eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bestwinawymiana sieci wodociągowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-01

POZYCJA 39197

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bestwina: wymiana sieci wodociągowej: Bestwina ul. Bialska - ul. Zielona - etap II Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy, do kontaktów: Ewa Mazur, ul. Krakowska 111, 43-512 Bestwina, woj. śląskie, tel. 032 2157185, 85, e-mail: bstan@bestwina.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bestwina.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana sieci wodociągowej: Bestwina ul. Bialska - ul. Zielona - etap II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: sołectwo Bestwina. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana sieci wodociągowej w rejonie ulicy Bialskiej, Świerkowej, Leśnej w Bestwinie- jest to etap II zadania polegający na połączeniu ul. Bialskiej i ul. Zielonej. 2.Zakres prac: PE .śr. 110 - 1027,0 mb PE śr. 93 - 166,0 mb PE śr. 63 - 34,5 mb PE śr. 50 - 164,5 mb Wspólny Słownik Zamówień CPV:45.23.13.00 - 8 3.Zamawiający nie dopuszcza powierzenia żadnej części zamówienia podwykonawcom 4.Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej , specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Wypełniony formularz ofertowo-cenowy stanowiący zał. nr 1 nin. specyfikacji. 2.Szczegółowy kosztorys ofertowo - cenowy z cenami jednostkowymi wykonany w oparciu o załączony przedmiar robót. 3.Zaparafowany na dowód akceptacji projekt umowy. 4.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - wg zał. nr 2. 5.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, wg zał. nr 3. 6.Wykaz zrealizowanych, jako główny wykonawca, co najmniej dwóch prac w okresie ostatnich pięciu lat (rozpoczętych i zakończonych w latach 2001 - 2006) o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem, wg zał. nr 4. Każde wymienione w zał. nr 4 zadanie winno być potwierdzone pozytywnym protokołem odbioru lub referencjami zamawiającego, na rzecz którego było wykonywane. 7.Wykaz pracowników Wykonawcy, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg zał. nr 5. 8.Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień pracowników Wykonawcy do kierowania robotami budowlanymi . 9.Dokumenty potwierdzające wpisy osób, o których mowa w pkt 5 do izby inżynierów budownictwa. 10.Wykaz sprzętu, które Wykonawca posiada, lub dysponuje, wg zał. nr 6 - co najmniej niżej wymienione pozycje: -spychokoparka, -samochód samowyładowczy, -maszyna do przewiertów poziomych. 11.Aktualny odpis z rejestru firm potwierdzający posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (PKD należące do klasy 45.21C,45.21D lub 45.33.B ) dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 13.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4,5,6,7,8 i 9 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15.Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (na sumę stanowiącą co najmniej wartość brutto kosztorysu ofertowego Wykonawcy) - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca, który nie dysponuje polisą obejmującą pełny okres realizacji zamówienia, winien złożyć oświadczenie, iż zobowiązuje się do wniesienia polisy jw. na cały okres realizacji zamówienia przed wygaśnięciem posiadanej polisy. 17.Dokumenty wymienione w rozdziale VI specyfikacji winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę \za zgodność z oryginałem\. a.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\. b.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. c.Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. d.Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. e.Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. f.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr . Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 21 1 , z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem /tajemnica przedsiębiorstwa/, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wymiana sieci wodociągowej w rejonie ulicy Bialskiej, Świerkowej, Leśnej w Bestwinie- jest to etap II zadania polegający na połączeniu ul. Bialskiej i ul. Zielonej. Zakres prac: PE śr. 110 - 1027,0 mb PE śr. 93 - 166,0 mb PE śr. 63 - 34,5 mb PE śr. 50 - 164,5 mb Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej , specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót . 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Czechowice - Dziedzice - Bestwina, konto nr 78 8453 0002 0000 1717 2000 0010 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 7. 5.Nie należy załączać dokumentu wadialnego do oferty. 6.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofert zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwot wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 28 sierpnia 2006, do godz. 09:00. 8.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10.Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawcy, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a.upływie terminu związania ofertą, b.zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, c.unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 11.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b.który został wykluczony z postępowania, c.którego oferta została odrzucona, 12.Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13.Zamawiający nie będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą starać się wykonawcy, którzy: a.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a.wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). b.w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, przedsiębiorcy wchodzący w skład konsorcjum przedstawią wspólnie następujące dokumenty: Formularz ofertowo - cenowy, kosztorys, harmonogram, projekt umowy, wykaz zrealizowanych prac, wykaz pracowników, uprawnienia, wykaz sprzętu, informacja banku, sprawozdanie finansowe, polisa. Oznacza to, iż dane dotyczące wykazu prac, wykazu pracowników i ich uprawnień, wykazu sprzętu, informacja o posiadanych środkach finansowych, dane ze sprawozdania finansowego i polisy będą sumowane. Pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VI każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum musi przedłożyć oddzielnie. c.oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, d.wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. -wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), -wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np.nazwa i adres Wykonawcy- należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Przy ocenie ofert Zamawiający będzie kierował się kryteriami, których znaczenie (wagę) określa procent. 2.Jedynym kryterium jest cena. 3.Oferta z najniższą ceną otrzyma 100pkt x 100%. 4.Punktacja dla pozostałych ofert wyliczana jest ze wzoru: an/ ab x 100 x 100% = ilość punktów gdzie: an - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, ab - cena oferty rozpatrywanej 100 - czynnik stały 5.Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowo-cenowy stanowiący zał. nr 1 nin. specyfikacji. 2.Szczegółowy kosztorys ofertowo - cenowy z cenami jednostkowymi wykonany w oparciu o załączony przedmiar robót. 3.Zaparafowany na dowód akceptacji projekt umowy. 4.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - wg zał. nr 2. 5.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, wg zał. nr 3. 6.Wykaz zrealizowanych, jako główny wykonawca, co najmniej dwóch prac w okresie ostatnich pięciu lat (rozpoczętych i zakończonych w latach 2001 - 2006) o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem, wg zał. nr 4. Każde wymienione w zał. nr 4 zadanie winno być potwierdzone pozytywnym protokołem odbioru lub referencjami zamawiającego, na rzecz którego było wykonywane. 7.Wykaz pracowników Wykonawcy, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg zał. nr 5. 8.Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień pracowników Wykonawcy do kierowania robotami budowlanymi . 9.Dokumenty potwierdzające wpisy osób, o których mowa w pkt 5 do izby inżynierów budownictwa. 10.Wykaz sprzętu, które Wykonawca posiada, lub dysponuje, wg zał. nr 6 - co najmniej niżej wymienione pozycje: -spychokoparka, -samochód samowyładowczy, -maszyna do przewiertów poziomych. 11.Aktualny odpis z rejestru firm potwierdzający posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (PKD należące do klasy 45.21C,45.21D lub 45.33.B ) dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 13.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4,5,6,7,8 i 9 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15.Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (na sumę stanowiącą co najmniej wartość brutto kosztorysu ofertowego Wykonawcy) - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca, który nie dysponuje polisą obejmującą pełny okres realizacji zamówienia, winien złożyć oświadczenie, iż zobowiązuje się do wniesienia polisy jw. na cały okres realizacji zamówienia przed wygaśnięciem posiadanej polisy. 17.Dokumenty wymienione w rozdziale VI specyfikacji winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. a.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. b.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. c.Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. d.Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. e.Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. f.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr . Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 21 1 , z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem -tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bestwina.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zgodnie z art. 42 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19, poz. 177 z późn. zmianami) Zamawiający przekazuje SIWZ na wniosek wykonawcy w terminie 5 dni. Należność za SIWZ należy wnosić na konto Urzędu Gminy w Bestwinie Nr 78 8453 0002 0000 1717 2000 0010 lub w kasie Urzędu Gminy w Bestwinie ul. Krakowska 111, p. 15. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 09:15, Urząd Gminy Bestwina ul. Krakowska 111, p.7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.