Ogłoszenie z dnia 2005-08-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego dla Państwowego Instytutu Geologicznego w 2005 r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny, do kontaktów: Joanna Muras, ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 849 50 27, e-mail: ewa.kucinska@pgi.gov.pl; joanna.muras@pgi.gov.pl, www.pgi.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego dla Państwowego Instytutu Geologicznego w 2005 r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego dla Państwowego Instytutu Geologicznego w 2005 r. w Warszawie ul. Rakowiecka 4. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, ul. Rakowiecka 4. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 72.52.10.00 - Usługi dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 72.61.00.00 - Usługi dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 84100-84990. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Komputery różne-55 szt., monitory różne-63 szt., notebooki-9 szt., stacja graficzna-3 szt. szczegóły w SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 42;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium 9000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność będzie dokonana na podstawie faktur wystawionych na Zamawiającego, w terminach płatności upływających w ciągu 14 dni od doręczenia faktury wraz z oryginałem protokołu zdawczo-odbiorczego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Potencjał kadrowy i techniczny ·Posiadać pracowników o kwalifikacjach umożliwiających wykonanie zadania. ·Mieć własny serwis gwarancyjny. 2.Doświadczenie zawodowe. ·Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ostatnich 3-ch latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 dostawy podobne w charakterze, złożoności i wartości. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej instrukcji. 2.Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień. W przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. Informacje powinny być datowane nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7.04.2004 r. (Dz.U. Nr 71 poz. 645 § 2). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami, datowane nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne datowane nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz personelu i/lub podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia. 2.Wypełniony formularz Doświadczenie wykonawcy oraz dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie. 3.Wypełniony formularz ofertowy z wartością zamówienia stanowiącą cenę oferty, powiększoną o obowiązujący podatek VAT. 4.Wypełniony formularz cenowy z cenami poszczególnych elementów zamówienia oraz ceną łączną wynikającą z sumy cen, powiększoną o obowiązujący podatek VAT. 5.Dokumenty wyszczególnione w rozdz. 2 SIWZ (w cz. 2.2 Wymagania techniczne). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 50% ocena techniczna sprzętu 30% okres gwarancji 20% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1015/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.09.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 18.11.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.09.2005, godzina 12:15, siedziba zamawiającego.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.07.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Doposażenie Gminy Wolanów oraz podległych jednostek w zakresie cyberbezpieczeństwa
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Dostawa i montaż sieciowych urządzeń IT wraz z oprogramowaniem w związku z realizacją projektu grantowego pn. Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gm. Sierakowice (oraz jedn. podległych)
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, obejmująca w szczególności dostawę 22 sztuk komputerów przenośnych oraz 22 tabletów
- Zakup komputerów w celu unowocześnienia bazy dydaktycznej na potrzeby edukacji w zakresie rolnictwa 4.0
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





