Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Aleksandria: Zagospodarowanie terenu przed Centrum Misyjnym POBRES
Numer ogłoszenia: 391798 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Misjonarki św. Antoniego Marii Klareta , ul. Zielona 31, 42-274 Aleksandria, woj. śląskie, tel. 34 3283089, faks 34 3283089.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.misjonarki.mc.opoka.org.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.misjonarki.mc.opoka.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna Kościoła Rzymsko-Katolickiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu przed Centrum Misyjnym POBRES.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie terenu przed Centrum Misyjnym POBRES w Aleksandrii, przy uli-cy Gościnnej 149. Zakres rzeczowy zamówienia : - wykonanie chodników, parkingów, kręgu rekreacyjnego, dróg, ciągów pieszych, schodów, tarasu i rampy z kostki betonowej grub. 8 cm - 632,00 m2 - wykonanie ogrodzenia o długości 218 m (wysokość: 1,80 m w tym cokół i słupki murowane z cegły klinkierowej w kolorze dachu i sztachety drewniane, brązowe o szerokości 12 cm), w ogrodzeniu przewidziano wrota o szerokości 4 m i furtkę. - wykonanie trawników rolowanych na terenie płaskim - 491m2. - nasadzenie krzewów i drzew iglastych do uzgodnienia z Zamawiającym. - wykonanie oświetlenia (montaż słupów oświetleniowych 5 szt.; zasilane z budynku) - wykonanie odwodnienia (system drenażowy ze studnią rewizyjną i dwoma kolektorami) i nawadniania (projekt + wykonanie) Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót i dokumentacja projektowa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia t.j. w okresie ostat-nich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali tzn. rozpoczęli i zakończyli co najmniej 2 inwestycje polegające na wykonaniu 300m2 nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową, nasadzeniu zieleni i robotami towarzyszącymi. c) dysponują potencjałem technicznym do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego do wykonania za-mówienia, d) dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowią-zanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, t.j. mini-mum 1 osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności kostruk-cyjno - budowlanej z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynie-rów Budownictwa oraz pracownikami z niezbędnymi kwalifikacjami zawodowymi, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożą pełnomocnictw albo którzy złożą wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia : a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdza-jących odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnie-nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów po-twierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. e) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. f) dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Pol-skiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1 lit. b), c), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdro-wotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności i wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, administracyjnym albo organem samo-rządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Dokumenty lub oświadczenia wymagane w przypadku składania oferty wspólnej : a) oferta winna zawierać: oświadczenia lub dokumenty opisane w pkt. 1 lit. a, b, c, d dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Każda strona kserokopii winna być podpisana za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.misjonarki.mc.opoka.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Misjonarki św. Antoniego Marii Klareta
ul. Zielona 31 - Aleksandria
42-274 Konopiska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Misjonarki św. Antoniego Marii Klareta ul. Zielona 31 - Aleksandria 42-274 Konopiska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: Program rozwoju obszarów wiejskich 2007-2013.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont śluzy małej - SW Groszowice. Etap III
- "Przebudowa drogi gminnej w Starym Polichnie nr 004626F (ul. Wodna)"
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Bobrówka i Tarnawa wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu na dz. nr 7120/12 obręb 00075 Wystok, jednostka ewidencyjna 055 Torzym
- Dostosowanie do wymogów ppoż. Budynku A WS SP ZOZw Nowej Soli przy ul. Chałubińskiego 7 wraz z budową schodów zewnętrznych przy budynku A"
- Budowa szatni na boisku sportowym na os. Borek w ramach 8 edycji Programu "Szatnia na Medal"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.