eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › zakup angiografu cyfrowego 36/ZP/2005

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-04

POZYCJA 39181

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: zakup angiografu cyfrowego 36/ZP/2005 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi, do kontaktów: mgr Agnieszka Światłowska, ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6789952, 6776824, fax 042 6789952, e-mail: swiatlowska@poczta.onet.pl, www.barlicki.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup angiografu cyfrowego 36/ZP/2005. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: zakup angiografu cyfrowego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.17.21 - Cyfrowe urządzenia do angiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.17.21 - Cyfrowe urządzenia do angiografii 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2966000,00 zł netto. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 56;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 14830 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatność faktury - w terminie nie krótszym niż 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Każda przewidziana polskim prawem. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu wykonawców spełniających wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i niepodlegających wykluczeniu w trybie art 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.spełniających warunki dodatkowe: okres gwarancji na angiograf minimum 36 miesięcy, okres gwarancji elementu zużywalnego minimum 12 miesięcy, dostawa angiografu - w ciągu 8 tygodni po podpisaniu umowy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), w przypadku spółki cywilnej umowa spółki, w przypadku konsorcjum - pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum, w przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością - dokument wymagany zgodnie z art 230 kodeksu spółek handlowych 2. informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądaowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 9 tej ustawy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy oraz sprawozdanie finansowe (tj. bilans, rachunek zysków i strat, opinia biegłego rewidenta - o ile jest wymagana przepisami o rachunkowości), a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. dokumenty (kompletne) w szczególności certyfikaty lub deklaracje zgodności CE stwierdzające dopuszzenie oferowanego towaru do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP, 2. aktualne katalogi dla wszystkich oferowanych towarów (dopuszcza się katalogi w języku angielskim). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 85 % Jakość (ocena techniczna) - 10 % Okres gwarancji - 5 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 36/ZP/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.09.2005, cena - 100 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew lub zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.09.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.09.2005, godzina 10:00, SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, p. 23 II p. bud. adm.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.