Ogłoszenie z dnia 2006-07-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Garwolin: dostawa artykułów spożywczych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Szkół Rolniczych - Centrum Kształcenia Praktycznego im. St. Staszica, do kontaktów: Tadeusz Jędruszko, Miętne, ul. Głowna 49 136 lok., 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 025 6823087, fax 025 6823088, e-mail: mietne@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów spożywczych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Stołówka szkolna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie Nr.1-wędliny, Zad.Nr.2-mięso,Zad.Nr.3-pieczywo,Zad.Nr.4-nabiał,Zad.Nr.5-artykuły spożywcze różne,Zad.Nr.6-mrożonki,Zad.Nr.7-warzywa i owoce.Ilości określone w SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określone w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.10.2006; lub data zakończenia: 30.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7000 zł na całość lub 1000 zł na zadanie 1-7. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określone w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określone w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 75 2. jakość 15 3. termin płatności 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.08.2006, godzina 12:15, W siedzibie zamawiającego pok.Nr.3.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wędliny wieprzowe i drobiowe. 1) Krótki opis: Ilosci i asortyment określone w SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30. 3) Wielkość lub zakres: określone w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.10.2006; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 75 2. jakość 15 3. termin płatności 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Mięso. 1) Krótki opis: Mięso drobiowe,wieprzowe i wołowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00, 15.11.00.00, 15.11.20.00, 15.11.30.00. 3) Wielkość lub zakres: okreslone w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.10.2006; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 75 2. jakość 15 3. termin płatności 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pieczywo. 1) Krótki opis: chleb i bułki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00. 3) Wielkość lub zakres: określone w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.10.2006; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 75 2. jakość 15 3. termin płatności 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Nabiał. 1) Krótki opis: mlek,masło sery. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 0kreślone w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.10.2006; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 75 2. jakość 15 3. termin płatności 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Różne artykuły spożywcze. 1) Krótki opis: mąka,cukier,makaron,koncentraty. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00. 3) Wielkość lub zakres: okreslone w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.10.2006; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 75 2. jakość 15 3. termin płatności 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Mrożonki. 1) Krótki opis: ryby,frytki,pierogi. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00. 3) Wielkość lub zakres: określone w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.10.2006; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 75 2. jakość 15 3. termin płatności 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Warzywa i owoce. 1) Krótki opis: ziemniaki,marchew,pietruszka,pomidory,ogórki,itd. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: określone w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.10.2006; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 75 2. jakość 15 3. termin płatności 10 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Przebudowa drogi Nr 1341W od drogi nr 17-Mierżączka-Reducin-Chęciny-Łąki (Gmina Górzno)
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Garwolinie - "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Budowa placów zabaw przy Publicznych Przedszkolach nr 1 i nr 8
- Modernizacja sali widowiskowo-kinowej Domu Kultury w Garwolinie - wymiana foteli w sali kinowej
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1327 W w miejscowości Józefów i Kobyla Wola na długości 825 mb
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II półroczu 2025r.
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - PIECZYWO"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - MIĘSO, WĘDLINY i DRÓB"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina "
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.