eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Druk i dostawa biletów komunikacji miejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-24

Poznań: Druk i dostawa biletów komunikacji miejskiej
Numer ogłoszenia: 39160 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu , ul. Grunwaldzka 104, 60-307 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0 604 50 90 46, faks 061 864 08 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa biletów komunikacji miejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest druk i dostawa łącznie 503 500 bloczków biletów komunikacji miejskiej wymienionych w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1 oraz 1000 bloczków druków opłaty dodatkowej jednorazowego kasowania wymienionych w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 oraz załączniku nr 5 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium. 2. Wadium ustala się w wysokości 17 194,50 zł (siedemnaście tysięcy sto dziewięćdziesiąt cztery złote pięćdziesiąt groszy). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w rozdziale XII SIWZ. 4. Wadium może być wnoszone w jednym lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest wnieść na rachunek Zarządu Transportu Miejskiego PKO BP I Odział Poznań 82 1020 4027 0000 1102 0738 9820 z dopiskiem WADIUM - przetarg na druk i dostawę 503 500 bloczków biletów komunikacji miejskiej. Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do składania ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego. Kopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Transportu Miejskiego ul. Grunwaldzka 104; 60 - 307 Poznań, Dział Zamówień Publicznych NZ - pok.12. 7. Wadium musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonania działalności określonej w niniejszym zamówieniu, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V SIWZ wykonawcy złożą: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 6 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 200 000 złotych ( dwieście tysięcy złotych). Na ta okoliczność powinien dołączyć do oferty kserokopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 8) Wykonawca biletów powinien posiadać przynajmniej trzy z niżej wymienionych systemów zabezpieczeń produkcji biletów i przechowywania papieru oraz biletów: - 24 godzinną ochronę przez wyspecjalizowane służby ochroniarskie, - system alarmowy włamania i napadu, - telewizyjny system nadzoru, - elektroniczny system kontroli dostępu do pomieszczeń, - system transmisji alarmu. 9) Wykonawca powinien zapewniać dostawę biletów do Zamawiającego transportem z pełnym zabezpieczeniem, stosownie do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 roku. Potwierdzeniem tego powinno być stosowne oświadczenie Wykonawcy. 10) Wykonawca powinien przedłożyć opis procesu produkcji biletów oraz opis systemu rozliczania produkcji ze szczególnym uwzględnieniem czynników eliminujących niekontrolowaną gospodarkę papierem i produktami finalnymi (biletami). 11) Wykaz wykonywanych lub wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, to jest druku biletów lub innych dokumentów numerowanych i zabezpieczonych w sposób opisany w Specyfikacji Technicznej oraz projektu umowy o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 mln zł. sporządzony wg załącznika nr 7 do SIWZ. Wykazane usługi (usługa) powinny być udokumentowane, że zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi pozytywne referencje od co najmniej trzech zleceniodawców, świadczących, że Wykonawca wykonywał te usługi na wartość minimalną 1 mln. zł w okresie 12 miesięcy. Przedstawione przez Wykonawcę referencje mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy w obrocie prawnym zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru, zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, umowy spółki lub posiadającą pełnomocnictwo. 12) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w ust. 1 pkt 2), 4), 5), 6) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) w ust. 1 pkt 3) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty wymienione w punktach: 1,2,3,4,5,6,7,9 i 11 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy w obrocie prawnym zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru, zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, umowy spółki lub posiadającą pełnomocnictwo. Za konieczne a jednocześnie wystarczające zamawiający uzna złożenie na kserokopii lub odpisie dokumentu własnoręcznego podpisu przez osobę (osoby) podpisującą ofertę, poprzedzonego dopiskiem: (za zgodność z oryginałem)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ul. Grunwaldzka 104 60 - 307 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Transportu Miejskiego ul. Grunwaldzka 104 60 - 307 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.