Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-14
Jastków: Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie
Gminy Jastków
Numer ogłoszenia: 39199 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastków , Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków, woj. lubelskie, tel. 081 5020143, faks 081 5020144.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Jastków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontami dróg gminnych w na terenie i będących własnością Gminy Jasków. Zakres poszczególnych remontów: Zadanie 1. W zakres likwidacji przełomów dróg o nawierzchni asfaltowej (w ilości 100 m2) wchodzą w szczególności: - wykonanie tymczasowego oznakowania robót - mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni z mas mineralno -asfaltowych (głębokość cięcia 4 cm) oraz w podbudowie z betonu (śr. głębokość cięcia 10 cm), - mechaniczna rozbiórka nawierzchni asfaltowej oraz podbudowy betonowej o łącznej średniej grubości 15 cm, - wykonanie wykopu średniej głębokości 35 cm; - wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubość warstwy po mechanicznym zagęszczeniu 15 cm; - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o wytrzymałości 2,5 MPa i grubości 15 cm, z dowozem gruntocementu na miejsce wbudowania samochodami na średnią odl. 10 km; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki dolomitowej o uziarnieniu 0-31,5 mm o grubości 15 cm; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm. Zadanie 2. W zakres remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowej (w ilości 1000 m2) wchodzą w szczególności: - wykonanie tymczasowego oznakowania robót - frezowanie nawierzchni w miejscach ubytków na głę bokość - średnio 4 cm, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc wraz z usunięciem oraz transportem urobku samochodem ciężarowym na odległość do 5 km, - skropienie podbudowy oraz krawędzi ubytku upłynnionym asfaltem, - uzupełnienie i zagęszczenie ewentualnych ubytków (masą mineralnoasfaltową lub mieszanką dolomitową frakcji 0 -31,5mm), - uzupełnienie ubytków masą z betonu asfaltowego 0 -12,8 mm - średnio 5 cm z zagęszczeniem. Zadanie 3. W zakres remontu cząstkowego nawierzchni z destruktu asfaltowego polegającego na ręcznym wbudowaniu masy mineralno-asfaltowej w ilości 30 Mg wchodzą w szczególności: - wykonanie tymczasowego oznakowania robót - oczyszczenie oraz odpylenie uszkodzonych miejsc, - skropienie ubytku upłynnionym asfaltem, - uzupełnienie i zagęszczenie ubytków masą mineralno-asfaltową (warstwa wyrównawcza). Zadanie 4. W zakres remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych przy użyciu grysów bazaltowych (frakcji 2-5 - bazalt i 5-8 - dolomit) oraz emulsji asfaltowej K 70 (wyboje do 2 cm, w ilości 300 m2) wchodzą w szczególności: - wykonanie tymczasowego oznakowania robót (w szczególności znakami ostrzegawczymi A-28, z pozostawieniem oznakowania na okres 14 dni ) - oczyszczenie oraz odpylenie ubytków, - skropienie ubytku emulsją asfaltową, - uzupełnienie ubytku grysem dolomitowy oraz ewentualne powtórne skropienie emulsją, - zamknięcie ubytku grysem bazaltowym frakcji 2 -5, - zagęszczenie. Wykonawca we własnym zakresie wykona projekt tymczasowej (etapowej) organizacji ruchu zatwierdzonej przez Starostwo Powiatowe w Lublinie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości w poszczególnych zadaniach z zastrzeżeniem, że suma całkowita wartości zamówienia nie zostanie przekroczona. Szczegółowy zakres robót zawarty został w przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające będzie tożsame z zamówieniem podstawowym przy czym jego wielkość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Informację w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów czy wykonawca jest w grupie kapitałowej. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jastkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul.Chmielowa 3 pok. 4a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul.Chmielowa 3 pok. 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI JASTKÓW
- Wykonanie i dostarczenie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Snopkowie
- Wykonanie i dostarczenie posiłków dla uczniów i dzieci Szkoły Podstawowej im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Snopkowie
więcej: przetargi JASTKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa skrzyżowania ulic Baczyńskiego i Decowskiego w Krośnie"
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr ewid. 8040 Blizne- (Skibówka) od km 0+000 do km 0+345 w m. Blizne
- Remont drogi wojewódzkiej nr 131 na odcinku od km 0+101 do km 0+570 w m. Nowiny Wielkie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 865 Jarosław - Oleszyce - Cieszanów - Bełżec w m. Narol-Płazów
- RDW w Hrubieszowie. Remont drogi wojewódzkiej nr 867 Oleszyce - Lubaczów - Podemszczyzna - Werchrata - Hrebenne od km 79+090 do km 81+115
- Przebudowa drogi ul. Marii Konopnickiej w Bolesławcu
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.