eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutomiersk › PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI KAZIMIERZ



Ogłoszenie z dnia 2006-08-01

POZYCJA 39228

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lutomiersk: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI KAZIMIERZ Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Lutomiersk, do kontaktów: w sprawach technicznych: p. Jerzy Szczepański; w sprawach procedury przetargowej: p. Rafał Bujnowicz, Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie, tel. 043 6775011 w. 118, fax 043 6775094, e-mail: zp@lutomiersk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lutomiersk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:realizacja zadań określonych w ustawie o samorządzie gminnym. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI KAZIMIERZ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Na terenie działki nr 135 w miejscowości Kazimierz (Gmina Lutomiersk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą, tj. budowa zbiornika wyrównawczego, odstojnika wód popłucznych, szczelnego bezodpływowego zbiornika wód popłucznych oraz budowa wew. sieci wod. - kan. i energii elektrycznej na terenie działki nr 135 w miejscowości Kazimierz (Gmina Lutomiersk). Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz warunkami pozwolenia na budowę nr AB. GL. 7351-65/2006, (Decyzja nr 85/06 z dn. 18-04-2006r.). Zakres technologiczny wewnątrz istniejącego budynku wykonany zostanie z rur ze stali kwasoodpornej. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja techniczna oraz przedmiary robót. W cenie oferty (obok kosztów wykonania zamówienia wynikających z dokumentacji technicznej) należy również uwzględnić koszt ogrodzenia odstojnika wód połucznych. Ogrodzenie o wymiarach 12m x 12m należy wykonać z siatki powlekanej tworzywem sztucznym, wysokość 1,8m, bez podmurówki, przęsła co 2m z słupków stalowych powlekanych tworzywem sztucznym, brama wjazdowa - szerokość 4m. dwuskrzydłowa wykonana z kątowników stalowych. - W cenie oferty (obok kosztów wykonania zamówienia wynikających z dokumentacji technicznej) należy również uwzględnić inne koszty niewynikające wprost z dokumentacji technicznej oraz kosztorysowej - tj: robót przygotowawczych (zorganizowanie placu budowy, w tym wykonanie dróg i komunikacji (jeżeli dotyczy niniejszego zamówienia), ogrodzeń, instalacji, zabudowań prowizorycznych obsługi geodezyjnej inwestycji, wszelkie inne koszty związane z likwidacją placu budowy, odbiorem końcowym i przekazaniem obiektu do eksploatacji i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy oraz za wszelkie zdarzenia losowe związane z prowadzonymi przez niego pracami od chwili przejęcia placu budowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Formularz ofertowy 2.Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej w wykonawstwie technologii stacji uzdatniania wody (tj. zastosowanie równoważnych urządzeń) muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, atestami PZH na zestawy: hydroforowy, aeracji i filtracji, aprobatami, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych oraz wykazaniem przez Wykonawcę zestawów technologicznych posiadania hali produkcyjnej i parku maszynowego do obróbki stali szlachetnej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.25.21.20 - Zakłady uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.20 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą, tj. budowa zbiornika wyrównawczego, odstojnika wód popłucznych, szczelnego bezodpływowego zbiornika wód popłucznych oraz budowa wew. sieci wod. - kan. i energii elektrycznej na terenie działki nr 135 w miejscowości Kazimierz (Gmina Lutomiersk). Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz warunkami pozwolenia na budowę nr AB. GL. 7351-65/2006, (Decyzja nr 85/06 z dn. 18-04-2006r.). Zakres technologiczny wewnątrz istniejącego budynku wykonany zostanie z rur ze stali kwasoodpornej. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja techniczna oraz przedmiary robót. - W cenie oferty (obok kosztów wykonania zamówienia wynikających z dokumentacji technicznej) należy również uwzględnić koszt ogrodzenia odstojnika wód połucznych. Ogrodzenie o wymiarach 12m x 12m należy wykonać z siatki powlekanej tworzywem sztucznym, wysokość 1,8m, bez podmurówki, przęsła co 2m z słupków stalowych powlekanych tworzywem sztucznym, brama wjazdowa - szerokość 4m. dwuskrzydłowa wykonana z kątowników stalowych. - W cenie oferty (obok kosztów wykonania zamówienia wynikających z dokumentacji technicznej) należy również uwzględnić inne koszty niewynikające wprost z dokumentacji technicznej oraz kosztorysowej - tj: robót przygotowawczych (zorganizowanie placu budowy, w tym wykonanie dróg i komunikacji (jeżeli dotyczy niniejszego zamówienia), ogrodzeń, instalacji, zabudowań prowizorycznych obsługi geodezyjnej inwestycji, wszelkie inne koszty związane z likwidacją placu budowy, odbiorem końcowym i przekazaniem obiektu do eksploatacji i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy oraz za wszelkie zdarzenia losowe związane z prowadzonymi przez niego pracami od chwili przejęcia placu budowy 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na n/w rachunek bankowy: Ludowy Bank Spółdzielczy w Zduńskiej Woli, Odział Lutomiersk, nr konta: 64927900070024000220000060. W tytule wpłaty należy dokładnie określić jakiego przetargu przelew dotyczy. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełnią następujące warunki (art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność w branży budowlanej - tożsamą z niniejszym zamówieniem 2) wykonawca posiada wpis do właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej a przedmiot zamówienia wchodzi w skład jego działalności 3) wykonawca posiada właściwe (wymagane przepisami prawa) uprawnienia budowlane pozwalające wykonywać prace jak w niniejszym zamówieniu; 4) wykonawca dysponuje osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe (ma do dyspozycji osobę/osoby posiadające właściwe uprawnienia budowlane pozwalające pełnić funkcje kierownika budowy w odpowiednich branżach budowlanych niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia) oraz wiedzę niezbędną do wykonania niniejszego zamówienia, 5) wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie w wykonywaniu robót jak w niniejszym zamówieniu - wykonał w okresie 5 ostatnich przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. obiekty wykonane w podobnej technologii. 6) wykonawca posiada odpowiednią sieć serwisową lub udokumentuje, że producent zestawów technologicznych posiada odpowiednią sieć serwisową, która jest w stanie zareagować (przystąpić do usunięcia awarii) w czasie nie dłuższym niż 8h (licząc od czasu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego). 7) wykonawca dysponuje odpowiednim sprzętem pozwalającym zrealizować zamówienie - tj. udokumentuje, że dysponuje n/w sprzętem (po 1 szt.): - przyczepa skrzyniowa do 10t; - przyczepa skrzyniowa do 4,5t; - ciągnik siodłowy z naczepą niskopodwoziową do 24t; - żuraw samochodowy do 8t; - koparka samojezdna - pojemność łyżki do 0,6t; - wyciąg wolno stojący do 0,5t; - wciągarka mechaniczno - elektryczna od 1,6 do 3,2t; - samochód dostawczy do 0,9t; - agregat spawalniczy do wykonywania spawów w osłonie argonu. 8) wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej mu wykonać zamówienie przyjmując warunki płatności określone w rozdziale XVI niniejszej siwz 9) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - tzn. nie dotyczy go żadna przesłanka wymieniona w w/w przepisie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. 4.Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły \spełnia -nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty (jej wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji) następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeśli podmioty występują wspólnie, 3) upoważnienie do podpisywania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do niej, 4) dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej przez osobę/osoby pełniące obowiązki kierownika budowy pozwalających kierować robotami jak w niniejszym zamówieniu, 5) aktualne zaświadczenie o przynależności do samorządu zawodowego osoby/osób pełniących obowiązki kierownika budowy (wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa opłacony składką), 6) oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w tym, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn określonych art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do specyfikacji, 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załącznik nr 3 do siwz) - tj. dysponuje co najmniej po jednej jednostce sprzętu (własny, lub dzierżawiony) niezbędnego do wykonania prac jak w niniejszym zamówieniu - tj: - przyczepa skrzyniowa do 10t; - przyczepa skrzyniowa do 4,5t; - ciągnik siodłowy z naczepą niskopodwoziową do 24t; - żuraw samochodowy do 8t; - koparka samojezdna - pojemność łyżki do 0,6t; - wyciąg wolno stojący do 0,5t; - wciągarka mechaniczno - elektryczna od 1,6 do 3,2t; - samochód dostawczy do 0,9t; - agregat spawalniczy do wykonywania spawów w osłonie argonu. W przypadku sprzętu nie będącego własnością oferenta należy załączyć umowę dzierżawy, leasingu, itp., 11) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do siwz) 12) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 do siwz) 13) dokument potwierdzający posiadanie odpowiedniej sieć serwisową lub dokument stwierdzający, że producent zestawów technologicznych posiada odpowiednią sieć serwisową, która jest w stanie zareagować (przystąpić do usunięcia awarii) w czasie nie dłuższym niż 8h (licząc od czasu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego); 14) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 15) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 16) parafowany wzór umowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji, 17) wykaz części zamówień, których wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - w przypadku zamiaru powierzenia ich podwykonawcom wg Załącznika nr 7. 18) potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutomiersk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 09:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 10:00, w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk w sali konferencyjnej (parter - pok. nr 2).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Ogłoszenie przekazano Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dn. 25-07-2006r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.