eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćZakup i dostawa artykułów spożywczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-22

Zamość: Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 391578 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny im. Stefana Milera w Zamościu , ul. Szczebrzeska 12, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 639 34 70, faks 84 639 34 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ogród Zoologiczny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów spożywczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Ilość Rozkład dostaw 1. Ananasy 03222112-1 104szt 2 szt/tydzień 2. Arbuz 03222330-5 170 szt 10 szt/tydzień VI, VII , VIII, IX 3. Banany 03222111-4 1456 kg 28 kg/tydzień 4. Brokuł 03221430-9 52 szt 1 szt/tydzień 5. Brzoskwinie w puszce 03222332-9 83 szt/rok 1 szt/tydzień =52szt/rok 1szt/tydzień XI, XII, I, II, III, IV, V = 31szt/rok 6. Czereśnie 03222330-5 64 kg VI, VII po 8 kg/tydzień 7. Cebula 03222210-8 780 kg 15 kg/tydzień 8. Cytryny 03222210-8 52 kg 1 kg/tydzień 9. Daktyle 032221140-5 104 op 2 opakowania po 150g/tydzień 10. Jęczmień 03211400-7 20280 kg Dostawa po uzgodnieniu telefonicznym 11. Jabłka 03222321-9 9100 kg 175 kg/tydzień 12. Kapusta pekińska 03221410-3 180 szt/rok I, II, III, IV, X, XI, XII 13. Kapusta biała 03221410-3 210 szt 7szt/tydzień I, II, III, IV, X, XI, XII 14. Kiwi 03222118-3 52 kg 1 kg/tydzień 15. Kanar 03211000-3 156 kg X jednorazowa dostawa 16. Kukurydza 03211200-5 1456 kg XI jednorazowa dostawa 17. Kukrydza w puszce 03211900-2 52 szt 1 szt/tydzień 18. Maliny 03222314-7 48 kg 6kg/tydzień VII, VIII 19 Marchew 03221112-4 11018 kg 280kg/tydzień I, II, III, IV, X, XI, XII 119kg/tydzień V, VI, VII, VIII, IX 20. Mandarynki 03222240-7 520 kg 10 kg/tydzień 21. Mieszanka bakaliowa 03220000-9 52 op 1 opakowanie po 150 g/tydzień 22. Migdały 03220000-9 104 op 2 opakowania po 80 g/tydzień 23. Ogórki 03221270-9 153 kg 9kg/tydzień VI, VII, VIII, IX 24. Orzeszki fistaszki 03222000-3 156 op 300 g 3 opakowania/tydzień 25. Orzechy włoskie 03222000-3 60 kg Dostawa jednorazowa 26. Owies 03211600-9 10972 kg/rok Dostawa po uzgodnieniu telefonicznym 27. Pietruszka 03221110-0 780 kg 15 kg/tydzień 28. Pomidory 03221240-0 221 kg VII,VIII, IX , X po 13kg/tydzień, V,VII, VIII po 50kg/miesiąc 29. Pory 03221100-7 260szt/rok szt. I, II,IX,X, XI po 10 szt/tydzień 30. Pszenica 03211100-4 1014 kg/rok 19,5 kg/tydzień Dostawa po uzgodnieniu telefonicznym 31. Papryka 03221230-7 260kg/rok 10kg/tydzień I, II, III, VIII, IX, X 32. Pomarańcze 03222220-1 30 kg/rok IV-VI po 2,5 kg/tydzień 33. Proso 03211000-3 156 kg/rok X dostawa jednorazowa 34. Ryż 03211300-6 572 kg/rok 58,5 kg/miesiąc 35. Rodzynki 03222115-2 156 op/rok 3 opakowania 200 g/tydzień 36. Rzodkiewka 03221100-7 60 pęczków/rok V, VI po 30 pęczków/miesiąc 37. Sałata 03221310-2 60 szt IV, V,VI po 5 szt/tydzień 38. Seler 03221100-7 300 kg Po 5 kg/tydzień 39. Śliwki 03222334-3 50 kg IX, X po 20 kg/miesiąc 40. Truskawka 03222313-0 51 kg VI, VII 6 kg/tydzień 41. Winogron deserowy 03222340-8 104 kg 2 kg/tydzień 42. Winogron krajowy 03222340-8 104 kg IX, X 13 kg/tydzień 43. Ziemniaki 03212100-1 5096 kg 105kg/tydzień X, XI, XII, I, II, III 91kg/tydzień IV, V, VI, VII, VIII, IX 44. Cykoria 03221410-3 210 op/rok 7 op/tydzień X, XI, XII, I, II, III, IV.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 44.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.zamosc.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ogród Zoologiczny im. Stefana Milera ul. Szczebrzeska 12 22-400 Zamość.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Ogród Zoologiczny ul. Szczebrzeska 12 22-400 Zamość.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 31.12.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.