eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › zimowe utrzymanie ulic miasta Koszalina



Ogłoszenie z dnia 2005-08-04

POZYCJA 39209

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Koszalin: zimowe utrzymanie ulic miasta Koszalina Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: Maria Martusewicz - Zając; Szymon Leszczuk, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3425417, fax 094 3425419, e-mail: zdm@koszalin.home.pl, http://zdm.koszalin.ibip.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 90. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie ulic miasta Koszalina. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie wykonania usługi zimowego utrzymania ulic miasta Koszalina na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych , gminnych i wewnętrznych o łącznej powierzchni około 2.000,0 tys. m2 według standardów zimowego utrzymania dróg określonych w SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, województwo zachodniopomorskie , Miasto Koszalin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC-94030. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia - zimowe utrzymanie dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych,wewnętrznych o łącznej powierzchni około 2000,00 tys. m kw. położonych w granicach administracyjnych miasta Koszalina. Zamówienie obejmuje: 1.Usuwanie skutków zimy na terenie miasta. 2.Utrzymanie stałej całodobowej gotowości sprzętu specjalistycznego: posypywarki, pługi. 3.Magazynowanie i zakup materiałów uszorstniających oraz soli. 4.Utworzenie osobowego całodobowego pogotowia porządkowego. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Termin wykonania - 01.11.2005r. - 31.03.2006r, 01.11.2006r. - 31.03.2007r, 01.11.2007r. - 31.03.2008r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.11.2005; data zakończenia: 31.03.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 40 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność miesięczna w ciągu 30 dni od przyjęcia faktury przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający wymogi art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych , a w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców: a)Zrealizował w okresie ostatnich trzech lat usługi o podobnej wielkości i technologii do określonego zamówieniem, przy czym jako minimum wykonał zamówienie na powierzchni 2.000 tys.m2. Wykazane usługi muszą być poparte dokumentem potwierdzającym, że zostały wykonane z należytą starannością. b) Posiada kadrę techniczną o minimum trzy letnim doświadczeniu w zakresie prowadzenia akcji zimowej: kierownik i zastępca - 2 osoby, dyspozytorzy - 4 osoby, nadzór 2 osoby). c) Wykonawca winien wykazać, że wysokość posiadanych środków na rachunku bankowym lub zdolność kredytowa wykonawcy wynosi w min. 200 tys. PLN. e) Wykonawca wykaże się posiadaniem sprzętu do zimowego utrzymania dróg, min. posiadaniem: solarki o ładowności 4m3 - 4szt; piaskarki o ładowności min.4m3 - 4szt; pługi odśnieżne skrętne o szer. 2,70cm z nośnikami - 7szt; pługi samochodowe metalowe o szer. 3,50 cm z nośnikami -7szt; samochody osobowe do monitorowania ulic- 2szt; urządzenie do produkcji solanki o poj. min.- 6m3; magazyn soli na min.500t; plac do składowania mieszanki solno- piaskowej na min.1000t; środki łączności: centrala telefoniczna z wewnętrznymi aparatami telefonicznymi, telefax, telefony komórkowe dla kierownika i dyspozytorów, komputer stacjonarny z możliwością korzystania z internetu. f)Wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 tys.PLN. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w p. 1,2, 3, 4 składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2004r. Nr 71 poz. 645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Sprawozdanie finansowe za 2004r., a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności; 2.Informacja banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 200,0 tys. PLN, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 200,0 tys. PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny wymieniony w SIWZ oraz w warunkach dodatkowych określonych w p.III.2.1. Doświadczenie: 1.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał usługi porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia i przedłoży: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług na łączną powierzchnię min.2.000,00 tys m2 ulic, z podaniem ich powierzchni, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. 2.Wykaz niezbędnej kadry: Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował kadrą techniczną o min.3 -letnim doświadczeniu, której zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia jak w pkt.III.2.1. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.09.2005, cena - 25 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto Bank PKO BP S.A. - I Oddział w Koszalinie 27 1020 2791 0000 7502 0060 2235. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.09.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.09.2005, godzina 09:15, Miejsce : Siedziba Zarządu Dróg Miejskich w Koszalinie ul.Połczyńska 24 pok. 102.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.