eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-10

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych
Numer ogłoszenia: 392064 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych , ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619019, faks 022 6619073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udskior.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.udskior.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i udzielenie licencji na oprogramowanie do części tego sprzętu na potrzeby Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych według poniższej specyfikacji. Termin realizacji całej dostawy wynosi 14 dni od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Poniżej znajdują się ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (typ produktu, ilość sztuk, okres gwarancji oraz kod CPV): 1 Typ Wielozadaniowy serwer do wirtualizacji Sztuk 1 Gwarancja Przynajmniej trzy lata gwarancji. Czas reakcji serwisu maksymalnie do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta serwera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Kod CPV 48820000-2 2 Opis (specyfikacja) Typ Microsoft Windows Server Standard 2012 2 procesory MOLP GOV Sztuk 2 Kod CPV 48620000-0 3 Opis (specyfikacja) Typ Microsoft Windows Server CAL 2012 Device MOLP GOV Sztuk 50 Kod CPV 48620000-0 4 Opis (specyfikacja) Typ Konsola zarządzająca z monitorem LCD, klawiaturą i touchpadem. Sztuk 1 Gwarancja Minimum 24 miesiące Kod CPV 30231000-7 5 Opis (specyfikacja) Typ Przełącznik KVM USB/PS/2 Sztuk 2 Gwarancja Minimum 24 miesiące Kod CPV 31214100-0 6 Opis (specyfikacja) Typ Przewód do łańcuchowego połączenia przełączników KVM. Sztuk 1 Gwarancja Minimum 24 miesiące Kod CPV 32421000-0 7 Opis (specyfikacja) Typ KVM USB Sztuk 2 Gwarancja Minimum 24 miesiące Kod CPV 32421000-0 8 Opis (specyfikacja) Typ Przewód KVM PS2 Sztuk 2 Gwarancja Minimum 24 miesiące Kod CPV 32421000-0 9 Opis (specyfikacja) Typ Drukarka laserowa monochromatyczna Sztuk 15 Gwarancja Minimum 12 miesięcy Kod CPV 30232110-8 10 Opis (specyfikacja) Typ Przełącznik sieciowy Sztuk 10 Gwarancja Minimum 24 miesiące Kod CPV 32420000-3 11 Opis (specyfikacja) Typ Pamięć DDR1 Sztuk 10 Gwarancja Minimum 24 miesiące Kod CPV 30236113-7 12 Opis (specyfikacja) Typ Pamięć DDR2 Sztuk 20 Gwarancja Minimum 24 miesiące Kod CPV 30236113-7 13 Opis (specyfikacja) Typ Nagrywarka DVD Sztuk 8 Gwarancja Minimum 24 miesiące Kod CPV 32331500-7 14 Opis (specyfikacja) Typ Zasilacz komputerowy ATX Sztuk 8 Gwarancja Minimum 24 miesiące Kod CPV 31710000-6.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Poniżej znajdują się ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (typ produktu, okres gwarancji). Zakres zamówienia uzupełniającego obejmuje następujące produkty: 1 Opis (specyfikacja) Typ Drukarka laserowa monochromatyczna Gwarancja Minimum 12 miesięcy 2 Opis (specyfikacja) Typ Microsoft Windows Server Standard 2012 2 procesory MOLP GOV 3 Opis (specyfikacja) Typ Microsoft Windows Server CAL 2012 Device MOLP GOV

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 48.62.00.00-0, 30.20.00.00-1, 31.21.41.00-0, 31.71.00.00-6, 32.40.00.00-7, 32.33.15.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium (szczegółowe informacje zamieszczone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia): Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed terminem składania ofert w wysokości 1800 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim O/O Warszawa o numerze: 89 1010 1010 0050 4713 9120 0000 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia, w tym w wykonaniu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również dostaw wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej dwóch podobnych do zakresu przedmiotu zamówienia dostaw sprzętu komputerowego o wartości minimum 50.000 zł brutto każda z dostaw

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące deklaracje (oświadczenia) i/lub certyfikaty dotyczące sprzętu komputerowego wymienionego w załączniku nr 4 do SIWZ: a) deklaracja producenta spełnienia przez oferowany sprzęt norm CE w odniesieniu do następujących produktów: - wielozadaniowy serwer do wirtualizacji; - konsoli zarządzającej; - przełącznika KVM; - przewodu do łańcuchowego połączenia przełączników KVM; - przewodu KVM USB; - przewodu KVM PS2; - drukarki laserowej monochromatycznej; - przełącznika sieciowego; - pamięci DDR1; - pamięci DDR2; - nagrywarki DVD; - zasilacza komputerowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udskior.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.udskior.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć drogą pocztową (adres: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa) lub w siedzibie Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych w Kancelarii Ogólnej lub w pok. nr 3040.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.