdziale VIII pkt.1 ppkty 1.1; 1.2; 1.3, 1.4 warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonego dokumentu, wymaga się złożenia innego dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę. 3.2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 P.Z.P. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 P.Z.P. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zamiast informacji z KRK w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 P.Z.P. i zamiast aktualnych zaświadczeń o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, składa dokument(y) wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej oraz dokumentu potwierdzającego nie wykluczenie z postępowania, zastępuje się je oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca załącza do oferty następujące dokumenty sporządzone odpowiednio dla jego formy organizacyjno-prawnej: 4.1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia w oryginale lub potwierdzonej kopii poświadczający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia dowodu zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia ostatniej raty składki, wydruków komputerowych z systemu komputerowego dostawcy, i potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem. 5. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 6. Oferty wspólne. 6.1. Podmioty gospodarcze składające ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia i są zobowiązane ustanowić pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu. 6.2. Każdy z uczestników konsorcjum nie może spełniać warunków wykluczenia określonych w art. 24 P. Z. P. 6.3. Jako grupa wykonawców ubiegająca się wspólnie o zamówienie publiczne musi spełniać warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 P. Z. P. 6.4. Do oferty zobowiązane są załączyć: - pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum, - każdy z partnerów składa z osobna dokumenty określone w rozdziale IX w pkt 2, 3.1 - 3.4, 4.1. - pozostałe dokumenty określone w rozdz. IX są wspólne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Ostrowie 39-103 Ostrów 225.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie budynek Urzędu Gminy w Ostrowie II piętro, pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI OSTRÓW
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Ostrów, Blizna, Borek Mały, Kamionka, Wola Ociecka, gmina Ostrów: 7 zadań - części ".
- Przebudowa instalacji gazowej wewnętrznej wraz z wymianą kotłów gazowych w budynku Szkoły Podstawowej w m. Ostrów.".
więcej: przetargi OSTRÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja siedziby GCKSiT w Radkowie oraz zakup wyposażenia gwarancją rozwoju oferty kulturalnej - Etap III
- Zakup wraz z dostawą płyt drogowych YOMB
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2025
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: Produkty betonowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.