Ogłoszenie z dnia 2013-09-26
Lubin: MODERNIZACJA I PRZEBUDOWA DRÓG CZ. 4 -
PRZEBUDOWA DRÓG W MIEJSCOWOŚCIACH BUKOWNA,
LISIEC, NIEMSTÓW, USTRONIE, OSIEK, RASZÓWKA
Numer ogłoszenia: 391758 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin , ul. Władysława Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 8403100, faks (76) 8403140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA I PRZEBUDOWA DRÓG CZ. 4 - PRZEBUDOWA DRÓG W MIEJSCOWOŚCIACH BUKOWNA, LISIEC, NIEMSTÓW, USTRONIE, OSIEK, RASZÓWKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących następujące obiekty: Obiekt 1 - Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Bukowna dz. nr 250/1, 237/1, 237/2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących budowę odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Bukowna dz. nr 250/1, 237/1, 237/2, w tym opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu. Charakterystyka obiektu: Długość odcinka do przebudowy: ok. 58 mb, Szerokość jezdni: 3,00 m, Powierzchnia jezdni - 212,00 m2, Nawierzchnia: bitumiczna, Pobocza: gruntowe zahumusowane, Odwodnienie: powierzchniowe w tereny zielone. Obiekt 2 - Budowa drogi wewnętrznej i parkingu w miejscowości Lisiec dz. nr 211/1, 222, 229. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących przebudowę odcinka drogi wewnętrznej i parkingu przy świetlicy w miejscowości Lisiec dz. nr 211/1, 222, 229, w tym opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu. Charakterystyka obiektu: a) Odcinek nr 1: zjazd na parking z parkingiem: Długość odcinka do przebudowy: ok.61 bm, Szerokość jezdni: 3,50 - 5,50 m, Nawierzchnia: bitumiczna, Powierzchnia jezdni: 275,00 m2, Powierzchnia parkingów i zjazdów o nawierzchni z prefabrykatów betonowych: 105,00 m2, Powierzchnia chodników z kostki betonowej: 66,00 m2, Pobocza: gruntowe i z kruszywa łamanego, Odwodnienie: powierzchniowe, b) Odcinek nr 2: wyjazd z parkingu: Długość odcinka do przebudowy: ok.36 mb, Szerokość jezdni: 4,00 m, Nawierzchnia: bitumiczna, Powierzchnia jezdni: 160,00 m2, Pobocza: gruntowe, Odwodnienie: powierzchniowe, Wyburzenie budynku gospodarczego o kubaturze 200 m3. Obiekt 3 - Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Niemstów dz. 271/4, 170. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących budowę odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Niemstów dz. 271/4, 170, w tym opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu. Charakterystyka obiektu: Długość odcinka do przebudowy: ok. 202 mb, Szerokość jezdni: 4,00 m, Powierzchnia jezdni: 764,00 m2 - płyty ażurowe, Powierzchnia jezdni: 74,00 m2 - bitumiczna , Nawierzchnia: bitumiczna i płyty ażurowe, Pobocza: utwardzone kruszywem łamanym 2*0,75 m, Odwodnienie: nawierzchnia chłonna oraz powierzchniowe w tereny zielone. Obiekt 4 - Budowa przepustu pod drogą w miejscowości Niemstów dz. nr 384, 438, 151. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących przebudowę drogi i przepustu na cieku Niemstowski Potok w miejscowości Niemstów gm. Lubin. Charakterystyka obiektu: Przepust prefabrykowany z rury spiralnie karbowanej o wym. 2390 mm x 3651 mm z warstwą ocynku um w-wy polimerowej na ławie z kruszywa naturalnego, owiniętego w tkaninę o wytrzymałości min. 100 kN, Droga na przepuście: warstwa stabilizacji podłoża z GRC rm=2,5 Mpa o grubości 10 cm; podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 20 cm. Zamówienie obejmuje część zakresu objętego projektem budowlanym, tj. budowę samego przepustu (zgodnie z załączonym przedmiarem). Obiekt 5 - Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1221D na dz. nr 45 w miejscowości Ustronie. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących przebudowę istniejącego zjazdu z drogi powiatowej nr 1221D na dz. nr 45 w miejscowości Ustronie. Charakterystyka obiektu: Nawierzchnia: z kostki betonowej o grubości 8 cm, Powierzchnia zjazdu: 33,00 m2, Krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie betonowej: 35,00 mb, Ściek z 2 rzędów kostki betonowej na ławie betonowej: 11,00 mb, Prefabrykowane korytka ściekowe 50x50x15 na ławie betonowej: 15,00 mb. Obiekt 6 - Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Osiek, dz. nr 115/20, 114. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Osiek, dz. nr 115/20, 114 (łącznik Parkowa-Cicha). Charakterystyka obiektu: Długość odcinka do przebudowy: ok. 191 mb, Szerokość jezdni: 4,50 m, Powierzchnia jezdni - 847,88 m2, Nawierzchnia: bitumiczna, Pobocza: utwardzone kruszywem łamanym 2*1,0 m, Odwodnienie: powierzchniowe w tereny zielone. Obiekt 7 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Raszówka, dz. nr 260/5, 255. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Raszówka, dz. nr 260/5, 255. Charakterystyka obiektu: Długość odcinka do przebudowy: ok. 85 mb, Szerokość jezdni: 3,00 m, Powierzchnia jezdni - 252,50 m2, Nawierzchnia: bitumiczna, Pobocza: gruntowe, Odwodnienie: powierzchniowe w tereny zielone. Szczegółowy zakres wszystkich powyższych robót określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, w szczególności: dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, który ma charakter pomocniczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu wniosą wadium do dnia 11.10.2013 r., godz. 10,00, w wysokości: 9. 000,00 zł ( słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100 )
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót związanych z budową, przebudową lub remontami dróg o łącznej wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w zakresie dróg dla kierownika budowy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W treści zobowiązania należy wykazać w jaki sposób podmiot trzeci będzie udostępniał Wykonawcy swoje zasoby przy realizacji danego zamówienia. 2. Jeżeli Zamawiający na etapie badania dokumentów uzna, że Wykonawca w niewystarczający sposób udowodnił dysponowanie niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia zasobami podmiotów trzecich (bez względu na to czy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia), w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Pełnomocnictwo, w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych poniżej: 1. Wykonawca ma prawo do żądania przedłużenia terminu umownego, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy, w następujących przypadkach: a) jeżeli w trakcie prowadzenia robót wyniknie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na termin wykonania robót, b) jeżeli warunki atmosferyczne (np. temperatura, opady, wiatr) uniemożliwiają wykonanie robót, w przypadku kiedy Wykonawca pisemnie zgłosi Zamawiającemu gotowość ich wykonania, a inspektor nadzoru inwestorskiego potwierdzi, że warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót. W/w okoliczności wymagają zgłoszenia Zamawiającemu w terminie do 2 dni od dnia ich powstania oraz potwierdzenia przez Zamawiającego. Przedłużenia terminu można dokonać o ilość dni, w których nie można było wykonywać robót ze względu na wskazane przyczyny. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego zakończenia przedmiotu umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia robót zamiennych do 20% wartości wynagrodzenia określonego w umowie. Przed wystąpieniem robót zamiennych Wykonawca przedstawi kosztorys robót zamiennych, który podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Kosztorys robót zamiennych sporządzony będzie w oparciu o składniki cenotwórcze (R, M, S, Z, Kp, Kz) jak w kosztorysie ofertowym lub w przypadku ich braku wg cen średnich publikowanych w aktualnych wydawnictwach Sekocenbud lub ofert dostawców (gdy elementy nie są ujęte w kosztorysie ofertowym i cennikach Sekocenbud). Zaakceptowany przez Zamawiającego protokół robót zamiennych oraz aneks do umowy stanowi podstawę do ich wykonania. Wartość robót zamiennych zrównoważy wartość robót niewykonanych i wynikających z zakresu określonego w umowie. 4. Zmiana osoby uprawnionej do nadzoru robót ze strony Wykonawcy, o której mowa w § 11 ust.2 wzoru umowy, wymaga zgody Zamawiającego, przy czym osoby te muszą spełniać wymagania, określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zakresie posiadanych uprawnień. Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy, a jedynie pisemnego poinformowania i uzyskania zgody Zamawiającego. 5. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia lub zmiany Podwykonawcy w trakcie trwania umowy albo zmiany zakresu robót wykonywanych przez Podwykonawcę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Władysława Łokietka 6a, pok. nr 9, 59-300 Lubin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Władysława Łokietka 6, pok. nr 3 - sekretariat, 59-300 Lubin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy oświetlenia ulicznego w miejscowości Zimna Woda.
- Budowa drogi pomiędzy osiedlem Przylesie a osiedlem Polesie w Lubinie
- Świadczenie usługi zapewniającej schronienie w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym osób niepełnosprawnych podopiecznych MOPS w Lubinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w III kwartale 2024r. tj. wyrobów piekarskich
- Budowa, przebudowa, remont ścieżki rowerowej w m. Lubin - Cyklostrada Dolnośląska
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Raba Wyżna
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie."
- "Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacją infrastruktury technicznej drogowej"
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Adamskiego w Imielinie wraz z przebudową drogi."
- Poprawa infrastruktury drogowej w miejscowości Nieskórz
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.